Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا-

خبرگزاری آریا- مسئول سازمان بسیج کارگری و کارخانجات سپاه قائم آل محمد(ص) در تشریح برنامه‌های هفته بسیج کارگری از اجرای برنامه‌هایی نظیر رزمایش کمک‌های مؤمنانه، بازدید از مراکز صنعتی و تولیدی جهت احصا و رفع موانع تولید و دیگر برنامه ها خبر داد.

به گزارش خبرگزاری آریا از سمنان ، ،سید محمد علی زرگر در گفتگو با خبرنگار آریا  ضمن گرامیداشت ماه مبارک رمضان بر ضرورت استفاده از فرصت‌های این ماه تأکید کرد و گفت: به تعبیر رهبر معظم انقلاب رمضان، ماه فرصت‌هاست که باید بتوانیم بهره‌مندی‌های لازم را در این فرصت جهت خودسازی داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زرگر   به ‌نامگذاری سال جاری به‌نام «تولید، دانش بنیان ، اشتغال آفرین » اشاره کرد و گفت: رهبر معظم انقلاب طی سال‌های متمادی در انتخاب نام سال‌ها مبحث تولید را انتخاب کرده‌اند که این مسئله نشان از اهمیت توجه به تولید است و ما نیز باید تلاش کنیم تا موانع و مشکلات تولید و واحدهای صنعتی و صنعتگران را احصا کرده و در جهت رفع این موانع بکوشیم.

مسئول سازمان بسیج کارگری و کارخانجات سپاه قائم آل محمد(ص) لازمه تحقق شعار سال را روحیه جهادی و انقلابی دانست و عنوان کرد: امسال با توجه به شعار سال و تأکیدات رهبر معظم انقلاب، تلاش مجموعه بسیج کارگران و کارخانجات هم‌افزایی با دستگاه‌های دولتی، اجرایی و قضایی جهت رفع موانع تولید و مشکلات واحدهای صنعتی، کارخانجات و تولیدی ها است.

وی با تأکید بر اینکه حقیقتاً باید تمام تلاش سربازان نظام و انقلاب بالا بردن قدرت خرید مردم و رونق تولید باشد، افزود : باید تحولی در اقتصاد کشور رخ دهد و برای این کار هم نیاز به مدیریت قوی داریم تا بتواند با استفاده از ظرفیت‌ها، مشکلات موجود را برطرف کند.

زرگر با بیان اینکه در تقویم کشورمان بازه زمانی 5 تا 11 اردیبهشت‌ماه به‌نام هفته بسیج کارگری نامگذاری شده است،‌ گفت: همچنین در تقویم جهانی روز 11 اردیبهشت‌ماه به‌نام روز جهانی کار و کارگر نامگذاری شده است که به همین مناسبت‌ ویژه برنامه‌های متنوعی در سطح استان سمنان اجرا خواهیم کرد.

مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات استان سمنان با یادآوری اینکه تمام برنامه‌های هفته بسیج کارگری با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی و با در نظر گرفتن شرایط شیوع کرونا اجرا خواهیم کرد، به تشریح این برنامه‌ها پرداخت و گفت: در این هفته 25 برنامه شاخص برگزار خواهد شد .

وی از  اعزام گروه های جهادی سفیران تولید در مساجد شاخص شهرستانها به منظور معرفی محصولات داخلی و فرهنگ سازی مصرف کالای ایرانی در غالب طرح مسجد محوری خبردادوگفت :انتخاب و تجلیل از کارگران بسیجی نمونه (اعم از برادر و خواهر ) در محل مساجد شاخص شهرستانها و با هماهنگی بسیج مساجد و محلات در بین دو نماز برگزارخواهد شد.زرگر در ادامه گفت: اجرای طرح شهید کریمی و به‌منظور رفع موانع تولید برنامه بازدید از واحدهای صنعتی، حضور در رسانه ملی و بیان عملکرد و نقش سازمان بسیج کارگری و کارخانجات در تحقق شعار سال و غیره  با استفاده از ظرفیت گروه های جهادی کارآمدان و تولیدیاران  را انجام خواهیم داد.مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات استان سمنان به نقش زنان  در فعالیت و تولید اشاره کرد وگفت :تجلیل از زنان کارگر و نقش آفرین در حوزه کارآفرینی  از دیگر برنامه های این حوزه می باشد.

