Web Analytics Made Easy - Statcounter

رحمان عموزاد با عملکردی فوق العاده در رقابت های آسیایی، مدال طلا گرفت

رحمان عموزاد در مسابقات قهرمانی آسیا در مغولستان با قدرت عنوان قهرمانی را به دست آورد، او در این مسابقات برابر باجرانگ، دارنده 3 مدال نقره و برنز المپیک و جهانی در دیدار فینال برنده شد.

به گزارش طرفداری، اگر رحمان عموزاد در مسابقات جهانی سال گذشته به همین اندازه خوب ظاهر می شد تیم ملی ایران عنوان قهرمانی جهان را در کشتی آزاد به دست می آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در مسابقات جهانی، رحمان عموزاد در وزن 61 کیلوگرم، در کشتی اول برابر هالیدوف از مجارستان 5-0 برنده شد اما در کشتی دوم برابر هاسیگاوا کشتی گیر نه چندان معتبر ژاپنی با نتیجه 9-5 بازنده شد و با توجه به باخت کشتی گیر ژاپنی در نیمه نهایی برابر عباس گاژدی ماگمدوف، از دور مسابقات کنار رفت.

در مسابقات جهانی کشتی آزاد روسیه با 173 امتیاز قهرمان، آمریکا با 165 امتیاز دوم و ایران با 163 امتیاز رتبه اول تا سوم را به دست آوردند.

حال اگر رحمان در آن مسابقات به رتبه سوم دست پیدا می کرد و با همین قدرت در مسابقات جهانی به میدان می رفت، ایران قهرمان رقابت ها بود و اگر او حتی رتبه هفتم را هم به دست می آورد تیم ملی بالاتر از کشور آمریکا در رتبه دوم مسابقات جهانی 2021 قرار می گرفت.

ایران با 7 مدال طلا در کشتی آزاد و فرنگی فرصت بسیار خوبی داشت که در هر 2 پیکار عنوان قهرمانی را به دست آورد اما تنها 10 امتیاز تا قهرمانی در مسابقات کشتی آزاد و 6 امتیاز تا قهرمانی در کشتی فرنگی فاصله داشت.

 

اخبار داغ 

رکنا برگشت ژست امیر عابدزاده بعد از کامبک سوژه فضای مجازی + عکس استاد بزرگ شطرنج ایران موقتاً از دنیای حرفه‌ ای خداحافظی کرد برای اولین بار در تاریخ؛ بارسلونا و 3 شکست پیاپی خانگی در طول یک فصل خنده های عجیب فرانچسکو آچربی روی اعصاب هواداران و بازیکنان لاتزیو /عکس

منبع: طرفداری

کلیدواژه: مسابقات جهانی رحمان عموزاد کشتی آزاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۷۱۴۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشتی آزاد انتخابی المپیک؛ جدال سرلک با ۲۶ مدعی جهانی

به گزارش قدس آنلاین رقابت‌های کشتی گزینشی بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس روزهای ۲۲ و ۲۳ اردیبهشت در سطح جهانی در استانبول ترکیه برگزار می‌شود.

علیرضا سرلک تنها نماینده کشورمان در این مسابقات است که برای کسب سهمیه وزن ۵۷ کیلوگرم کشتی آزاد به مصاف حریفان خود می‌رود.

نتایج قرعه نماینده کشورمان به شرح زیر است:

در وزن ۵۷ کیلوگرم که ۲۷ نفر حضور دارند، علیرضا سرلک در دور نخست به مصاف پیرودو از ایتالیا می‌رود و در صورت گذر از این حریف در دور بعد با روبرتی دینگاشویلی از گرجستان کشتی می‌گیرد.

اسپنسر لی نماینده آمریکا در گروه سرلک حضور دارد و تا مرحله نیمه نهایی با نماینده کشورمان برخورد نخواهد کرد.

در این مسابقات ۲ نفر راه یافته به دیدار فینال و نفر برتر بین نفرات سوم مشترک مجموعا ۳ نفر سهمیه المپیک را بدست می‌آورند.

تیم ملی کشتی آزاد ۵ سهمیه در اوزان ۶۵، ۷۴، ۸۶، ۹۷ و ۱۲۵ کیلوگرم کسب کرده است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • کشتی آزاد انتخابی المپیک؛ جدال سرلک با ۲۶ مدعی جهانی
  • پاداش یک و نیم میلیاردی به مدال آوران رقابت‌های جهانی کشتی
  • پاداش میلیاردی فدراسیون کشتی به مدال‌آوران رقابت‌های جهانی صربستان
  • پاداش میلیاردی فدراسیون کشتی به مدال آوران رقابت‌های جهانی صربستان
  • شناگر قشم در رقابت‌های شنای آزاد کشور خوش درخشید
  • ثبت تقویم مسابقات کشوری دوومیدانی ایران در فدراسیون جهانی 
  • ثبت تقویم مسابقات کشوری دوومیدانی ایران در فدراسیون جهانی
  • تزریق خون جدید در فدراسیون دوومیدانی/کار خوب کاربلدها
  • خیز کشتی گیر ایران برای کسب تنها سهمیه باقی مانده المپیک پاریس
  • خیز ملی‌پوش کشتی آزاد برای کسب تنها سهمیه باقی مانده المپیک