Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، سردار محمد شرفی در حاشیه سفر به استان سیستان و بلوچستان با حضور در شهرستان "میرجاوه" وضعیت زیر ساخت های پذیرایی از زائران اربعین حسینی را مورد ارزیابی قرار داد.

در این بازدید وی در پایانه ها و گروهان های انتظامی و مرزی میرجاوه و ورودی ها و مهمانسراهای زائران کشور پاکستان حضور یافت و به بررسی وضعیت انتظامی و مرزی گمرک این منطقه پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با حضور در جلسه قرارگاه اربعین حسینی استان سیستان و بلوچستان اظهار کرد:  کلیه دستگاه های دخیل در امر تردد زائران اربعین حسینی، باید خدمت به زائران ابا عبدالله الحسین(ع) را یک فضیلت ارزنده بدانند و از هیچ کوششی در جهت خدمات رسانی مطلوب به آنها دریغ نکنند.

جانشین معاون هماهنگ کننده فرماندهی کل انتظامی افزود: به منظور افزایش و تأمین امنیت زائران حسینی به خصوص در مرز های "میرجاوه" و "ریمدان" بکارگیری نیروهای زبده و استفاده از امکانات و تجهیزات مدرن برای بررسی تحرکات مرزی و پایش نوار مرز ضروری است.

سردار شرفی خاطرنشان کرد: رویکرد پلیس در ایام اربعین حسینی علاوه بر تأمین امنیت مطلوب، خدمت رسانی به زائران و عاشقان امام حسین(ع) است و لازم است با همکاری تمامی دستگاه های مسئول در پایانه های مرزی میرجاوه و ریمدان کلیه امکانات و زیرساخت های لازم برای تسهیل تردد زائران اربعین امام حسین(ع) فراهم شود.

انتهای پیام/3139

منبع: فارس

کلیدواژه: سردار محمد شرفی گمرک زائران اربعین اربعین حسینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۶۹۸۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید سفیر ایران در عراق از پایانه مرزی مهران

محمد کاظم آل صادق سفیر ایران در عراق و وزیر داخلی عراق از پایانه مرزی مهران ظهر امروز دوشنبه از پایانه مرزی مهران بازدید کردند.

این بازدید به منظور بررسی آخرین تمهیدات لازم برای اربعین ۱۴۰۳ است.

باشگاه خبرنگاران جوان ایلام ایلام

دیگر خبرها

  • لزوم تدبیر عراق برای کاهش حوادث رانندگی در ایام اربعین‌حسینی
  • افزایش ۸۱ درصدی صادرات از پایانه مرزی بیله سوار
  • تمهیدات لازم برای اربعین از سوی کشور عراق اندیشیده می شود
  • برگزاری باشکوه کنگره اربعین سال ۱۴۰۳ اولویت ایران و عراق است
  • بازدید سفیر ایران در عراق از پایانه مرزی مهران
  • ارز مسافرتی زائران اربعین پیش بینی شده است
  • سفیر ایران در عراق از پایانه مرزی مهران بازدید کرد
  • تردد ۶ هزار کامیون خارجی از  مرز نوردوز
  • بیش از ۷۳۶ هزار مسافر از پایانه مرزی سرو تردد کرده اند
  • مرز خسروی روز به روز مورد استقبال بیشتر زائران قرار می‌گیرد