Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@16:07:18 GMT

توقیف ۱۱۷ خودرو و موتورسیکلت متخلف در خرم‌آباد

تاریخ انتشار: ۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۶۷۶۸۶

توقیف ۱۱۷ خودرو و موتورسیکلت متخلف در خرم‌آباد

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ نبی اله قاسمی امروز دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در راستای اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی در شهرستان خرم آباد، طرح برخورد با خودرو و موتورسیکلت‌های فاقد پلاک و پلاک مخدوش و دارای دستور قضائی به صورت ویژه به مرحله اجرا در آمد.

وی افزود: در این طرح تعداد ۶۲ دستگاه موتورسیکلت متخلف و ۵۵ دستگاه خودرو فاقد پلاک و پلاک مخدوش، ایجاد کننده آلودگی صوتی، حرکات نمایشی و فاقد مدارک و یا دارای دستور قضائی روانه پارکینگ شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی شهرستان خرم آباد در ادامه با بیان اینکه بیشترین تخلفات صورت گرفته خودروها و موتورسیکلت‌های بدون پلاک و پلاک مخدوش را مربوط به فرار از صحنه تصادفات، سرعت غیر مجاز، ایجاد حادثه برشمرد و بیان کرد: این طرح با هدف کاهش جرایم و حوادث و با توجه به درخواست و مطالبه شهروندان به صورت جدی در دستور کار قرار گرفته است و اجرای آن به صورت مستمر در دستور کار تیم‌های گشتی نیز خواهد بود.

سرهنگ قاسمی گفت: پلاک مهم‌ترین مشخصه شناسایی وسیله نقلیه است و تردد وسایل نقلیه بدون پلاک در سطح معابر جرم است و همچنین اشخاصی که در مشخصات، اعداد و ارقام پلاک وسیله نقلیه خود تغییر ایجاد کرده باشند ضمن اعمال قانون و متوقف کردن وسیله نقلیه، به مرجع قضائی معرفی خواهند شد.

کد خبر 5474826

منبع: مهر

کلیدواژه: فرماندهی انتظامی لرستان توقیف خودرو شب قدر ماه رمضان 1401 بوشهر کرمانشاه ویروس کرونا خطبه های نماز جمعه آمار کرونا شب احیا شب های قدر ماه مبارك رمضان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شهادت حضرت علی خراسان رضوی مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۶۷۶۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح تشدید برخورد با خودروهای هنجارشکن در آذربایجان‌غربی

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی آذربایجان‌غربی از اجرای طرح تشدید برخورد با خودروهای هنجار شکن در سطح استان خبر داد.

حجت مشتاق در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در آذربایجان‌غربی، از اجرای طرح تشدید برخورد با تخلفات فاقد پلاک، پوشش و مخدوشی پلاک، تغییر وضعیت خودرو، ناخوانا بودن پلاک و سایر حرکات مخاطره‌آ میز در معابر درون و برون شهری آذربایجان‌غربی خبر داد.

وی افزود: در راستای تدابیر فرمانده انتظامی استان و بر اساس مطالبات شهروندان این طرح با بسیج امکانات از روز دوشنبه دهم اردیبهشت اجرا خواهد شد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی آذربایجان‌غربی گفت: به استناد ماده ۷۲۰ قانون مجازات اسلامی هر فردی در ارقام و مشخصات پلاک وسیله نقلیه موتوری تغییری ایجاد و یا پلاک وسیله دیگری را به آن الصاق کند به حبس از شش ماه تا یک سال محکوم خواهد شد.

مشتاق خاطرنشان کرد: بر همین اساس و در طرح تشدید برخورد با تخلفات فاقد پلاک، پوشش پلاک و.... ضمن توقیف وسیله نقلیه توسط پلیس، پرونده قضائی تشکیل و جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی خواهد شد.

کد خبر 748940

دیگر خبرها

  • دستگیری ۵۷ سارق حرفه‌ای خودرو توسط پلیس تهران بزرگ
  • ثبت چهار میلیون و ۲۸۲ هزار تردد بین استانی در فروردین امسال
  • خروج تمام وسایل نقلیه رسوبی از پارکینگ‌ها تا این تاریخ
  • جریمه بیش از ۸۱ میلیارد ریالی راننده متخلف/ تویوتا قاچاق توقیف شد
  • شرایط جدید ورود وسایل نقلیه اتباع خارجی به ایران
  • کشف وسایل نقلیه سرقتی در مراغه
  • ثبت بیش از ۴۹ میلیون تردد در ورودی و خروجی‌ های آذربایجان ‌غربی
  • ثبت بیش از ۴۹ میلیون تردد خودرو در ورودی و خروجی‌های آذربایجان‌غربی
  • اجرای طرح تشدید برخورد با خودروهای هنجارشکن در آذربایجان‌غربی
  • برخورد قاطع پلیس با خودروهای پلاک مخدوش در آذربایجان غربی