Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- مدیر توسعه شبکه و ارتقای سلامت دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: روزانه ۳۰۰ نفر به مراکز منتخب کرونا زیر پوشش این دانشگاه مراجعه می‌کنند که از این تعداد به طور متوسط ۳۶ نفر و معادل ۱۲ درصد از آنها پاسخ تستشان مثبت است. - اخبار استانها -

 محمدحسن درخشان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در مشهدمقدس اظهار داشت: روند افزایشی مراجعه بیماران سرپایی به مراکز منتخب کرونا تغییری نکرده و این روند همانند یک موج سینوسی ادامه دارد و امیدواریم که شاهد توقف این روند و حرکت به سمت مسیر کاهشی این مراجعات باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: در حال حاضر میانگین روزانه مراجعات به مراکز منتخب کرونا 300 نفر در هر روز بوده که از این تعداد 36 نفر و معادل 12 درصد از آنها پاسخ تستشان مثبت است و در میان مراجعات و مثبت‌ها افراد واکسینه نشده و واکسن ناقص زیادی دیده می‌شوند و به همین جهت است که تأکید بر انجام و تکمیل واکسیناسیون کرونا داریم.

شناسایی 7 بیمار جدید کرونایی در کاشان/فوتی در 24 ساعت گذشته ثبت نشدمراجعه مردم به مراکز واکسیناسیون کرونا با "کاهش جدی" مواجه شده است!آمار کرونا در ایران| تعداد فوتی‌ها پس از 26 ماه به کمتر از 15 نفر رسید

مدیر توسعه شبکه و ارتقای سلامت دانشگاه علوم پزشکی مشهد با ذکر این نکته که می‌توانیم با انجام کارهای ساده‌ خودمان را از آسیب‌های ناشی از بیماری‌های مختلف از جمله کرونا به‌دور نگه‌داریم تأکید کرد: توصیه همیشگی ما رعایت نکات پیشگیرانه برای بیماری‌های کرونا، آنفلوآنزا، سرماخوردگی و دیگر بیماری‌های ویروسی، آسم، تنگی نفس و غیره بر استفاده از ماسک بوده است.

درخشان خاطرنشان کرد: تکمیل واکسیناسیون مهمترین اصل جهت پیشگیری از کرونا بوده اما بی‌شک کافی نیست و استفاده از ماسک، رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و حفظ فاصله اجتماعی در تمامی گروه‌ها از جمله دانش‌آموزان مورد تأکید است.

انتهای پیام/281/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مراکز منتخب کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۶۸۳۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش‌بینی برداشت ۲۸۰۰ تُن گل محمدی در خراسان رضوی

به گزارش خبرآنلاین از خراسان، محمد میری در گفتگویی با بیان اینکه سطح زیر کشت گل محمدی این استان به دلیل خشکسالی و افت چاه‌های آبیاری حدود ۱۰ درصد کاهش یافته است، اظهارکرد: سطح زیر کشت گل محمدی در استان خراسان رضوی از هزار و ۳۲۷ هکتار در سال ۱۴۰۱ به حدود یک هزار و ۲۰۰ هکتار در سال ۱۴۰۲ کاهش یافته است.

وی با بیان اینکه برداشت گل از اواسط اردیبهشت ماه جاری در مناطق گرمسیر به ترتیب تا سایر مناطق آغاز می‌شود، بیان کرد: پیش‌بینی می‌شود امسال حدود ۲ هزار و ۸۰۰ تن گل محمدی تر در استان برداشت شود.

معاون جهاد کشاورزی خراسان رضوی ادامه داد: اکنون در استان تعداد ۲۵ واحد صنایع بزرگ گلاب‌گیری و فراوری گل محمدی و حدود ۳۰۴ واحد سنتی فعالیت می‌کنند.

میری بیان اینکه میزان اشتغالزایی در طول دوره برداشت گل محمدی حدود ۴۲۰ هزار نفر روز است، اظهار کرد: امسال تولید گل محمدی در خراسان رضوی، ۲ هزار و ۸۰۰ تن پیش‌بینی شده است.

وی گفت: حدود ۶۰ درصد گل محمدی تولیدی استان فراوری شده و به تولید گلاب می‌رسد و خراسان رضوی از نظر سطح زیر کشت گل محمدی رتبه پنجم در میان سایر استانهای کشور را دارد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901375

دیگر خبرها

  • اختلال در سامانه وام فرزندآوری و سردرگمی متقاضیان
  • ۱۵ درصد گوشت قرمز خراسان رضوی توسط عشایر تولید می‌شود
  • بسیاری از مراجعات مردم به محاکم به دلیل اعتبار دادن به اسناد عادی است
  • طلایی شدن بانوی تیرانداز خراسان رضوی
  • پیش‌بینی برداشت ۲۸۰۰ تُن گل محمدی در خراسان رضوی
  • مراجعه روزانه ۴۰۰ بیمار چشمی به بیمارستان امام (ره) اهواز
  • لزوم ترویج و بهره مندی از آثار استاد مطهری در مراکز علمی و فرهنگی
  • دو هزار و ۹۵۰ طرح آماده بهره برداری در بردسکن
  • مراجعه بیش از ۱۰۰۰ بیمار تنفسی به مراکز درمانی خوزستان
  • مراجعه بیش از یک هزار بیمار تنفسی به مراکز درمانی خوزستان