Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران روانبخش دیهیم خوب در جلسه برنامه ریزی راهپیمایی روز قدس و نماز عید فطر این شهرستان اظهار کرد: امید می‌رود تا بتوانیم از برکات ماه رمضان به خوبی استفاده کرده و بهره کافی را ببریم.

 وی بیان کرد: آخرین جمعه ماه رمضان به نام روز جهانی قدس نامگذاری شده و حضور در این این رویداد مهم به دنیا ثابت می‌کند که فلسطین تنها نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 فرماندار گچساران با اشاره به اینکه در راهپیمایی روز جهانی قدس همه اقشار مردم و ادارات حضور پیدا کنند، تصریح کرد: تمامی ادارات در کنار هم برای تبلیغات و آذین بندی شهر به مناسبت این روز جهانی اقدامات لازم را انجام دهند.

 دیهیم خوب عنوان کرد :روز جهانی قدس یادگار امام راحل است و در این روز مهم مسلمانان با وحدت و همدلی قدرت نمایی و حمایت خود را از کشور و مردم مظلوم فلسطین نشان می دهند.

  وی گفت : این روز را با جدیت نگاه کرده و حضور باشکوه مردم و دانش آموزان مقاطع اول و دوم در راهپیمایی روز قدس مهم است و همه با هم در این راهپیمایی خواسته خود که آزادی فلسطین بوده را به دنیا اعلام می‌کنیم.

دیهیم خوب اظهار کرد: ب ای راهپیمایی روز قدس در گچساران مسیر از مسجد شهیدان تا مصلای بزرگ گچساران برای راهپیمایی روز جهانی قدس انتخاب شده و این مراسم ساعت ۱۱ صبح آخرین جمعه ماه رمضان برگزار می شود.

 فرماندار گچساران با اشاره به اینکه به عید سعید فطر نزدیک می‌شویم، خاطرنشان کرد: عید سعید فطر نیز یکی از اعیاد مهم مسلمانان است و در این روز مسلمانان عیدی خود را به تناسب میزان عبادت از پروردگار دریافت می کنند.

دیهیم خوب بیان کرد: نماز عید فطر نیز با حضور باشکوه مردم روزه دار در این شهرستان برگزار خواهد شد .

وی افزود: تمام تدارکات لازم جهت برگزاری این نماز بزرگ و مهم اعم از تهیه سیستم و موارد دیگر هر چه زودتر با همکاری و تعامل ادارات انجام شود. 

فرماندار گچساران با اشاره به اینکه در جلسات قبلی مشکل نبود سیستم برای برگزاری مراسمات مهم و رویدادها اشاره شد، افزود: هنوز هنوز دستگاهی متولی تهیه سیستم نشده است بنابراین با برآورد هزینه اولیه، قیمت خرید سیستم صوتی، بین ادارات تقسیم و آن را تهیه خواهیم کرد. دیهیم خوب ادامه داد: مسائل فرهنگی یکی از دغدغه های مهم این شهرستان است، مسائل فرهنگی در گچساران دیده می شود که زیبنده این شهرستان نیست باید شورای فرهنگی با جدیت بیشتری آن را پیگیری و راهکارهای لازم رابرایربرطرف کردن آنهاانجام دهد هرچند مشکلات فرهنگی در کشور دیده می‌شود و مختص گچساران به تنهایی نمی باشد.

 وی اضافه کرد: بحث فرهنگی مختص یک اداره یا دستگاه خاص نیست باید تمام ادارات پای کار آمده و برای حل آنها راهکارلازم را برنامه ریزی کنند.

 علی محمد آقایی رئیس ستاد برگزاری نماز جمعه گچساران در این جلسه تصریح کرد: برگزاری روز قدس برای تمام مسلمانان یک امر مهم و ضروری است زیرا این روز تاریخی اتحاد و همبستگی مسلمانان جهان و همدردی آنها با مسلمین مظلوم فلسطین را به دنیا نشان می دهد.

 وی با اشاره به این که تمهیدات لازم برای برگزاری نماز عید فطر در گچساران اندیشیده شده است، بیان کرد: نماز عید در مجتمع ورزشی پد خندق ساعت ۷ صبح روز عید فطر برگزار خواهد شد .

رئیس ستاد برگزاری نماز جمعه در گچساران اظهار کرد: امنیت مکان برگزاری نماز توسط نیروی انتظامی و سپاه این شهرستان انجام می‌شود، در مکان برگزاری نماز ایستگاه جمع آوری زکات و توزیع ماسک و ضدعفونی کننده دست نیز توسط کمیته امداد و بهزیستی به صورت رایگان برپا خواهد شد.

 آقایی ادامه داد: هلال احمر نیز با مستقر شدن در پد خندق خدمات احتمالی مورد نیاز را به نمازگزاران ارائه می دهد، سازمان اتوبوسرانی نیز حمل و نقل شهروندان را انجام خواهد داد ،تهیه آب معدنی توسط اتاق اصناف و صنعت از این اقدامات مصوب شده برای روز عید سعید فطر است.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: خبرگزاری فارس گچساران فرماندار علی محمد آقایی بخشدار روزقدس عیدفطر راهپیمایی راهپیمایی روز قدس روز جهانی قدس برگزاری نماز نماز عید فطر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۶۷۸۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمک ۱۲۸ میلیارد تومانی مردم برای ساخت مسجد در کشور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛قائم مقام ستاد اقامه نماز کشور در گردهمایی کارشناسان فرهنگی و آموزشی ستاد اقامه نماز کشور در سالن اجتماعات فرمانداری کاشان گفت: ۸۰ هزار مسجد در محلات قدیم و تعدادی در مناطق نوساز کشور متراکم شده است.
سید احمد زرهانی با اشاره به اینکه امکانات ملی در کشور بسیار زیاد است از اختصاص ۶۰۰ میلیون تومان برای ستاد اقامه نماز خبر داد و افزود: استانداران، مدیران کل و روسا باید در صف اول نماز قرار بگیرند.

دیگر خبرها

  • کمک ۱۲۸ میلیارد تومانی مردم برای ساخت مسجد در کشور
  • صحنه های امدادرسانی فرصتی از سوی خداوند برای هلال احمری ها است
  • اختتامیه نخستین جشنواره قلب شهر برگزار می‌شود
  • همدردی باشگاه هوادار با آسیب دیدگان حریق در امامزاده ابراهیم(ع)
  • ۳۰ عنوان ویژه برنامه هفته هلال احمر در استان سمنان برگزار می‌شود
  • مکان و زمان قرعه کشی جام جهانی 2024 مشخص شد
  • برگزاری جلسه شورای فرهنگ عمومی بناب
  • پاسخگویی به مسائل شرعی فرصتی برای ارتباط مردم با روحانیت است
  • امام صادق (ع) در پی کسب و حفظ قدرت با هر شرایطی نبود
  • اختلال‌های ارتباط مخابراتی در کهگیلویه و بویراحمد برطرف شد