Web Analytics Made Easy - Statcounter

عباس آشتیانی گفت: تکنولوژی بلاکچین ماهیت شفافی دارد یعنی تمام تراکنش‌‎های کوین و توکن‌ها در بستر بلاکچین خودشان، کاملا مشاهده پذیر هستند و با روش های مختلف اگر شناسایی شود یک دارایی متعلق به ایرانی‌ها یا موقعیت جغرافیایی ایران است، خیلی از کسب و کارهای خارجی می توانند تحت قوانین و تحریم ها می تواننداز پذیرش آن دارایی امتناع کنند چرا که شناسایی شده و مشخص شده مربوط به ایران است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته مدیر عامل انجمن بلاکچین، نکته خطرناک این است که به محض انتقال دارایی به یک صرافی یا برای خرید چیزی در خارج از کشور می توانند به دلیل تحریم‌ها بلاک کنند.

او گفت: بعضی از کوین ها که ماهیت غیر متمرکز کامل ندارند بعد از شناسایی قابلیت فریز یا از کار انداختن در کیف حساب فرد را دارند و پس اگر با آی پی ایران متصل به کسب و کار خارجی می‌شوید ریسک بزرگی می‌کنید.

 دو ماه پیش گزارشی منتشر شد که شرکت های جاسوس بلاکچین ، رد بیت کوین‌های استخراج شده در کشور و مقصد صرافی آن را پیدا کرده بود.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی حقوقی قضایی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بلاکچین رمزارز دیجیتال رمزارز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۷۰۳۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

متعصب ترین استقلالی لیگ اینجا است (عکس)

 کوین یامگا با یک چشم بسته همچنان در تمرینات استقلال حضور دارد.

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال استقلال تهران تمرینات خود برای دیدار حساس مقابل تراکتور در هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران را در حالی از سر گرفته که حضور پررنگ ستاره فرانسوی در تمرینات این تیم محسوس است.

کوین یامگا، بازیکن محبوب هواداران استقلال، که پس از مصدومیت شدید از ناحیه چشم ارکان مختلف فوتبال ایران و به خصوص دوستداران این تیم را نگران کرده بود، حالا با چشم بسته در تمرینات تیمش حضور دارد.

یامگا در تمرینات آمادگی جسمانی تیمی پا به پای سایر بازیکنان تمرین می‌کند تا از آمادگی لازم برای دنبال کردن فوتبال جا نماند و به محض فراهم شدن شرایط بازی در فصل آینده بتواند بدون از دست دادن زمان اضافه‌تر، برای استقلال به میدان برود.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: کوین یامگا: کینه ای از امید حامدی ندارم یامگا: زمان بازگشتم به فوتبال مشخص نیست

دیگر خبرها

  • بهبود اقتصادی؛ از میدان «واقعیت» تا میدان «تصویر»
  • چرا ایران تحریم‌ناپذیر است؟
  • مهم‌ترین گام‌ توسعه‌ای‌ اکوسیستم فناوری اتصال دانش‌بنیان‌های ایرانی به بازار‌های جهانی است
  • مهم‌ترین گام‌توسعه‌ای‌ اکوسیستم فناوری اتصال دانش‌بنیان‌های ایرانی به بازار‌های جهانی است
  • تشریح آخرین وضعیت دو پروژه سرمایه‌گذاری خارجی
  • متعصب ترین استقلالی لیگ اینجا است (عکس)
  • شناسایی و انهدام باند قاچاق خودرو‌ در مازندران
  • وزیر صمت: با وجود تحریم ۱۵۳ میلیارد دلار تجارت خارجی داریم
  • رئیسی: ایران تحریم‌ناپذیر است
  • سیاست‌گذاری هوشمندانه ایران در جهت فعال شدن بند جریمه در صورت عدم اتصال کامل خط لوله صلح در پاکستان