Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس، تیتو اوکلو مهاجم سودانی که از مدتی قبل در تمرینات پیکان حضور یافته بود، بعد از تایید فنی او توسط مجتبی حسینی سرمربی خودروسازان در نهایت با این تیم قرارداد امضا کرد.

اوکلو در تعطیلات نوروز 1401 برای حضور در اردوی تیم ملی سودان جنوبی و انجام دو مسابقه با جیبوتی راهی آفریقا شد و حالا چند روزی است به ایران برگشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او بعد از توافق با امیر عطابخش مدیرعامل باشگاه پیکان قراردادش را به مدت 1.5 فصل با تیم فوتبال این باشگاه امضا کرد و رسما شاگرد مجتبی حسینی شد.

این مهاجم سودانی و 26 ساله از دو سال گذشته در تیم ملی سودان جنوبی به میدان رفته و 10 بازی ملی در کارنامه دارد. او در این مسابقات که مقابل اوگاندا(دوبار)، کامرون، مالاوی، بورکینافاسو، مراکش، آفریقای جنوبی ، اردن و جیبوتی(دو بار) برگزار شده 3 بار برای تیم ملی کشورش گلزنی کرده است.

بر این اساس مهاجم سودانی زیر نظر کادرفنی پیکان خودش را برای 6 مسابقه پایانی لیگ برتر آماده می‌کند و با صلاحدید مجتبی حسینی از بازی با پرسپولیس در هفته بیست و پنجم می‌تواند به میدان برود.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: مهاجم سودانی مهاجم آفریقایی پیکان نقل و انتقالات لیگ برتر پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۶۸۷۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رضا اسدی برای پرسپولیس تست می‌دهد

به گزارش "ورزش سه"، رضا اسدی هافبک اسبق پرسپولیس که اکنون طی دو فصل اخیر به عنوان مهاجم در ترکیب تیم‌های تراکتور و سپاهان خوش درخشیده است، با توجه به گلزنی در دیدار رفت مقابل پرسپولیس اکنون نیز با انگیزه زیادی خود را آماده جدال در استادیوم آزادی می‌کند.

مهاجم سپاهانی‌ها که به واسطه مصدومیت و دوری از ترکیب و درخشش و گلزنی این روزهای شهریار مغانلو بار دیگر از کورس آقای گلی دور مانده است، امیدوار است شرایط بازی مقابل پرسپولیس برای او فراهم شود.

اسدی قرار است در تمرین امروز سپاهان آخرین تست‌های پزشکی را زیر نظر کادر این تیم دنبال کند و با اعلام وضعیتش به ژوزه مورایس، در موردش برای حضور فیکس یا نیمکت نشین در جدال با پرسپولیس تصمیم گیری شود.

در شرایط کنونی گمانه زنی در خصوص نیمکت نشینی و حضور او در جریان بازی به واسطه مصدومیت تازه بهبود یافته‌اش، زیاد است و اکنون باید دید پاسخ تست‌ها شرایط او را برای این بازی تغییر خواهد داد یا خیر.

دیگر خبرها

  • واکنش رجاییان به شایعه حضور لیموچی در استقلال و پرسپولیس: او قرارداد ۲ ساله دارد/استقلالِ خلیح فارس پولدار شده است!
  • واکنش رجاییان به شایعه حضور لیموچی در استقلال و پرسپولیس: او قرارداد ۲ ساله دارد/اولین چک فخرالدینی پاس شده است
  • واکنش رجاییان به شایعه حضور لیموچی در استقلال و پرسپولیس: او قرارداداد ۲ ساله دارد/اولین چک فخرالدینی پاس شده است
  • به وقت انتقام در حساس‌ترین بازی‌؛ عیسی به مورایس رسید
  • مورد عیسی آل‌کثیر؛ جذاب‌تر از پرسپولیس - سپاهان
  • به وقت انتقام؛ عیسی به مورایس رسید
  • شایعه جدید برای آخرین بازی استقلال و پرسپولیس
  • رضا اسدی برای پرسپولیس تست می‌دهد
  • چالش سازمان لیگ در هفته آخر لیگ/ استقلال و پیکان بدون تماشاگر در ورزشگاه پاس قوامین
  • مثل لوئیز انریکه در فوتبال ایران داریم!