Web Analytics Made Easy - Statcounter

طبق اعلام اتحادیه جهانی دوچرخه سواری رییس پیشین فدراسیون ایران از کلیه فعالیت های دوچرخه سواری محروم شده است.

به گزارش ایران اکونومیست، اتحادیه جهانی دوچرخه سواری پس از بررسی اساسنامه فدراسیون ایران نامه ای را به فدراسیون ایران ارسال کرده که بسیار قابل تامل است و توضیحاتی را از ایران خواسته است. 

یکی از مهمترین بخش های نامه این است که کمیسیون انضباطی اتحادیه جهانی تصمیم گرفته بود که خسرو قمری رییس فدراسیون ایران از کلیه فعالیت های دوچرخه سواری محروم شود و انتخابات برای تعیین رییس جدید، برگزار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این در حالی است که قمری به هیچ عنوان از دردسرساز شدن سطح سلامت و محروم بودن خودش صحبت نکرده بود و پس از پایان دوره بدون سر و صدا فدراسیون را ترک کرد.

همچنین در بخش دیگری از این نامه تاکید شده برنامه‌ای به نام  "طرح سلامت" توسط فدراسیون و مدیریت قبلی فدراسیون اجرا شده که اسناد موجود نشان می‌دهد این طرح ناکارآمد بوده است. 

در ادامه این نامه به بحث اطلاع داشتن ورزشکاران از زمان و مکان گرفتن تست های دوپینگ اشاره شده است که از طریق تلگرام و در حین برگزاری مسابقات و اردوها از طریق تلگرام به افراد زمان و محل  انجام تست های دوپینگ اطلاع رسانی می شده است.

اتحادیه جهانی دوچرخه سواری از  فدراسیون تضمین خواسته که دیگر هیچ رفتار یا برخوردی با هدف دوپینگ سازماندهی‌شده صورت نگرفته و اتفاقات گذشته تکرار نخواهد شد.

بخشی از نامه اتحادیه جهانی دوچرخه سواری

 

منبع: خبرگزاری ایسنا برچسب ها: فدراسیون دوچرخه سواری

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: فدراسیون دوچرخه سواری اتحادیه جهانی دوچرخه سواری فدراسیون ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۷۱۲۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قرارداد سرمربی تیم ملی، اولویت فدراسیون شد

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی فوتسال ایران در شرایطی به عنوان قهرمانی آسیا رسید که وحید شمسایی سرمربی این تیم قراردادی با فدراسیون ندارد!

شمسایی در مصاحبه اخیر خود اعلام کرد که به درخواست خودش قراردادی با فدراسیون فوتبال امضا نکرده؛ او گفت که خواهان تاخیر در عقد قراردادش شده تا اگر تیم ملی فوتسال قهرمان آسیا نشد، استعفا بدهد و برود.

حالا اما با توجه به کسب جام قهرمانی توسط فوتسالیست‌های ایران مسئولان فدراسیون در صدد هستند تا هرچه سریع‌تر قرارداد شمسایی را امضا کنند.

احسان اصولی، رییس کمیته فوتسال، روز دوشنبه اعلام کرد که در خدمت شمسایی خواهند بود و در همین رابطه خبرنگار ما کسب اطلاع کرد که امضای قرارداد سرمربی تیم ملی فوتسال در اولویت برنامه‌ها قرار خواهد گرفت.

شمسایی قرار است به زودی به دیدار مهدی تاج برود و مهم‌ترین بحث در این خصوص قرارداد سرمربی فوتسالیست‌های ایران است. قرارداد او بعد از تنظیم از سوی بخش حقوقی به هیئت رییسه فدراسیون فوتبال خواهد رفت تا آنجا مصوب شود و به امضای رییس فدراسیون و شمسایی برسد تا حضور سرمربی ایران رسمی شود.

دیگر خبرها

  • سفیر ایران در سازمان ملل: شروع کننده جنگ علیه اسرائیل نبوده ایم/ حق پاسخ به هرگونه تجاوز محفوظ است
  • سفیر ایران: شروع کننده جنگ علیه اسرائیل نبوده ایم؛ حق پاسخ به هرگونه تجاوز محفوظ است
  • به هرگونه تجاوز علیه حاکمیت و تمامیت ارضی خود پاسخ می‌دهیم
  • نماینده ایران: حق پاسخ به هرگونه تجاوز محفوظ است
  • عرضه دو لاستیک نانویی ویژه مسابقات دوچرخه‌سواری
  • پیشنهاد جدید برای دوچرخه سواری در تهران | عضو شورا : ۱۰ هزار دوچرخه رایگان در اختیار دانش آموزان قرار گیرد
  • پیشنهاد جدید برای دوچرخه سواری در تهران | عضو شورا: ۱۰ هزار دوچرخه رایگان در اختیار دانش آموزان قرار گیرد
  • یک مربی زن، رییس یک رشته پر مدال المپیکی شد!
  • قرارداد سرمربی تیم ملی، اولویت فدراسیون شد
  • زخم عمیقی به دوچرخه سواری زدند که به راحتی درست نمی‌شود