Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-03@03:10:23 GMT

سهمیه سوخت ۸۰۰ کمباین بدون پلاک در مرودشت تامین شد

تاریخ انتشار: ۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۷۰۵۴۲

سهمیه سوخت ۸۰۰ کمباین بدون پلاک در مرودشت تامین شد

به گزارش خبرنگار ایرنا، منصور امیریان روز دوشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه کاربرد کمباین‌ها و تراکتورهای بدون پلاک از بهمن ماه توسط سامانه سوخت حذف شده بود، اظهار کرد: با رایزنی های انجام شده با سازمان جهاد کشاورزی و شرکت فرآورده های نفتی و تعامل با نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، کمباین های بدون پلاک هم می توانند مانند سایر کمباین ها با مراجعه به سامانه سوخت و ثبت مشخصات و مراجعه به جهاد کشاورزی سهمیه سوخت خود را در فصل بهار دریافت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: تعداد ۶۵۰ دستگاه تراکتور نیز که کاربری آنها در سامانه صدف حذف شده و نمی توانند سوخت دریافت کنند نیز شناسایی شده و به منظور حل مشکل طی نامه به سازمان جهاد کشاورزی ارسال شده است که پیگیری تامین سوخت تراکتور ها نیز تا وصول نتیجه ادامه دارد.
امیریان با تاکید بر اینکه مطابق با مقررات، پلاک گذاری ماشین های کشاورزی، پیش نیاز فرآیند تخصیص و توزیع سوخت است، تصریح کرد: اختصاص سوخت به کمباین ها و تراکتور های بدون پلاک به صورت موقتی است و صاحبان ماشین های خودگردان کشاورزی باید در اسرع وقت نسبت به پلاک گذاری تراکتور یا کمباین خود اقدام کنند.
سرپرست مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان مرودشت، یادآور شد: سهمیه سوخت تراکتورهای بدون پلاک از فروردین ماه ماهیانه  ۲۰ درصد کاهش می یابد و اگر پلاک گذاری انجام نشود در شهریور ماه به صفر می رسد.

شهرستان مرودشت در فاصله ۴۵ کیلومتری شمال شیراز قرار دارد.

برچسب‌ها گندم کشاورزی طرح تخصیص سهمیه سوخت مرودشت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: گندم کشاورزی طرح تخصیص سهمیه سوخت گندم کشاورزی طرح تخصیص سهمیه سوخت مرودشت بدون پلاک جهاد کشاورزی سهمیه سوخت کمباین ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۷۰۵۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخی از شالیکاران محمودآبادی در انتظار دریافت سهمیه کود

برخی از شالیکاران در شهرستان محمودآباد همچنان سهمیه کود خود را دریافت نکردند، استفاده از کود در زمین‌های کشاورزی بسیار با اهمیت است و موجب رشد سریع ریشه و تشکیل دانه در گیاهان می‌شود از طرف دیگر کود‌های شیمیایی تاثیر مثبتی بر حاصلخیزی خاک و رشد بذر دارد، این موضوع شالیکاران را نگران کرده است.

از سوی دیگر با مشکلاتی از قبیل سهمیه سوخت کشاورزی و همچنین دریافت پروانه چاه به دلیل خشکسالی‌های اخیر دست و پنجه نرم می‌کنند.

شهروند خبرنگار ما با ارسال پیام از مسئولان درخواست رسیدگی کرد.

متن پیام شهروند خبرنگار
باسلام، با پیگیری‌های فراوان جهت دریافت سهمیه کود و سوخت کشاورزی با توجه به فصل خشکسالی و انجام کاشت برنج و نیاز به کوددهی هنوز نزدیک به ۵۰ درصد از کشاورزان در شهرستان محمودآباد هیچگونه سهمیه کودی دریافت نکردند و برای دریافت پروانه چاه ۲ سال زمان لازم است و متاسفانه در زمان برداشت برنج کشاورزان برنج وارد می‌شود و مشکلات شالیکاران دوچندان می‌شود.

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • اظهار نظر یک نماینده؛ سهمیه بنزین در کارت ملی شارژ می‌شود؟
  • اتمام رفع تداخلات اراضی در سیستان و بلوچستان
  • نجات پسر ۶ ساله که دچار غرق شدگی شده بود
  • ◄ رفع مسدودی ۶۰۰۰ کارت سوخت کامیون و اتوبوس
  • برخی از شالیکاران محمودآبادی در انتظار دریافت سهمیه کود
  • گرانی میوه ناشی از ضعف نظارتی دستگاه‌هاست
  • وزیر کشاورزی: کالاهای مورد نیاز مردم تأمین شده است
  • رفع تداخل ۵ هزار و ۲۵۳ هکتار از اراضی کشاورزی استان قزوین
  • بررسی مزیت‌های راهبردی اصلاح سهمیه بندی بنزین؛ از خانوادگی شدن سفرها تا استفاده از وسایل نقلیه اشتراکی
  • کارت سوخت این خودرو ها باطل می شود