Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-05@21:29:39 GMT

تعداد کل مبتلایان کرونا در استان سمنان به ۶۰۳۶۰ نفر رسید

تاریخ انتشار: ۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۶۸۰۳۶

تعداد کل مبتلایان کرونا در استان سمنان به ۶۰۳۶۰ نفر رسید

گروه استان‌ها- چرخه ویروس کرونا در سمنان همچنان ادامه دارد به نحوی که آمار مبتلایان در جمعیت تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی سمنان از ابتدا تا کنون به ۶۰ هزار و ۳۶۰ نفر رسیده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، دبیر ستاد استانی مقابله با کرونا و سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در سمنان ، اظهار داشت: در 24 ساعت گذشته یک بیمار جدید در بیمارستان‌های حوزه تحت پوشش دانشگاه بستری شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کامران قدس در گفت‌وگو با خبرگزاری تسنیم افزود: از ابتدای شیوع بیماری کرونا تا کنون 60 هزار و 360 مورد مثبت بیماری کرونا بر اساس معیارهای تشخیصی آزمایشگاهی PCR در مجموعه تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان شناسایی شدند.

وی خاطرنشان کرد: مجموع بیماران بستری شده در بیمارستان‌های تحت پوشش دانشگاه از ابتدای بروز بیماری کرونا ویروس تا کنون به یازده هزار و 759 نفر رسیده است.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان تصریح کرد: چهل‌وهشت هزار و 601 بیمار نیز به‌صورت سرپایی شناسایی شدند.

قدس با اشاره به آمار بهبود یافته از بیماری کرونا از ابتدا تا کنون نیز گفت: خوشبختانه کل موارد بهبودی و ترخیص بیماران مبتلا به کووید 19 از ابتدای بروز بیماری در بیمارستان‌های تحت پوشش دانشگاه به 10 هزار و 543 نفر رسید.

در تازه‌ترین رنگ‌بندی کرونایی با کاهش میزان بیماری در مرکز استان سمنان در جدید‌ترین رنگ بندی کرونایی شهرستان سمنان به رنگ آبی درآمد.

شناسایی 7 بیمار جدید کرونایی در کاشان/فوتی در 24 ساعت گذشته ثبت نشددومین روز بدون فوتی در استان فارس/ روند بیماری کرونا رو به کاهش استیک روز بدون فوتی کرونا در استان ایلام/ 10 مورد ابتلای جدید ثبت شد

در حال حاضر شهرستان های آرادان و سرخه نارنجی و شهرستان دامغان، شاهرود، گرمسار، مهدیشهر و میامی زرد است.

انتهای پیام/363/ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: دانشگاه علوم پزشکی تحت پوشش دانشگاه بیماری کرونا استان سمنان تا کنون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۶۸۰۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استاد دانشگاه سمنان عضو هیات علمی نمونه کشوری شد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️در مراسمی که با حضور وزیر علوم، تحقیقات و فناوری برگزار شد از دکتر مجید قلهکی عضو هیات علمی دانشگاه سمنان نیز به عنوان عضو هیات علمی نمونه تجلیل شد.

دکتر قلهکی در حال حاضر استاد تمام و معاون برنامه‌ریزی و توسعه‌ی منابع اقتصادی دانشگاه سمنان بوده و زمینه‌های تحقیقاتی وی عبارتند از: سیستم دیوار برشی فولادی - سیستم مهاربند ستون فقراتی - سیستم قاب با ستون پیوند شده و تکنولوژی بتن‌های جدید است.
گفتنی است، دکتر مجید قلهکی مدرک کارشناسی خود را در رشته‌ی مهندسی عمران، از دانشگاه سمنان و مدارک کارشناسی‌ارشد و دکترای خود را در رشته‌ی مهندسی سازه از دانشگاه صنعتی خواجه‌نصیرالدین‌طوسی اخذ نموده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • مقام اول استان سمنان در اخذ ویزای تمتع/ اجرای طرح «خشت بهشت»
  • هزینه‌های درمان کودکان زیر ۷ سال در بیمارستان‌های زاهدان رایگان شد
  • درمان رایگان کودکان زیر ۷ سال در بیمارستان های دولتی سمنان
  • رقابت داوطلبان آزمون استخدامی آموزش و پرورش سمنان
  • ۲۱۳ نیروگاه خورشیدی در روستاهای سمنان افتتاح می‌شود
  • پوشش تحصیلی ۹۹.۸ درصدی مقطع ابتدایی در چهارمحال و بختیای
  • استاد دانشگاه سمنان عضو هیات علمی نمونه کشوری شد
  • حمایت جایزه پولیتزر از دانشجویان پوشش دهنده اخبار اعتراض‌ها
  • چالش‌های فراوان بیماران خاص و صعب العلاج در ایران/ وقتی مشکلات بیماران هموفیلی دیده نمی‌شود
  • کانون هموفیلی ایران: دارو‌های جدید هموفیلی، تحت پوشش بیمه نیست