Web Analytics Made Easy - Statcounter

ناصر ایمانی درباره چرایی تبدیل شدن موضوع سفر خانواده رئیس مجلس به مسئله اصلی کشور، گفت: ۳ عضو خانواده یکی از مسئولان همچون خیلی از ایرانی‌ها چند روزی به ترکیه سفر کردند و برگشتند. البته شاید بهتر بود ملاحظاتی انجام می شد که چنین سفری صورت نمی گرفت اما با این وجود معتقدم خیلی هم مسئله حساسی نیست چون اگر به خیلی از اقشار مختلف مردم نگاه کنیم، بالاخره یک سفر به ترکیه داشتند، به عبارت دیگر سفر به ترکیه، یک مسئله عادی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بزرگنمایی سفر خانواده رئیس مجلس به ترکیه را پروژه سیاسی خواند و افزود: این بزرگنمایی ها با اهداف خاص سیاسی انجام می شود. باید دید اطلاعات این سفر و موضوع سیسمونی از کجا درآمد؟ مسلما این خبر که سه نفر از اعضای خانواده آقای دکتر قالیباف به ترکیه رفتند و برگشتند، باید از محافلی به بیرون داده شده باشد، یعنی اینجا آثار نوعی پیوند برخی محافل با مراکز سیاسی را می توانیم مشاهده کنیم.

این تحلیگر مسائل سیاسی اظهار کرد: اطلاعات درباره افراد مختلف یا خانواده آنها به برخی محافل سیاسی داده می شود که مثلا فلان فرد یا خانواده اش در سفر داخلی یا خارجی به کجا رفتند، آگاهی از این اطلاعات، غیر از این مسیر امکان پذیر نیست چون خانواده رئیس مجلس مقصد سفرشان را اعلام نکرده بودند، پس این اطلاعات باید از جایی آمده باشد.

بیشتر بخوانید:

مهاجری: شک نکنید ؛ در آینده نزدیک ، شاهد دعوای قالیباف و رئیسی خواهیم بود

نماینده ادوار مجلس: قالیباف و رئیسی مقصریابی نکنند ، گزارشی از وعده ها و عملکردشان بدهند

وی افزود: حالا سئوال این است که چرا محافل سیاسی اطلاعات این سفر را منتشر کردند؟ همه می دانیم آقای قالیباف مخالفان خیلی جدی در برخی محافل سیاسی دارد، این واقعیت قابل کتمان نیست. آقای قالیباف در زمانی که کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری و حتی کاندیدای انتخابات مجلس بود، مصادیق مخالفت‌ها با ایشان را مشاهده کردیم. به طور مشخص مخالفت اصلاح طلبان با آقای قالیباف بر کسی پوشیده نیست.

ایمانی با بیان اینکه طراحان این پروژه صرفا مسئله شان آقای قالیباف نیست بلکه دولت آقای رئیسی هم است، بیان کرد: نزدیکی به انتخابات سال سوم هیأت رئیسه مجلس، طرح استیضاح برخی وزرای نزدیک به برخی جریانات سیاسی، همکاری آقای قالیباف با دولت آقای رئیسی از جمله دلایلی می توانند باشند که برای این پروژه تعریف شدند.

وی افزود: آقای قالیباف از ابتدای دولت سیزدهم کمک شایانی به دولت آقای رئیسی کرد، وقتی آقای قالیباف مورد هجمه قرار می گیرد، به تعبیری می توان گفت «می خواهند همکاری و پشتوانه ای را که دولت آقای رئیسی به مجلس دارد، مورد حمله قرار دهند». در واقع ضربه به آقای قالیباف مستقیم و غیرمستقیم ضربه به آقای رئیسی و دولت هم است و ضاربان به این موضوع نیز توجه دارند.

۲۱۲۱۷

کد خبر 1625371

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: محمد باقر قالیباف سیدابراهیم رئیسی دولت آقای رئیسی آقای قالیباف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۷۳۲۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر مهم قالیباف درباره حقوق اردیبهشت بازنشستگان | درباره همسان‌سازی حقوق اطمینان می دهم که ...

به گزارش همشهری‌آنلاین، محمدباقر قالیباف در جلسه علنی امروز (سه‌شنبه) مجلس و در پاسخ به تذکر یکی از نمایندگان مبنی بر علت اجرایی نشدن متناسب سازی حقوق بازنشستگان، اظهار کرد: در پایان سال گذشته احکام و تبصره‌های بودجه ۱۴۰۳ به دولت ابلاغ شد و دولت برای تامین اعتبار از محل یک درصد ارزش افزوده برای متناسب سازی حقوق بازنشستگان مجوز گرفت.

وی تاکید کرد: بر این اساس، دولت هیچ مشکل قانونی برای تامین اعتبار و پرداخت ندارد، اگر مشکلی در فروردین ماه در این زمینه بوده، قطعاً در اردیبهشت‌ ماه رفع شده و باید انجام شود.

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: به بازنشستگان این اطمینان را می‌دهم که اراده دولت و مجلس شورای اسلامی بر اجرای متناسب سازی حقوق بازنشستگان است. دولت مجوز قانونی دارد و تامین اعتبار هم صورت گرفته است.

کد خبر 848328 منبع: مهر برچسب‌ها محمد باقر قالیباف حقوق و دستمزد بازنشستگی خبر ویژه

دیگر خبرها

  • خبر مهم قالیباف درباره حقوق بازنشستگان
  • خبر مهم قالیباف درباره حقوق اردیبهشت بازنشستگان | درباره همسان‌سازی حقوق اطمینان می دهم که ...
  • چرا قالیباف تصمیم گرفت از دولت انتقاد کند؟
  • خالص سازها به سراغ قالیباف رفتند /حمله همه جانبه برای جلوگیری از ریاست مجدد قالیباف بر مجلس /پایداری ها پشت متکی می ایستند؟
  • جلسات قالیباف و رقبایش با منتخبان مجلس دوازدهم به روایت فرید موسوی /فعلا خبری از مرامنامه و مانیفست نیست
  • نماینده مهاباد: مجلس در مورد کاظم صدیقی سکوت کرد، در مورد چای دبش لاپوشانی / تعداد افراد زیر خط فقر دو برابر شده است
  • ببینید | سرکار گذاشتن مردم توسط دولت رئیسی به روایت یک نماینده مجلس
  • ضرب‌الاجل به پاستور
  • نامه مهم قالیباف به رئیسی
  • قالیباف به بانک مرکزی اولتیماتوم داد