Web Analytics Made Easy - Statcounter

زنتک (Zentek Ltd) یکی از شرکت‌های پیشرو در حوزه فناوری نانو در کانادا، با شرکت اکومد (EkoMed) در بخش PPE تقویت‌شده با گرافن همکاری می‌کند.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، زنتک (Zentek Ltd) یکی از شرکت‌های پیشرو در حوزه فناوری نانو در کانادا، با شرکت اکومد (EkoMed) در بخش PPE تقویت‌شده با گرافن همکاری می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اکومد یکی از تولیدکنندگان و توزیع‌کنندگان تجهیزات حفاظت شخصی یکپارچه (PPE) است.

این شرکت کانادایی اعلام کرد که یک قرارداد تامین مواد با شرکت اکومد امضا کرده است، که بر اساس آن زنتک مقادیری از پوشش اختصاصی ZenGUARD™ خود را برای استفاده در ماسک جراحی و احتمالاً سایر PPE‌ها در آینده، به اکومد می‌فروشد. این قرارداد همچنین تصریح می‌کند که زنتک ماسک‌های جراحی تولید شده توسط اکومد را خریداری می‌کند تا با پوشش ZenGUARD™ ترکیب شده و توسط زنتک دوباره بفروش برسد.

گرگ فنتون، مدیرعامل زنتک، گفت: این توافق رابطه ما را با یک بازیگر تثبیت شده و بسیار رقابتی در فضای PPE و یک شریک بالقوه نوآوری آینده تقویت می‌کند؛ که هر دو عنصر کلیدی و راهبردی فروش جهانی ZenGUARD™ ما هستند. از آنجایی که ما به دنبال دسترسی به بازار‌های جدید هستیم، تولید قابل اعتماد، با ظرفیت و با کیفیت بالا همراه با کانال‌های فروش اضافی برای فناوری ZenGUARD™ در انتظار ثبت اختراع، بسیار مهم است. ما بر این باوریم که این توافقنامه پایه محکمی برای زنتک برای گسترش دسترسی به ZenGUARD™ در سطح جهانی ایجاد خواهد کرد. ما مشتاقانه منتظر همکاری با تیم اکومد برای بررسی ترکیب ZenGUARD™ در سایر محصولات PPE هستیم که در حال حاضر توسط اکومد تولید و تجاری‌سازی می‌شوند.

تمرکز اکومد بر روی طراحی و تولید طیف گسترده‌ای از محصولات PPE یک بار مصرف برای استفاده در بیمارستان‌ها و سایر محیط‌های با خطر بالاتر است. دفتر مرکزی آن در ترکیه است و دارای امکانات تولیدی با ظرفیت تولید بیش از ۱٫۲ میلیارد ماسک در سال است. همچنین دارای ظرفیت لجستیک و ذخیره‌سازی در آمریکا و کانادا برای ارائه خدمات بهتر به شرکای توزیع و مشتریان خود است.

آنت میچل، از شرکت اکومد گفت: «مأموریت شرکت ما آوردن محصولات یکبار مصرف با کیفیت بالا به بیمارستان‌ها، بازار مراقبت‌های بهداشتی و سایر محیط‌های پرخطر و همچنین کاهش انتشار پاتوژن‌ها در بیمارستان‌ها و سایر مراکز مراقبت‌های بهداشتی است. در حالی که تمرکز اولیه ما بر روی ترکیب ZenGUARD™ در ماسک‌های جراحی، N ۹۵ و KN-۹۵ خواهد بود، ما مشتاقانه منتظر همکاری با تیم زنتک هستیم تا به طور بالقوه آن را در سایر محصولات PPE خود نیز بگنجانیم.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دانش فناوری ماسک جراحی همکاری مشترک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۶۹۱۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمایه گذاری ۱۰ هزار میلیارد ریالی چینی‌ها در بخش کشاورزی مازندران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، مدیرکل امور اقتصادی استانداری مازندران در نشست مشترک با سرمایه گذار چینی در ساری گفت: یک شرکت چینی ۱۰ هزار میلیارد ریال برای تهیه ماشین آلات کشاورزی و راه اندازی خط تولید این تجهیزات با هدف افزایش مکانیزاسیون کشاورزی در مازندران سرمایه گذاری خواهد کرد    سید عباس حسینی افزود: این شرکت در گام نخست برخی از قطعات و تجهیزات کشاورزی را از چین وارد می‌کندشد و در گام‌های بعدی خط تولید تجهیزات کشاورزی در مازندران راه اندازی خواهد شد   او با بیان این این سرمایه گذاری در راستای تفاهم نامه ۲۵ ساله ایران و چین انجام می‌شود، ادامه داد: ۵۲۰ تن کالا به ارزش ۱۶۷ هزار دلار پارسال از مازندران به چین صادر شده و بیش از هفت هزار تن کالا به ارزش ۲۲.۵ میلیون دلار از کشور چین وارد کرده است. مدیرکل امور اقتصادی استانداری مازندران گفت: همکاری مازندران و شرکت‌های چینی چند بعدی است و تبادل گردشگر بین مازندران و برخی از استان‌های چین نیز در دستور کار قرار گرفت.

دیگر خبرها

  • گشایش نمایشگاه حمل‌ونقل دانش‌بنیان در اصفهان
  • ثبت پتنتی که انتقال حرارت در کشتی‌ها و هواپیماهای پرسرعت را تسهیل می‌کند
  • محمدی: تحریم‌ها عامل رشد صنعت دارو و تجهیزات پزشکی ایران شد
  • تحریم ها عامل رشد صنعت دارو و تجهیزات پزشکی ایران
  • ​​​​​​​توسعه همکاری محیط زیستی ایران و آفریقای مرکزی
  • نقش ایران در تأمین دارو و تجهیزات پزشکی بازار سوریه
  • ایران به‌دنبال همکاری و کمک به سوریه در تولید دارو است
  • اینترنت 4G نوکیا به ماه می‌رود
  • اینترنت ۴G نوکیا به ماه می رود
  • سرمایه گذاری ۱۰ هزار میلیارد ریالی چینی‌ها در بخش کشاورزی مازندران