Web Analytics Made Easy - Statcounter

آقای کمالی در بازدید از ایستگاه تقلیل فشار گاز ۳۰ هزار متر مکعبی شهرک صنعتی شهید سلیمانی گفت: این طرح ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و با هدف افزایش ظرفیت گازرسانی در این شهرک انجام می‌شود.

 با اتمام این طرح، امکان تامین گاز ۲۱۰ واحد صنعتی این شهرک از نعمت ارزان و پاک گاز طبیعی فراهم می‌شود و تامین گاز بخش‌های صنعتی، تولیدی و کشاورزی در اولویت برنامه‌های گازرسانی قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 با افزایش ظرفیت ایستگاه تقلیل فشار شهرک صنعتی شهید حاج قاسم سلیمانی از ۱۰ هزار متر مکعب به ۳۰ هزار متر مکعب، علاوه بر ایجاد ظرفیت اشتراک پذیری‌های جدید، زمینه استمرار جریان گاز مشترکان قبلی فراهم شده و شرایط استفاده سایر متقاضیان همجوار در این شهرک از گاز طبیعی نیز ایجاد شده است.

 علاوه بر بخش‌های صنعتی و تولیدی در استان، هم اکنون ۱۵۴ جایگاه سوخت گاز در استان فعال هستند که این امر نقش مهمی برای کاهش آلایندگی‌های زیست محیطی ارائه می‌کند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شرکت گاز شهرک صنعتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۶۵۳۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح توسعه نیروگاه ۵۰۰ مگاواتی برق در مازندران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، استاندار مازندران دیروز جمعه در حاشیه بازدید از بخش‌های مختلف نیروگاه شهید سلیمی نکا پس از تماس تلفنی با وزیر نیرو گفت: طرح توسعه نیروگاه ۵۰۰ مگاواتی برق وابسته به نیروگاه شهید سلیمی نکا با جدیت در دست ساخت بوده و دولت برای تکمیل آن مصمم است. ‎

یوسف نوری افزود: با پیگیری‌های انجام شده از سوی وزیر نیرو، معاون وزیر نیرو و دیگر مسئولان عالی رتبه کشور طرح نیروگاه شهید سلیمی نکا با هدف رفع مشکلات برق منطقه مورد پیگیری قرار گرفته و این طرح حیاتی در مازندران به شدت در حال پیشرفت است.

مقام عالی دولت در مازندران با بیان اینکه پسروی آب دریای خزر یکی از مشکلات تامین برق در مازندران بوده است که برای رفع آن می‌بایست تدابیری در این راستا اندیشیده شود، اظهار داشت: نیروگاه نکا به دلیل قدمت بالا و با توجه به پسروی آب دریای خزر و تجهیز و نوسازی این طرح عظمیم جوابگوی نیاز منطقه نبوده است.

وی گفت: برای رفع مشکلات تامین برق، نیروگاه نیازمند اجرای طرح توسعه بوده که امیدواریم با قول مساعدی که داده شده این مشکلات برطرف شود.

نیروگاه شهید سلیمی نکا با چهار واحد بخار به ظرفیت هرکدام ۴۴۰ مگاوات، ۲ واحد گازی به ظرفیت هریک ۱۳۷.۶ مگاوات و یک واحد بخار سیکل ترکیبی با ظرفیت ۱۶۰ مگاوات با تامین بیش از چهار درصد برق کشور نقش موثری در پایداری شبکه سراسری برق کشور دارد.

بلوک سیکل‌ترکیبی طرح توسعه نیروگاه شهید سلیمی نکاء مازندران به ظرفیت نامی ۴۸۴ مگاوات در داخل محوطه نیروگاه نکا قرار گرفته و شامل دو واحد گازی ۱۶۲ مگاواتی و یک واحد بخار ۱۶۰ مگاواتی است.

 

حمزه پور و گزارشی از این بازدید:

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • بهره‌مندی ۲۳۷ روستای آذربایجان‌غربی از نعمت گاز‌طبیعی
  • ممنوعیت خرید و فروش اراضی شهرک‌های صنعتی قبل از اخذ پایان‌کار
  • محل حفاری غیرمجاز در شهرک شهید چمران تبریز کشف شد
  • کشف محل حفاری غیرمجاز در شهرک شهید چمران تبریز
  • محصولات بیش از ۱۳۰ واحد صنعتی در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی
  • بهره‌برداری از طرح فروسیلیس منگنز ازنا تا چند ماه آینده
  • طرح توسعه نیروگاه ۵۰۰ مگاواتی برق
  • ممنوعیت هرگونه خرید و فروش اراضی شهرک‌های صنعتی
  • اجرای طرح توسعه نیروگاه ۵۰۰ مگاواتی برق در مازندران
  • بهره‌برداری از پروژه فروسیلیس منگنز ازنا در چند ماه آینده