Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-05-05@20:41:38 GMT

شعاری که روحانی داد و رئیسی عمل کرد!

تاریخ انتشار: ۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۷۲۳۸۷

شعاری که روحانی داد و رئیسی عمل کرد!

با تصمیم شورای عالی امنیت ملی محدودیت‌های فیزیکی مقابل منزل میرحسین موسوی برداشته شد تا یکی دیگر از وعده‌هایی که حسن روحانی داده بود، توسط سید ابراهیم رئیسی به‌انجام رسیده باشد.

به گزارش فارس، درهایی که در بن‌بست اختر، محل حصر خانگی میرحسین موسوی و زهرا رهنورد تعبیه شده بودند، از روز گذشته برداشته شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
 مهدی کشت‌دار، سردبیر میزان هم روز گذشته در توییتی گفت: «امروز صبح محدودیت فیزیکی مقابل منزل یکی از سران فتنه در خیابان پاستور تهران، رفع شد. بنا بر شنیده‌های خبرنگار میزان، اصل مراقبت از فرد یاد شده با هدف پیشگیری از هرگونه آسیب به وی یا اقدامات خلاف قانون از سوی او، همچنان برقرار است». خبرگزاری میزان نیز با اعلام این خبر بدون نام بردن از موسوی نوشت: «این محدودیت‌ها در طول سال‌های گذشته با روندی کاهنده ادامه داشت و مشخصاً متناسب با رفتارهای آن‌ها تنظیم می‌شد». خبرگزاری ایرنا، ارگان رسمی خبری دولت نیز در پوشش این موضوع با تیتر کنایی نوشت: کوچه «اختر» باز شد؛ شعاری که روحانی داد و رئیسی عمل کرد.
پس از انتخابات سال ۱۳۸۸ که با دخالت مستقیم میرحسین موسوی و مهدی کروبی به اعتراضات ساختارشکنانه و فتنه‌انگیز تبدیل شد، محدودیت‌های فیزیکی جهت مراقبت از این افراد در مقابل منازلشان تعبیه شد. این محدودیت‌ها با تصمیم شورای عالی امنیت ملی در این محل‌ها گذاشته شده بود. میزان همچنین افزود که در ماه‌های اخیر این محدودیت‌ها به حداقل رسیده بود و اکنون با برداشته شدن دو در کوچه اختر، رفت‌وآمد برای دیگر ساکنان این کوچه نیز تسهیل می‌شود.
باوجود رفع محدودیت از منزل موسوی، حسین کروبی، فرزند مهدی کروبی اما در واکنش به انتشار خبر حذف این محدودیت‌ها ادعا کرد: «این اقدام اصلاً اقدام مهمی نیست و من تعجب می‌کنم که چطور برخی رسانه های انقلابی برداشتن درب یک کوچه را دستاورد تلقی می‌کنند».
پیش از این حسن روحانی که به‌نحوی نامزد مورد حمایت کروبی و موسوی هم بود در آغاز دولت خود در سال ۹۲ شعار رفع حصر و کاهش محدودیت برای سران فتنه را مطرح کرده بود اما این اتفاق هیچ‌گاه در دولت او محقق نشد. این محدودیت‌ها با روی کار آمدن رئیسی‌ و دولت سیزدهم، به تدریج و در فضایی غیرتبلیغاتی کاهش یافته و در مدت اخیر کروبی هم با برخی چهره‌های سیاسی دیدار و گعده‌های دوره‌ای داشته است‌. برخلاف حسین کروبی، عباس عبدی فعال سیاسی اما در واکنش به این خبر در توییتر نوشت: «گرچه هنوز محدودیت‌ها از آقایان موسوی و کروبی به‌طور کامل رفع نشده ولی رفتن آقای کروبی به منزل جدیدشان و تغییرات اخیر در منزل آقای موسوی، یک گام بزرگ به پیش است و باید از آن استقبال کرد».

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: حسن روحانی سید ابراهیم رئیسی محدودیت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۷۲۳۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گاز شهری کرج، چهارشنبه قطع می‌شود

آفتاب‌‌نیوز :

شرکت گاز استان البرز در نظر دارد نسبت به قطع گاز شهری قسمتی از کرج به آدرس حد فاصل میان خیابان برغان و شریعتی و حد فاصل خیابان چالوس تا کوچه مهارج، کوچه‌های ناهید، مهرگان، گندم بخش شمالی، دانش، لاله، کرمی، گنجی، حافظ، گلشن، مدرسه مهاجر، عارف، هما و فرعی‌های منشعب در روز چهار شنبه ۱۹ اردیبهشت ماه از ساعت ۸ صبح الی ۱۶ اقدام کند.

از ساکنان درخواست می‌شود تمهیدات لازم را پیش بینی کنند.

بدیهی است پس از پایان عملیات نسبت به وصل مجدد گاز مشترکان اقدام لازم معمول خواهد شد. به منظور رعایت کامل مسائل ایمنی در زمان وصل گاز حضور ساکنان در محل سکونت الزامی است.

در صورت نیاز، مشترکان می‌توانند با شماره تلفن ۱۹۴ مرکز امداد گازرسانی تماس حاصل کنند.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • گاز شهری کرج، چهارشنبه قطع می‌شود
  • اطلاعیه قطعی گاز در بخشی از شهر کرج
  • محوطه سازی و سنگ فرش کوچه‌ها و معابر روستای مرزانک
  • مذاکرات مهدی کروبی با شورای نگهبان به روایت آیت الله هاشمی /سردار سلیمانی و ناطق نوری مهمانم بودند /آقای حجازی از بهزاد نبوی دلخور بود
  • بزرگراه شهید خرازی بازگشایی شد
  • طعنه سنگین حسن روحانی به شورای نگهبان و دولت رئیسی / باید حسرت انتخابات کشور‌های همسایه را بخوریم!
  • اطلاعیه قطعی برق در شهرکرد
  • قطعی برق در برخی مناطق شهرکرد
  • کنایه روحانی به رئیسی: گفتند اینها بلد نیستند بورس را اداره کنند، ما می‌آییم اداره می‌کنیم
  • طعنه سنگین حسن روحانی به ابراهیم رئیسی و کاندیدای پوششی او در انتخابات ۱۴۰۰ /مگر نگفتید این‌ها بلد نیستند بورس را اداره کنند، ما می‌آییم اداره می‌کنیم