Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهاب عزیزی خادم به دلیل ابتلا به ویروس کرونا در جلسه کمیته اخلاق شرکت نکرد

شهاب عزیزی خادم امروز در جلسه کمیته اخلاق شرکت نکرد.

به گزارش طرفداری، قرار بود عصر امروز جلسه کمیته اخلاق با حضور شهاب عزیزی خادم برگزار شود ولی عزیزی خادم در این جلسه شرکت نکرد و غایب بود. برای بسیاری از این سوال پیش آمد چرا شهاب عزیزی خادم در جلسه کمیته اخلاق شرکت نکرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیگیری خبرنگار طرفداری نشان می دهد شهاب عزیزی خادم به ویروس کرونا مبتلا شده است. گویا روز گذشته عزیزی خادم تست کرونا داده و جواب آن مثبت شده است و همین موضوع مانع حضور او در کمیته اخلاق شده است.

به نظر می رسد شهاب عزیزی خادم تست مثبت کرونایش را امروز برای اعضای کمیته اخلاق ارسال کرده تا غیبتش موجه شود.

 

اخبار داغ 

رکنا برگشت ژست امیر عابدزاده بعد از کامبک سوژه فضای مجازی + عکس استاد بزرگ شطرنج ایران موقتاً از دنیای حرفه‌ ای خداحافظی کرد برای اولین بار در تاریخ؛ بارسلونا و 3 شکست پیاپی خانگی در طول یک فصل خنده های عجیب فرانچسکو آچربی روی اعصاب هواداران و بازیکنان لاتزیو /عکس

منبع: طرفداری

کلیدواژه: جلسه کمیته اخلاق شهاب عزیزی خادم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۷۰۶۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تبریک امیرعبداللهیان به مناسبت روز معلم

وزیر خارجه کشورمان به مناسبت روز معلم پیامی منتشر کرد.

به گزارش ایسنا، حسین امیرعبداللهیان در پیامی در شبکه ایکس نوشت: معلمی شغل انبیاست. روز معلم را به تمام اساتید و معلمان عزیزی که چراغ علم و آگاهی را در دل و جان فرزندان این مرز و بوم کهن روشن می‌کنند، تبریک می‌گویم و از خداوند بزرگ برای آنان سلامتی، توفیق و بهروزی مسئلت می‌کنم.

به معلمین عزیزی که در مناطق دور دست، زندگی‌خود را وقف آموزش فرزندان وطن و اعتلای ایران عزیز کرده‌اند، تبریک ویژه و خدا قوت می‌گویم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تبریک امیرعبداللهیان به مناسبت روز معلم
  • اختلاف سلیقه‌ها مانع از تصمیم‌گیری در شورای شهر بندرعباس نیست
  • اعتراف یک شرکت تولیدکننده مهم واکسن کرونا به عوارض نادر و لخته خون
  • عزیزی: برای مسابقات آسیایی تنیس برنامه داریم
  • مانع بزرگ برای حضور بیرانوند مقابل سپاهان
  • آغاز به کار کنگره همکاری‌های دولت ،دانشگاه و صنعت در قم
  • آمریکا مانع حضور نماینده روسیه در نشست کمیته اطلاعات سازمان ملل شد
  • رسانه‌های بیگانه چگونه مانع از دیدن اخبار خوب کشور شدند
  • انعقاد تفاهم‌نامه تأمین ناوگان اتوبوسرانی مشهد
  • وکیل: مقابل بی‌نظمی و اخلال در فوتبال می‌ایستیم