Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@08:31:08 GMT

اهدای خون بیش از ۴۰۰۰ نفر طی ماه رمضان در کرمانشاه

تاریخ انتشار: ۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۷۱۸۱۲

اهدای خون بیش از ۴۰۰۰ نفر طی ماه رمضان در کرمانشاه

مریم میرزاده در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: بیش از چهار هزار مراجعه کننده در ایام ماه رمضان سال جاری برای اهدای خون به مراکز خون‌گیری کرمانشاه مراجعه کردند.

وی افزود: در ایام ماه رمضان سال جاری بیش از سه هزار واحد خون‌گیری انجام شده و حدود ۲۴ مرکز درمانی فعال کرمانشاه روزانه ۲۰۰ واحد خون و فرآورده‌های خونی نیاز دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل انتقال خون استان کرمانشاه تصریح کرد: میزان ذخایر خونی استان کرمانشاه در حد قابل قبولی بوده اما برای حفظ آن نیاز به اهدای بیشتر خون توسط اهدا کنندگان است.

میرزاده در خصوص گروه‌های خونی مورد نیاز بیان کرد: به همه گروه‌های خونی نیاز است اما گروه‌های منفی چون تعداد اهداکنندگان کمتری دارد و گروه خونی O منفی که در شرایط خاص می‌توان از آن برای بسیاری از بیماران استفاده کرد، نیاز بیشتری به اهدا کننده وجود دارد.

وی با اشاره به بهترین زمان برای اهدای خون در ماه رمضان، خاطرنشان کرد: بهترین زمان اهدای خون در ماه رمضان برای افراد روزه‌دار ۲ ساعت پس از افطار بوده و مراکز خونگیری استان کرمانشاه از ساعت هشت صبح تا ۲۳ آماده پذیرایی اهداکنندگان است‌.

کد خبر 5475248

منبع: مهر

کلیدواژه: کرمانشاه اهدای خون اهدا خون ماه مبارك رمضان شب قدر ماه رمضان 1401 بوشهر کرمانشاه ویروس کرونا خطبه های نماز جمعه آمار کرونا شب احیا ماه مبارك رمضان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خراسان رضوی شهادت حضرت علی راهپیمایی روز قدس مشهد اهدای خون ماه رمضان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۷۱۸۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسابقات جام رمضان تنیس روی میز بانوان در سمنان پایان یافت

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ محمدی سرپرست سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری سمنان با بیان اینکه این دوره از رقابت ها از نوزدهم فروردین ماه سال جاری در سالن پینگ پنگ پنگ شهید خلیل الله بهرامی سمنان آغاز شد گفت: پس از پایان رقابت ها زهرا صادقی بر سکوی اول ایستاد و حانیه حمیدی عنوان دوم این رقابت ها را از آن خود کرد و خدیجه لقایی و معصومه رضایی عنوان سوم مشترک این رقابت ها را بدست آوردند.

دیگر خبرها

  • واکسیناسیون بیش از ۴۰۰۰ رأس دام علیه بیماری آبله گوسفندی در بدره
  • مسابقات جام رمضان تنیس روی میز بانوان در سمنان پایان یافت
  • انجام ۱۰ عمل اهدای اعضا در خوزستان در ۵ روز، جهشی بی سابقه
  • انجام ۱۰ عمل اهدای اعضا در خوزستان جهشی بی سابقه
  • انجام ۱۰ عمل اهدای عضو در خوزستان در ۵ روز
  • مشارکت بیش از ۳۰۰ سازمان مردم نهاد در طرح ملی مشارکت اجتماعی
  • ۳۰۰ نفر در کرمانشاه برگزیده طرح مسطورا در ماه مبارک رمضان شدند
  • مشارکت ۴۰۰۰ دانش‌آموز خراسان جنوبی در جشنواره سفیران سلامت
  • خادمان قرآنی و فعالان طرح «مسطورا» در کرمانشاه تجلیل شدند
  • افزایش ۵.۶ درصدی اهدای خون همدانی‌ها در سال گذشته