Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-04-27@17:59:45 GMT

گازگرفتگی در خوابگاه دانشجویی

تاریخ انتشار: ۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۷۲۴۳۰

گازگرفتگی در خوابگاه دانشجویی

سه‌شنبه شب هفته گذشته براثر مشکل فنی موتورخانه یکی از خوابگاه‌های دانشجویان تربت‌جام، ۱۶ نفر از دانشجویان دختر ساکن در این خوابگاه بر اثر مسمومیت گاز مونواکسیدون روانه بیمارستان شدند.

به گفته یکی از دانشجویان، درحال حاضر بیش از ۲۰۰دانشجوی دختر غیربومی از سه دانشگاه علوم پزشکی، آزاد و کشاورزی در این خوابگاه ساکن هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
او می‌گوید: مشکلات این خوابگاه فراوان است و این حادثه یک آتش زیر خاکستر بود.به گفته دانشجویان، این خوابگاه توسط بخش خصوصی اداره می‌شود و به مشکلات دانشجویان مستقردر خوابگاه رسیدگی نمی‌شود و از حداقل امکانات رفاهی هم محروم است. یک دانشجوی دیگر درخصوص دیگر مشکلات ساختمان خوابگاه دانشجویان در تربت‌جام می‌گوید: خوابگاهی که ما دختران دانشجو مستقر هستیم سیستم اطفای حریق ندارد اگر مشکلی به‌وجود آید و خدای ناکرده آتش‌سوزی رخ دهد معلوم نیست با کدام‌ سیستم می‌خواهند حریق را مهار کنند. شهریه‌ای که از ما دریافت می‌کنند خیلی زیاد است و اگر هم دیر بازپرداخت کنیم جریمه می‌شویم و ای کاش برای دیگر موارد هم این همه وقت و تاریخ برایشان مهم بود.
حسن وزیری، دادستان تربت‌جام دراین باره گفت: بی‌تردید از وظایف دادستانی پیشگیری از وقوع جرم، حفظ احیای حقوق عامه و رفع معضل بخش دانشجویی است که ان‌شاءالله در یک هفته آینده بخش زیادی از مشکلات خوابگاه که خصوصی بوده رفع خواهد شد و به خانواده‌های این دانشجویان هم امیدواری می‌دهیم که هیچ مشکل خاصی در این خوابگاه دانشجویی نخواهد بود و دغدغه فرزندان آنان را هم‌مرتفع خواهیم کرد.

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: گازگرفتگی دانشجویان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۷۲۴۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرگ یک نفر در بروجن به علت گازگرفتگی

سرپرست سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی بروجن از فوت یک نفر به علت گازگرفتی در بروجن خبر داد.

میثم باباخانیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در چهارمحال‌وبختیاری اظهار کرد: شامگاه چهارشنبه پنجم اردیبهشت طی تماس با سامانه ۱۲۵ فرماندهی آتش‌نشانی بروجن گزارشی مبنی بر گازگرفتگی واقع در محله چهار صد دستگاه بروجن اعلام شد.

وی افزود: به سرعت تیم امدادونجات ایستگاه مرکزی این اداره به محل حادثه اعزام شد، اما متأسفانه در این حادثه یک نفر بر اثر گاز گرفتگی فوت شد.

کد خبر 747931

دیگر خبرها

  • اختصاص ۱۰۰ میلیارد تومان برای ساخت خوابگاه‌ دانشجویی
  • ۵ هزار خوابگاه متأهلی تا پایان دولت سیزدهم احداث می‌شود
  • مهم‌ترین چالش‌ و مشکلات تشکل‌ها عدم اطمینان مسئولان به قشر جوان است
  • ۳۰۰۰خوابگاه متاهلی در کشور در حال ساخت است
  • افتتاح خوابگاه متأهلی برای ۱۲۰ دانشجوی علوم پزشکی تهران
  • ساخت ۵ هزار خوابگاه متاهلی تا پایان دولت
  • استقرار دانشجویان پسر در خوابگاه ملکی دانشکده پرستاری طبس
  • جشن ازدواج ۵۰ زوج دانشجو در قم برگزار شد
  • افزایش ۳۰ درصدی خوابگاه متاهلین دانشگاه‌های علوم پزشکی
  • مرگ یک نفر در بروجن به علت گازگرفتگی