Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-06@22:57:27 GMT

افزایش ۸ درصدی بیمه شدگان اجباری در شهرستان اردستان

تاریخ انتشار: ۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۷۰۲۹۲

افزایش ۸ درصدی بیمه شدگان اجباری در شهرستان اردستان

علیرضا تاجرزاده تبریزی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: تأمین اجتماعی با تاکید بر اصل سه جانبه گرایی و افزایش تعاملات با شرکای اجتماعی، برای ارتقا کیفیت خدمات خود تلاش می‌کند.

وی ضمن ارائه گزارشی از عملکرد سال گذشته، افزود: سالی که گذشت علی رغم مشکلات و تبعات ناشی از شیوع ویروس کرونا و فشارها و مشکلات اقتصادی ناشی از تحریم‌های ظالمانه، خوشبختانه با اتحاد و همدلی و پیگیری‌های فرماندار و نماینده محترم ظرفیت‌ها و فرصت‌های جدیدی در حوزه اشتغال شهرستان ایجاد شد که افزایش ۸ درصدی آمار بیمه شدگان اجباری شهرستان در بهمن ۱۴۰۰ در مقایسه با بهمن ماه ۱۳۹۹ موید این مطلب می‌باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست تأمین اجتماعی اردستان خاطرنشان کرد: جمع کل بیمه شدگان اصلی و مستمری بگیران و افراد تحت تکفل ایشان در شعبه اردستان ۲۹ هزار و ۲۱۲ نفر است و بر اساس آخرین سرشماری نفوس و مسکن سال ۱۳۹۵ جمعیت شهرستان ۴۲ هزار و ۱۰۵ نفر اعلام شده است که ما توفیق ارائه خدمات به حدود ۶۹ درصد از جمعیت شهرستان را داریم.

تاجرزاده با اشاره به نامگذاری سال ۱۴۰۱ با عنوان «تولید، دانش بنیان، اشتغال آفرین» از سوی مقام معظم رهبری گفت: تأمین اجتماعی حامی اشتغال و تولید است، سال‌های گذشته اقدامات متعددی از سوی سازمان تأمین اجتماعی در حمایت از کارگران و کارفرمایان و اشتغال پایدار به خصوص اقدامات حمایتی در ایام شیوع کرونا انجام شد.

وی ادامه داد: گسترش ارائه خدمات غیرحضوری در قالب طرح ۳۰۷۰ و حذف دفترچه‌های درمانی کاغذی، بازرسی الکترونیک و ابلاغ الکترونیک انجام شده تا جایی که در حال حاضر عمده خدمات سازمان به صورت غیرحضوری و از طریق سامانهes.tamin.ir در دسترس مخاطبین بوده و نیازی به مراجعه حضوری به شعب سازمان نمی‌باشد.

طرح بیمه فراگیر خانوار ایرانی از دیگر طرح‌های مفید و کاربردی سال گذشته بود

تاجرزاده در خصوص طرح بیمه فراگیر خانوار ایرانی گفت: بر اساس این طرح، هر ایرانی فاقد پوشش تأمین اجتماعی ازجمله خانم‌های مجرد، زنان خانه دار و دانشجویان مقاطع مختلف تحصیلی، می‌توانند با انعقاد قرارداد از خدمات بیمه بهره‌مند شوند.

وی یادآور شد :۲ درصد حق بیمه از سوی دولت و مابقی از سوی بیمه‌شده پرداخت می‌شود و سه نرخ ۱۲، ۱۴ و ۱۸ درصد برای آن درنظر گرفته شده که بر اساس انتخاب فرد می‌باشد.

سرپرست تأمین اجتماعی اردستان تصریح کرد: ثبت‌نام و بیمه‌پردازی در این طرح، بسیار ساده و بدون نیاز به مراجعه حضوری به شعب این سازمان است و متقاضیان می‌توانند همه مراحل درخواست اولیه، دریافت شماره بیمه، انعقاد قرارداد و پرداخت حق بیمه را به صورت غیرحضوری انجام دهند.