وی ادامه داد.طرح اخوت کارگری و کارفرمایی در تعدادی از کارخانجات منتخب برگزار خواهد شد.

مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات استان سمنان اذعان داشت: اجرای رزمایش کمک‌های مؤمنانه به‌منظور توزیع هزار  بسته‌های معیشتی میان اقشار آسیب‌دیده از کرونا اجرا خواهد شد.

زرگر در پایان  نصب پوستر و بنر سردرب ورودی شهرکهای صنعتی ، واحدهای تولیدی و حوزه های  بسیج کارگری با مضامین گرامیداشت مقام کارگر و شعار سال و حمایت ازکالای ایرانی ( طرح شهید برونسی )،عطر افشانی و گلباران مزار مطهر شهدا و تجدید میثاق با شهدا،نواختن زنگ کار و تلاش در واحدهای تولیدی و کارگری،سرکشی از خانواده معظم شهدای کارگر و تجلیل از جانبازان و ایثارگران جامعه کارگری ،سرکشی و و دیدار فرماندهان محترم سپاه های شهرستانی به همراه فرماندهان حوزه ها از واحدهای تولیدی و تقدیر و تشکر از کارگران زحمت کش ( با اهدای گل ، لوح تقدیر و …)،دیدار جمعی ازکارگران و کارفرمایان با ائمه جمعه شهرستانها،جزء خوانی قرآن مجید در کارخانجات در ماه مبارک رمضان با محوریت پایگاه های بسیج کارگری،تبیین نقش کارگران در جهش تولید از طریق فضای مجازی و حقیقی ( جهاد تبیین )برگزاری مسابقه فرهنگی در مباحث تولید ، دانش بنیان ، اشتغال آفرین و تاثیر آن در حوزه کار و تولید ،حضور بسیجیان کارگر در راهپیمایی روز قدس و همچنین در مراسم سیاسی عبادی نماز جمعه ،اجرای برنامه نذر خون توسط کارگران ،طبخ غذای نذری و توزیع بین نیازمندان ،برگزاری همایش گرامیداشت روز بسیج کارگری با حضور کارگران در کارخانه با سخنرانی بصیرتی و پخش کلیپ و تقدیر از خانواده شهدای کارگر و فرماندهان و مربیان و سرگروههای صالحین و بسیجیان کارگر پایگاههای تابعه ،تشکیل حلقات صالحین بسیج کارگری و تبیین شعار سال و لزوم جهاد تبیین در حلقات ،افتتاح پایگاه های جدید بسیج کارگری در واحدهای صنعتی و کارخانجات ارسال پیامک های گرامیداشت هفته کارگر برای کارگران بسیج


منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: طرح شهید برونسی حمایت از کالای ایرانی استان سمنان زرگر بسیج کارگران و کارخانجات مسئول سازمان بسیج واحدهای صنعتی بسیج کارگری استان سمنان شعار سال برنامه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۶۸۶۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای بیش از ۷۰ برنامه به مناسبت هفته بسیج سازندگی در کهگیلویه و بویراحمد

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد مسئول بسیج سازندگی سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد از اجرای ۷۰ عنوان برنامه طی هفته بسیج سازندگی در این استان خبر داد.

سرهنگ حسن رضایی روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ در نشست با خبرنگاران افزود: یکی از اقدامات بسیج سازندگی در استان تامین آب شرب ۱۲۰ روستا بوده است و  در دو دهستان شهرستان‌های باشت و بهمئی نیز در حال کار در این زمینه هستیم.

