Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-04@04:40:39 GMT

۴۳۴ خوزستانی بر اثر گرد و خاک به مراکز درمانی مراجعه کردند

تاریخ انتشار: ۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۷۱۷۸۴

۴۳۴ خوزستانی بر اثر گرد و خاک به مراکز درمانی مراجعه کردند

به گزارش خبرنگار مهر، حبیب حی بر شامگاه دوشنبه در گفت‌وگویی رسانه‌ای اظهار کرد: در پی وقوع پدیده ریزگردها در مناطق مختلف خوزستان در روز جاری تعداد ۴۳۴ بیمار دارای علائم تنفسی به مراکز درمانی استان مراجعه کردند و تحت مراقبت قرار گرفتند.

وی گفت: از عموم مردم به ویژه بیماران قلبی، تنفسی و سالمندان درخواست می‌شود توصیه‌های پزشکی را کاملاً رعایت کنند و در هنگام قرار گرفتن شاخص آلایندگی در وضعیت خطرناک، حتی الامکان از منزل خارج نشوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش مهر، شاخص کیفی هوای صبح امروز تا ساعت ۱۰ صبح در شهرهای مختلف خوزستان اعلام شد و بر این است میزان غلظت گرد و خاک موجود در هوای اهواز به ۲۲ برابر حد مجاز رسیده است.

تا ساعت ۱۰ صبح هوای میزان PM۱۰ گرد و غبار (میکرو گرم بر متر مکعب) موجود در هوای اهواز ۳۳۷۲، بندرامام ۸۸۹، حمیدیه: ۴۹۶، سوسنگرد ۷۳۳، رامشیر ۵۰۵، شادگان ۱۵۲۹ و در ماهشهر ۱۳۳۱ بوده است.

حد مجاز غبار در هوا ۱۵۰ میکروگرم بر مترمکعب است.

قرار گرفتن وضعیت جوی در این شاخص کیفی به منزله خطرناک بودن هوا است.

کد خبر 5475291

منبع: مهر

کلیدواژه: دانشگاه علوم پزشکی اهواز مراکز درمانی گرد و غبار گرد و خاک شب قدر ماه رمضان 1401 بوشهر کرمانشاه ویروس کرونا خطبه های نماز جمعه آمار کرونا شب احیا ماه مبارك رمضان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خراسان رضوی شهادت حضرت علی راهپیمایی روز قدس مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۷۱۷۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کیفیت هوای تهران در شرایط قابل قبول قرار دارد

به گزارش حوزه سایر رسانه ها خبرگزاری تقریب، بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، شاخص کیفیت هوا در حال حاضر بر روی عدد ۷۱ قرار گرفته و کیفیت هوای تهران در شرایط قابل قبول قرار دارد.

همچنین این شاخص در ۲۴ ساعت گذشته میانگین بر روی عدد ۷۶ قرار گرفته بود و وضعیت هوا در شرایط قابل قبول بوده است.

تهران از ابتدای سال ۵ روز هوای پاک و ۳۷ روز هوای قابل قبول داشته است.

این در حالی است که تهران در مدت مشابه سال پیش ۶ روز هوای پاک، ۳۵ روز هوای قابل قبول، ۱ روز هوای ناسالم برای گروه‌های حساس جامعه داشته است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • شناسایی ۳۰۵۴ کودک مشمول قانون حمایت از جمعیت در لرستان
  • ساماندهی مراکز مجاز جمع آوری سیب صنعتی د رارومیه
  • خریدار بیش از ۸۵۲ هزار تن گندم از کشاورزان خوزستانی
  • تمهیدات لازم برای نگهداری دسترنج کشاورزان خوزستانی درنظر گرفته شد
  • خریداری بیش از ۸۵۲ هزار تن گندم از کشاورزان خوزستانی
  • کیفیت هوای مشهد «قابل قبول» است
  • پیگیری ایجاد بیمارستان ویژه چشم در اهواز
  • کشاورزان خوزستانی گندم را به مراکز سرپوشیده تحویل دهند
  • هوای اهواز بر مدار نارنجی است / شاخص کیفی ۲۳ شهر سالم و پاک ثبت شد
  • کیفیت هوای تهران در شرایط قابل قبول قرار دارد