Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی خیرالدین گفت: در حال حاضر در سطح کشور ۱۰ درصد اعضای هیأت علمی درگیر فناوری هستند.باید از دستاورد‌های پارک علم و فناوری دانشگاه تهران ایده بگیریم و از نقطه نظرات پارک در خصوص ایده‌های فناورانه بهره‌مند شویم. ما طرح دستیار فناوری را پیشنهاد دادیم که در قالب این طرح یک اعتبار مالی به پارک‌های علم و فناوری اختصاص داده می‌شود تا میزبان دانشجویان کارشناسی کارشناسی ارشد و دکترا باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون علمی و فناوری وزارت علوم ادامه داد: به واسطه این طرح اساتید و دانشجویان می‌توانند در شرکت‌ها و واحد‌های فناور پارک علم و فناوری حضور یابند تا در حوزه صنعت و فناوری یک ایده را ارائه و تبدیل به نمونه آزمایشگاهی شود.در این زمینه برای دانشجویان کارشناسی یک میلیون کارشناسی ارشد ۲ میلیون و مقطع دکترا سه میلیون تومان به مدت شش ماه حمایت مالی در نظر گرفته شده است.در حال حاضر آئین نامه‌های مربوط به این طرح به دانشگاه‌ها ابلاغ شده است.

او می گوید: در این طرح گرنت فناوری بین ۲۰ تا ۸۰ میلیون تومان به دانشجویان کارشناسی ارشد دکترا برای پیشرفت تحقیقات فناوری و استفاده از تجهیزات آزمایشگاهی اختصاص داده می‌شود.راه اندازی تور فناوری یکی دیگر از مباحثی است که از سوی وزارت علوم در نظر گرفته شده است؛ به این واسطه در این خصوص مدیران و مسئولان حوزه‌های اجرایی و صنعتی می‌توانند با فعالیت‌های شرکت‌های دانش بنیان و واحد‌های فناور مستقر در پارک‌های علم و فناوری آشنا شوند.

خیر الدین در خصوص سامانه نان (نظام ایده‌ها و نیازها) گفت: در این سامانه تمام نیاز‌های فناوری کشور ثبت می‌شود و از سوی دیگر صنایع نیاز‌های خود را مطرح می‌کنند.

وی افزود: پارک‌های علم و فناوری به عنوان داور می‌توانند صنعت و دانشگاه را به واسطه این سامانه متصل کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی دانشگاه و كنكور

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دانشجویان دکتری دانشجویان ارشد علم و فناوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۷۲۱۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همدردی مردم نیویورک با دانشجویان معترض

مردم نیویورک در ابراز همدردی با دانشجویان به یکی از میادین آمدند و دست به اعتراض زدند.

به گزارش ایسنا، دانشگاه نیویورک طی روزهای اخیر صحنه اعتراضات دانشجویان علیه رژیم صهیونیستی بوده است. اعتراضاتی که با سرکوب پلیس مواجه شده است. 

در این راستا، مردم در اعلام همبستگی با دانشجویان در پارک واشینگتن اسکوئر شهر نیویورک به تجمع پرداختند.

این تظاهرات ساعاتی پس از گشت و گذار پلیس از اردوگاه همبستگی با مردم غزه در خیابان گرین واک صورت گرفت. 

بعضی از معترضان پس از رسیدن پلیس به پارک میدان واشنگتن متفرق شدند و حدود ۲۰۰ معترض همچنان شعار می‌دادند. گروهی متشکل از حدود ۱۵ افسر پلیس شهر نیویورک وارد جمعیت شدند تا یک معترض را که در حال فریاد زدن بود، از پارک خارج کنند.

پلیس یک تظاهرکننده را که ظاهراً یک لباس گرمکن از دانشگاه نیویورک به تن داشت دستگیر کرد. در حالی که تظاهرکنندگان شعار می دادند «بگذار برود، بگذار برود»، معترض را به داخل یک ون اداره پلیس شهر نیویورک بردند. ناظران حقوقی حاضر در صحنه گفتند که معترض کارت شناسایی دانشگاه نیویورک به همراه داشت. 

در ادامه نیز پلیس با تجمعات برخورد کرد. 

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • آزمون کارشناسی ارشد علوم پزشکی 10 و 11 خرداد ماه در سراسر کشور برگزار می‌شود
  • استاد مرموز در دانشگاه معروف تهران؛ ترک تحصیل دانشجویان در مقطع دکترا/ «استاد ایمیل زد و فرصت مطالعاتی را از بین برد»
  • افزایش ۶ رشته محل مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد زاهدان
  • ۲۴۰ رشته محل دانشگاه آزاد در واحدهای بزرگ ادغام شد
  • خودکشی دانشجوی کارشناسی ارشد در کوی دانشگاه تهران +تصویر
  • استفاده از کاربرد هوش مصنوعی در تمام رشته‌های کارشناسی از مهر آینده
  • خودکشی دانشجوی کارشناسی ارشد در کوی دانشگاه
  • خودکشی دانشجوی کارشناسی ارشد در کوی دانشگاه تهران
  • استفاده از کاربرد هوش مصنوعی در تمامی رشته‌های کارشناسی از مهر ماه
  • همدردی مردم نیویورک با دانشجویان معترض