Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین خراسان رضوی، محمد امین بابایی در گفت و گو با خبرنگاران افزود: برپایی ۳۵ مسابقه ورزشی از جمله برنامه‌های هفته کار و کارگر در خراسان رضوی است که ۱۰ مسابقه از این تعداد در بخش خواهران و ۲۵ مسابقه در حوزه برادران برگزار خواهد شد.
وی در ادامه با اشاره به طرح مساجد کارآفرین در خراسان رضوی گفت: تاکنون ۱۲۶ نفر توسط کاریابی های حاضر در این طرح، به کارگاهها و فرصتهای شغلی شناسایی شده، معرفی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: همچنین در اولین میز خدمت اشتغال که به مناسبت ولادت امام حسن(ع) در خراسان رضوی برگزار شد، ۱۹۵ نفر متقاضی ثبت‌نام کردند. که تعداد 126 نفر ازطریق کاریابی ها برای اشتغال معرفی شدند.
سرپرست اداره کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی گفت: در مرحله دوم، پیشرانهای حوزه مشاغل خانگی را شناسایی کرده تا کسانی که می‌توانند کسب و کارها را در محله خود مدیریت کنند. اما در حال حاضر اولویت جذب با متقاضیان جویای کار و معرفی به واحدهای شغلی است.
وی با بیان اینکه شناسایی افراد دارای فقر مطلق یکی از برنامه‌های دولت سیزدهم است، افزود: فقیر مطلق به افرادی اطلاق می‌شود که در تامین خوراک و پوشاک و مسکن خود در مانده‌اند و بدین منظور دست یاری به سوی همه نهادها و سازمان‌های غیر مردمی دراز می کنیم تا این گونه افراد را معرفی نموده و تحت حمایت قرار دهیم.
بابایی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به کاهش تعداد مقرری بگیران بیمه بیکاری اظهار داشت: تا پایان پارسال ۱۳ هزار نفر بیمه بیکاری در خراسان رضوی دریافت می کردند که نسبت به سال پیش از آن ۴ هزار نفر کاهش داشته است.
وی در خصوص افزایش ۵۷ درصدی حقوق و دستمزد کارگران و تاثیر آن در تعدیل نیروی واحدهای تولیدی افزود: در این ارتباط دولت مالیات سالانه واحدهای تولیدی را از ۲۵ به ۲۰ درصد کاهش داده است که می تواند جبران کننده افزایش دستمزد باشد، با این حال میزان اثرگذاری این موضوع حدود دو ماه دیگر مشخص خواهد شد.
سرپرست اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی گفت: ۱۴۲ هزار نفر کارگر ساختمانی در خراسان رضوی داریم که از این تعداد ۵۴ هزار و ۹۸۲ نفر بیمه تامین اجتماعی داشته و ۱۴ هزار نفر نیز در انتظار بیمه هستند.
پنجم تا یازدهم اردیبهشت ماه به نام هفته کار و کارگر نامگذاری شده است.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: هفته کار و کارگر اداره تعاون خراسان رضوی خراسان رضوی هزار نفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۶۸۰۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری بیش از ۵۰ برنامه در هفته معلم

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،در بزرگداشت مقام و منزلت معلم بیش از ۵۰برنامه متنوع فرهنگی، هنری و ورزشی درشهرستان شاهین دژ برگزار خواهد شد.
آقای احمد شکری در مصاحبه با خبرگزاری صداوسیمای شاهین دژ گفت: غبار روبی و عطر افشانی مزار شهدا، تجلیل از معلمان نمونه، برتر و بازنشستگان شاهین دژ، برگزاری مسابقات ورزشی در ده رشته ورزشی، برپایی نمایشگاه خوشنویسی از مهمترین برنامه‌های این هفته در شاهین دژ می‌باشد.

دیگر خبرها

  • برگزاری بیش از ۵۰ برنامه در هفته معلم
  • ۵۰ تشکل کارگری خراسان رضوی فعالیتی ندارند
  • همزمان با هفته کارگر از کارگران نمونه خلیل‌آباد تجلیل به عمل آمد
  • شهر کَدکَن قابلیت تبدیل به قطب گردشگری ادبی شهرستان تربت‌حیدریه را دارد
  • عکس | مدیرارتباطات شرکت فرهنگی ورزشی سایپا معرفی شد
  • معرفی دو زنجیره ارزش گردشگری خراسان رضوی در نمایشگاه صادراتی تهران
  • معرفی دو زنجیره ارزش گردشگری خراسان رضوی در اکسپو ‭‭۲۰۲۴‬‬
  • معرفی دو زنجیره ارزش گردشگری، اقتصاد زیارت و گوهرسنگ‌ها در اکسپو‭۲۰۲۴ تهران 
  • راه یافتگان جشنواره پرده‌خوانی و نقالی رضوی معرفی شدند
  • اجرای برنامه‌های نکوداشت هفته شیراز از ۱۲ اردیبهشت