Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی هلندی دوست دارد یکی از ارکان اصلی آژاکس 2019 خودش را در منچستریونایتد نیز در اختیار داشته باشد. 

اریک تن هاخ دوست دارد دوباره با فرنکی دی یونگ همکاری داشته باشد.

طرفداری - فابریتزیو رومانو (به نقل از United Stand) | اریک تن هاخ بارها تاکید داشته که می خواهد خودش شخصا در راس امور نقل و انتقالاتی تیم هایش قرار داشته باشد و به نظر در منچستریونایتد نیز چنین اختیاراتی خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با توجه به جدایی چندین بازیکن از جمع شیاطین سرخ به خصوص در خط هافبک (ماتیچ و پوگبا)؛ تن هاخ باید یک بازسازی در میانه میدان انجام دهد و در همین راستا، چشم به یکی از شاگردانش سابقش دوخته است. 

اریک تن هاخ به شدت دوست دارد که فرنکی دی یونگ را در منچستریونایتد داشته باشد تا او را به یکی از ارکان تیم جدیدش تبدیل کند. با این حال کار شیاطین سرخ برای جذب دی یونگ دشوار و پیچیده است. هافبک 24 ساله هلندی از بدو ورود به نیوکمپ مورد اعتماد تمام مربیانش قرار داشته و در مورد ژاوی نیز همین مورد صدق می کند. ژاوی همیشه سبک بازی دی یونگ را پسندیده و می خواهد او را در تیم حفظ کند. علاوه بر اینها، منچستریونایتد به احتمال فراوان در فصل آینده لیگ قهرمانان اروپا غایب خواهد بود و علاقه دی یونگ  به بازی در این تورنمنت، یکی دیگر از مانع های انجام این انتقال است. 

اخبار داغ 

رکنا برگشت ژست امیر عابدزاده بعد از کامبک سوژه فضای مجازی + عکس استاد بزرگ شطرنج ایران موقتاً از دنیای حرفه‌ ای خداحافظی کرد برای اولین بار در تاریخ؛ بارسلونا و 3 شکست پیاپی خانگی در طول یک فصل خنده های عجیب فرانچسکو آچربی روی اعصاب هواداران و بازیکنان لاتزیو /عکس

منبع: طرفداری

کلیدواژه: اریک تن هاخ دی یونگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۷۲۰۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تونل افتخار آرسنال برای بازیکنان منچستریونایتد (28 آوریل، 2013) / فیلم

سال 2013 در چنین روزی، در ابتدای بازی آرسنال و منچستریونایتد، بازیکنان تیم آرسنال برای تبریک قهرمانی زودهنگام منچستریونایتد در لیگ برتر انگلیس، یک تونل تشکیل دادند و بازیکنان این تیم را تشویق کردند.

دانلود (6.5MB)

دیگر خبرها

  • پیام بایرن مونیخ به بارسلونا؛ معاوضه کیمش با فرنکی دی یونگ یا رونالد آرائوخو
  • ژاوی: سرشار از قدرت و انرژی هستم؛ هدف بارسلونا نایب‌قهرمانی لالیگا است
  • تونل افتخار آرسنال برای بازیکنان منچستریونایتد (28 آوریل، 2013) / فیلم
  • پناه عجیب اریک تن هاخ به تاریخ؛ وقتی تیم‌سازی مفهومش را از دست می‌دهد
  • گل زکی امدونی به منچستریونایتد از روی نقطه پنالتی (منچستریونایتد 1-1 برنلی)
  • گل آنتونی به برنلی (منچستریونایتد 1-0 برنلی)
  • عصبانیت طرفداران منچستریونایتد از اظهارات تن هاخ: فصل بعد هم خبری از قهرمانی نخواهد بود!
  • سوال بزرگ در اولدترافورد؛ چه تصمیمی در انتظار اریک تن هاخ است؟
  • حاشیه مجدد در نشست خبری تن هاخ؛ محرومیت سه رسانه از طرح پرسش
  • ژیرونا خواهان جذب اریک گارسیا به صورت دائمی