وی با اشاره به طرح «از آبخیز تا جالیز» اظهارکرد: طی تفاهم‌نامه‌ای بین بسیج سازندگی و جهادکشاورزی در این طرح به کشاورزان خدمات ارائه خواهد شد.

مسئول بسیج سازندگی سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به برگزاری دومین کنگره ملی ۲۰۰۰شهید استان طی امسال خاطرنشان کرد: در همین راستا برای محرومیت زدایی برنامه‌های مختلفی در سطح استان تدارک دیده شده که یکی از برنامه‌ها اهدای ۲۰۰۰ سری جهیزیه به زوج های جوان بوده و تاکنون ۱۰۰۰سری تقدیم زوج ها کردیم.

رضایی در رابطه با کمک و امدادرسانی به سیل زدگان استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: پنج گروه جهادی جهت خدمات رسانی به سیل زدگان این استان از استان کهگیلویه و بویراحمد اعزام شده و ۳۰ باب سرویس بهداشتی و حمام نیز احداث کردیم.

وی ادامه داد: ۸۵ گروه جهادی با ۵۰۰ نفر جهادگر در ایام نوروز و ماه مبارک رمضان به مناطق محروم استان اعزام شدند و خدمات مختلف از جمله فرهنگی، آموزشی، دامپزشکی، عمرانی، پزشکی، داندانپزشکی و کشاورزی به مردم ارائه کردند.

مسئول بسیج سازندگی سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: همچنین بیش از ۲۰۰هزار افطاری با مشارکت خیرین در ماه مبارک رمضان توزیع کرده ایم. از سال گذشته تا کنون ۳۰۶ دستگاه تبلت بین دانش آموزان نیازمند توزیع شد، ۲۳۱۲ بسته آموزشی و ۱۶ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان توزیع کردیم.

رضایی تاکید کرد: در یک سال گذشته ۳۰ زندانی جرائم غیرعمد استان را با چهار میلیارد تومان بدهی آزاد کرده ایم. بیش از ۵۷ هزار نهال درخت مثمر و غیرمثمر طی سال گذشته از سوی بسیج سازندگی در استان کاشته شد.

وی اظهارکرد: از سال گذشته تا کنون ۷۰۰۰ فقره وام اشتغالزایی از ۵۰ تا ۳۰۰ میلیون تومان در سطح استان پرداخت کرده‌ایم و به طرح هایی دارای توجیه اقتصادی تا چهار میلیارد تومان تسهیلات پرداخت می کنیم.

مسئول بسیج سازندگی سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: در مجموع ۵۰ پروژه عمرانی شامل مصلی، خانه بهداشت، خانه عالم، اورژانس، پایگاه سلامت، فرهنگسرا، آبرسانی و کتابخانه در سطح استان در دست اجرا داریم.

به گزارش ایسنا، رضایی افزود:  ۷۰ باب مسکن مددجویان کمیته امداد با اعتباری بالغ بر ۷۰ میلیارد تومان ساخته و تحویل شد. همچنین ۵۵۷ تن سیمان بین نیازمندان برای ساخت خانه در استان توزیع کردیم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • فرهنگ جهادی و تفکر بسیجی راهکار تحقق «ما می توانیم»
  • اجرای بیش از ۷۰ برنامه به مناسبت هفته بسیج سازندگی در کهگیلویه و بویراحمد
  • تشریح برنامه‌های هفته بسیج سازندگی استان قم
  • برنامه‌های هفته بسیج سازندگی استان قم تشریح شد
  • پیام تبریک استاندار لرستان به مناسبت گرامیداشت هفته کار و کارگر
  • اعزام ۶۰ گروه جهادی به مناطق محروم استان بوشهر
  • برگزاری بیش از ۲۰۰ برنامه ویژه هفته کار و کارگر در استان بوشهر
  • راه‌اندازی قرارگاه جهش تولید در دستور کار
  • راه‌اندازی قرارگاه جهش تولید
  • ۱۰۰۰ معلم استان سمنان تجلیل می‌شوند