Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران اکونومیست»
2024-05-01@23:19:57 GMT

ژستد، مهاجم آماده این روزهای تمرینات استقلال

تاریخ انتشار: ۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۷۲۳۷۳

ژستد، مهاجم آماده این روزهای تمرینات استقلال

رودی ژستد در تمرینات استقلال آمادگی و انگیزه خوبی از خودش نشان داده است و باعث شده تا یکی از امیدهای اصلی خط حمله آبی‌ها برای گلزنی باشد.

به گزارش ایران اکونومیست، تیم فوتبال استقلال پس از حذف از رقابت‌های جام حذفی، کار خود را برای حضور در مسابقات باقی مانده لیگ برتر آغاز کرده است و چند روز است که تمرینات خود را در مجموعه ورزشی انقلاب پیگیری می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آبی‌پوشان پایتخت تا این‌جای کار با ۵۶ امتیاز در صدر مسابقات قرار دارند و در ۶ بازی پیش روی خود با حریفان قدرتمندی هم‌چون سپاهان و فولاد بازی خواهند داشت. این بازی‌ها موجب شده تا شاگردان فرهاد مجیدی هفته‌های پرچالشی را تا رسیدن به عنوان قهرمانی مقابل خود ببینند.

استقلال که تمریناتش را در مجموعه ورزشی انقلاب پیگیری می‌کند تا پیش از آغاز دوباره لیگ چند بازی دوستانه در دستور کار خود قرار داده است.  هم‌چنین یکی از نکات قابل توجه تمرینات آبی‌ها، غیبت ادامه‌دار فرزاد مجیدی و گابریل پین است که البته مربی ایتالیایی استقلال قرار است پس از اتمام بیماری کرونا، به جمع آبی‌پوشان بازگردد.

یکی از نکاتی که در تمرین‌های این روزهای آبی‌پوشان جلب توجه می‌کند، آمادگی و انگیزه رودی ژستد، مهاجم تیم فوتبال استقلال در تمرینات است. این مهاجم فرانسوی آبی‌ها در طول فصل با انتقادات زیادی روبه‌رو بود و برخی از کارشناسان و پیشکسوتان استقلال معتقد بودند که این بازیکن نتوانسته است انتظارات را برآورده کند اما ورق برای این بازیکن در داربی ۹۸ پایتخت برگشت و با گلی که مقابل پرسپولیس به ثمر رساند توانست فشار سنگینی که این مدت به او وارد شده بود را از خودش بردارد.

رودی ژستد در این فصل از مسابقات موفق شده ۳ گل بزند و ۳ پاس گل بدهد و هم‌چنین در داربی ۹۸ با گلی که به ثمر رساند، موفق شد عنوان اولین گلزن خارجی استقلال را در داربی‌های پایتخت از آن خود کند.

استقلالی‌ها در اولین گام خود در ۶ بازی پایانی این فصل از مسابقات لیگ برتر، ساعت ۱۸:۳۰ روز چهارشنبه(۱۴ اردیبهشت) در ورزشگاه  نقش جهان اصفهان به مصاف سپاهان می‌روند و باید دید ژستد می‌تواند بازهم انتقادات را نسبت به خودش کم‌تر کند؟

 

منبع: خبرگزاری ایسنا برچسب ها: تیم فوتبال استقلال تهران ، رودی ژستد

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: تیم فوتبال استقلال تهران رودی ژستد رودی ژستد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۷۲۳۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سورپرایز پرسپولیس در بازی با سپاهان

علیرضا بیرانوند دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس پس از چند هفته غیبت در تمرینات، از چند روز پیش با باز کردن گچ دستش، تمرینات سبک خود را آغاز کرد.

اوسمار ویرا سرمربی پرسپولیس روز گذشته در نشست خبری در واکنش به سؤالی درباره بیرانوند گفت: «هیچ ضمانتی نیست که او بتواند بازی کند یا نه. روزانه بیرانوند را تحت‌نظر داریم. یکسری تمرینات داریم و امروز هم تمرینی خواهیم کرد و در آخر باید بررسی کنیم که او می‌تواند خودش را به بازی فردا برساند یا خیر».

این دروازه‌بان که در طول هفته تمرینات تخصصی خود را زیر نظر کادر پزشکی پرسپولیس دنبال می‌کرد، روز گذشته (سه‌شنبه) در بخشی از تمرینات همراه با سایر دروازه‌بان‌های پرسپولیس تمرینات جدی‌تری را دنبال کرد تا برای بازی با سپاهان محک بخورد.

شنیده می‌شود علیرضا بیرانوند تا حد زیادی آماده بازگشت به دروازه پرسپولیس شده و اینکه در دیدار با سپاهان در دروازه پرسپولیس قرار بگیرد یا خیر به تصمیم نهایی اوسمار و خودش بستگی دارد. با این شرایط احتمال حضور این سنگربان در دیدار امروز در دروازه پرسپولیس وجود دارد.

دیدار پرسپولیس و سپاهان، ساعت ۱۹:۳۰ امروز (چهارشنبه) در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • بیرانوند برای بازگشت به دروازه پرسپولیس آماده شد
  • سورپرایز پرسپولیس در بازی با سپاهان
  • آخرین روزهای استقلالی بودن | خداحافظی نزدیک است
  • ریکاردو، چهارشنبه فرمانده باش!
  • تراکتور، قبل از استقلال، گیتار را به دست ارسلان داد + عکس
  • ارسلان قبل از استقلال گیتار به دست شد (عکس)
  • مهرداد با وزنه سنگین آماده بازی با تراکتور (عکس)
  • دو جوان استقلالی همچنان سرشار از انگیزه (عکس)
  • لواندوفسکی: تا زمانی که از نظر جسمانی آماده باشم، به جدایی از بارسلونا فکر نمی‌کنم
  • خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور (+عکس)