وی ضمن تقدیر از حمایت‌های فرماندار و نماینده محترم مردم شریف شهرستان، گفت: در سال ۱۴۰۱ با توکل به خداوند و توسل به اهل بیت و همراهی و همکاری مجموعه مدیریت استان و شهرستان و تلاش و پشتکار مضاعف و اتکاء به توان و تخصص همکاران، برای نیل به اهداف بلند سازمانی و ارائه خدمات درخور و شایسته و افزایش رضایتمندی مخاطبان سازمان تلاش می‌کنیم.

تاجرزاده با تاکید بر تلاش همه جانبه در راستای تحقق شعار سال و منویات مقام معظم رهبری، خاطرنشان کرد: امیدواریم در سال پیش رو با همدلی و هم افزایی در راستای تحقق شعار سال گام‌های مؤثری برداریم تا شاهد افزایش رضایتمندی کارفرمایان بزرگوار و کارگران عزیز و رونق در تولید و شکوفایی اقتصادی باشیم.

کد خبر 5475122

منبع: مهر

کلیدواژه: مقام معظم رهبری مقام معظم رهبری تامین اجتماعی بیمه شدگان شب قدر ماه رمضان 1401 کرمانشاه بوشهر ویروس کرونا خطبه های نماز جمعه آمار کرونا شب احیا ماه مبارك رمضان شب های قدر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خراسان رضوی مشهد شهادت حضرت علی تأمین اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۷۰۲۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت حق بیمه بیش از ۲ هزار زن سرپرست خانوار هرمزگانی

احمد سالاری جائینی معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد هرمزگان گفت: سال گذشته بیش از ۱۴ میلیارد و ۱۲۸ میلیون تومان از محل اعتبارات کمیته امداد، بابت حق بیمه اجتماعی زنان سرپرست خانوار مددجو به سازمان تامین اجتماعی پرداخت شد.

وی اهداف از اجرای این طرح را کمک به توانمندی و افزایش روحیه‌ی اعتماد به نفس، امید به آینده‌، حفظ عزت نفس و منزلت اجتماعی و تامین هزینه‌های زندگی در دوران سالمندی و از کارافتادگی  این بانوان عنوان کرد.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد هرمزگان گفت: با حمایت‌های کمیته امداد هرمزگان در سال گذشته ۲۵۳ بانوی سرپرست خانوار از بیمه‌شدگان توسط این نهاد، بازنشسته و در حال حاضر از خدمات مستمری سازمان تامین اجتماعی بهره‌مند هستند.

سالاری افزود: براساس قوانین و مقررات موجود تامین اجتماعی، زنان سرپرست خانوار تحت حمایت بیمه‌های اجتماعی با حداقل سن ۵۵ سال به شرط دارا بودن ۱۰ سال سابقه پرداخت حق بیمه می‌توانند از مزایای بازنشستگی و از کارافتادگی سازمان تامین اجتماعی بهره‌مند شوند.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • برخورداری ۸۷ درصدی خانوارهای روستایی شهرستان پیرانشهر از راه آسفالت
  • افزایش میزان حمایت از بیماران تالاسمی با تأسیس صندوق بیماری‌های نادر و صعب‌العلاج
  • تأیید بیمه تأمین اجتماعی ۱۰۹ هنرمند صنایع دستی در مشهد مقدس
  • ارائه ۹میلیاردی خدمات بسیج سازندگی در اردستان
  • کلاهی که بر سر کارگران ساختمانی گذاشته شد
  • پروژه دریافت لیست هوشمند حق بیمه کارگاه‌ها در استان فارس آغاز شد
  • پرداخت حق بیمه بیش از ۲ هزار زن سرپرست خانوار هرمزگانی
  • ۶۳ معتاد متجاهر و خرده فروش مواد مخدر در اردستان دستگیر شدند
  • منظور: رشد ۳۸۰ درصدی اعتبارات رفاه و تامین اجتماعی
  • هدر رفت آب در اردستان ۳ درصد کاهش یافت