Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش دوشنبه روابط عمومی این شرکت، سید مصطفی هاشمی در دیدار با فرماندار شهرستان خنج افزود: هم اینک انعقاد تفاهم نامه با شرکت توزیع برق فارس در دستور کار داریم تا این طرح به سرعت به بهره برداری برسد.

وی هم‌چنین با اشاره به انعقاد قرارداد با ۱۶ سرمایه گذار برای سرمایه گذاری در شهرک صنعتی خنج افزود: امیدواریم با بهره برداری از  خط اختصاصی برق بتوانیم جوابگوی سایر سرمایه‌گذاران باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی فارس یادآور شد:  به منظور برقراری عدالیت صنعتی در استان، شهرکهای صنعتی مستقر در مناطق کمتر برخوردار در بحث تخصیص و توزیع اعتبارات در اولویت قرار دارند.
وی اظهارداشت: بر همین اساس امسال اجرای طرح‌های مختلف عمرانی برای توسعه و تکمیل زیرساختها در شهرکهای صنعتی این مناطق پیش بینی شده است که امیدواریم تا پایان سال بتوانیم وضعیت زیرساختی این شهرکها از جمله شهرک صنعتی خنج را متحول کنیم.
وی، با اشاره به اجرای چهار طرح عمرانی و زیرساختی با اعتباری بالغ بر ۸۰ میلیارد ریال اعتبار در شهرک صنعتی خنج ادامه داد: با بهره برداری از این طرح‌ها وضعیت زیرساختهای  این شهرک صنعتی مطلوب تر خواهد شد.
او اظهار داشت: هم اینک آب این شهرک صنعتی تامین و شبکه‌های داخلی برق، آب و فاضلاب نیز اجرا شده و علاوه بر این، طرح‌های  زیرسازی، جدول گذاری، آسفالت و ساخت اتاق نگهبانی نیز در دست انجام است.
هاشمی افزود: ایجاد شهرک صنعتی خنج با هدف ایجاد زیرساخت‌های استقرار واحدهای صنعتی و اشتغال پایدار در این شهرستان و ظرفیت‌سازی برای جذب سرمایه‌گذار در جهت توسعه صنعتی انجام ‌شده است.
وی ادامه داد: این شهرک صنعتی زمینه‌های لازم برای جذب سرمایه‌های فعالان اقتصادی شهرستان خنج در سایر نقاط کشور و سرمایه‌گذاران خنجی مقیم کشورهای حاشیه خلیج فارس فراهم کرده است.
او گفت: شهرک صنعتی خنج دارای ۹۴ هکتار مساحت است که در فاز نخست ۲۰ هکتار زمین صنعتی برای استقرار واحدهای صنعتی پیش بینی ‌شده که در این بخش ظرفیت استقرار ۵۳ واحد تولیدی و صنعتی با اشتغال ۲۶۳ نفر فراهم ‌شده است.
مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی فارس افزود: امیدواریم شهرک صنعتی خنج بتواند زمینه جذب سرمایه‌گذار و توسعه صنعتی و اشتغال را در این شهرستان فراهم کند.

برچسب‌ها خنج شهرک صنعتی شیراز سرمایه گذاری فارس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: خنج شهرک صنعتی شیراز خنج شهرک صنعتی شیراز سرمایه گذاری فارس شهرک صنعتی خنج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۷۰۴۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش‌سوزی گسترده در یک شهرک صنعتی در جنوب تهران

آتش‌سوزی در شهرک صنعتی شمس‌آباد تهران آتش نشانان را به محل حادثه کشاند.

به گزارش ایسنا، ظهر امروز یک مورد آتش‌سوزی در شهرک صنعتی شمس آباد به آتش نشانی این محدوده اطلاع داده شد که درپی آن چندین دستگاه خودروی آتش‌نشانی به همراه تانکر آب به محل اعزام شدند. همچنین با توجه به اینکه این محدوده از خارج از حوزه استحفاظی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران قرار دارد، یک ایستگاه کمکی به همراه تجهیزات نیز از تهران به این محل اعزام شد.

درپی این حریق دود زیادی به آسمان بلند شده به‌طوریکه تا شعاع چندکیلومتری از محل وقوع نیز قابل رویت است. در حال حاضر عوامل آتش‌نشانی در حال عملیات اطفاء حریق در این محل هستند و گزارش و اخبار بیشتری از جزئیات این حادثه اعلام نشده است.

جزئیات بیشتر از این حادثه و خسارات آن پس از پیگیری از مسئولان رسمی اعلام خواهد شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تکمیل زیرساخت‌های شهرک دارویی بیضا شتاب می‌گیرد
  • چشم انداز سرمایه گذاری در بورس مثبت است
  • رفع موانع صادرات واحدهای تولیدی در استان تهران پیگیری شود
  • شهرک صنعتی «کشت و صنعت» لرستان به‌زودی بهره‌برداری می‌شود
  • استان فارس در تبیین دستاوردهای دولت رتبه اول کشور را دارد
  • صدور مصوبه کارگروه امور زیربنایی برای ۵۷ شهرک مسکونی
  • ظرفیت‌های فارس در زمینه ایجاد زنجیره‌های ارزش قابل توجه است
  • نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴؛ بازدید وزیر کشور از غرفه فارس
  • ۵۷ شهرک مسکونی مصوبه کارگروه امور زیربنایی استان را اخذ کرده‌اند
  • آتش‌سوزی گسترده در یک شهرک صنعتی در جنوب تهران