Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-29@16:02:13 GMT

اطعام نیازمندان درپهن بشاگرد در ماه رمضان

تاریخ انتشار: ۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۷۳۲۸۸

اطعام نیازمندان درپهن بشاگرد در ماه رمضان

رئیس کمیته امداد درپهن شهرستان بشاگرد گفت: از ابتدای ماه مبارک رمضان تا کنون، تعداد 5000 پرس غذای گرم و 4000 افطاری ساده در قالب طرح اطعام مهدوی بین نیازمندان و مددجویان تحت حمایت کمیته امداد توزیع گردید.

به گزارش خبرگزاری برنا از هرمزگان، ابراهیم ابراهمیی در خصوص فعالیت شش آشپزخانه اطعام مهدوی و توزیع غذای گرم بین نیازمندان اشاره وگفت: از ابتدای شروع طرح اطعام مهدوی تا کنون در شب های پر خیر و برکت ماه مبارک رمضان، بیش از پنج هزار پرس غذای گرم بین نیازمندان این بخش توزیع گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ابراهمیی افزود: این تعداد غذای گرم با همکاری کمیته امداد، مراکز نیکوکاری و کمک های خیران به ارزش 225 میلیون تومان طبخ و بین نیازمندان درپهن شهرستان بشاگرد توزیع شده است.

وی ادامه داد: همچنین چهار هزار افطاری ساده در قالب اطعام مهدوی بین نیازمندان توزیع شده است.

ابراهیمی تصریح کرد: اطعام مهدوی در قالب پخت و توزیع غذای گرم، افطاری ساده و تهیه بسته های معیشتی برای خانواده های نیازمند در ماه مبارک رمضان و با هدف تامین بخشی از معیشت نیازمندان و مددجویان تحت حمایت این نهاد است که تا پایان این ماه ادامه خواهد داشت.

شایسته ذکر است برای دریافت نذورات، کمک‌ها و هدایای مردمی از طریق کد دستوری #1*076*۸۸۷۷* در طرح اطعام مهدوی پیش‌بینی شده که مردم عزیز بتوانند کمک‌های خود را در این ماه مبارک واریز نمایند.

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: خانواده کمیته امداد ماه رمضان برنا هرمزگان بین نیازمندان اطعام مهدوی ماه مبارک غذای گرم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۷۳۲۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسابقات جام رمضان تنیس روی میز بانوان در سمنان پایان یافت

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ محمدی سرپرست سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری سمنان با بیان اینکه این دوره از رقابت ها از نوزدهم فروردین ماه سال جاری در سالن پینگ پنگ پنگ شهید خلیل الله بهرامی سمنان آغاز شد گفت: پس از پایان رقابت ها زهرا صادقی بر سکوی اول ایستاد و حانیه حمیدی عنوان دوم این رقابت ها را از آن خود کرد و خدیجه لقایی و معصومه رضایی عنوان سوم مشترک این رقابت ها را بدست آوردند.

دیگر خبرها

  • پرداخت ۳۰۰ میلیارد تومان تسهیلات به نیازمندان فارس
  • اختصاص بیش از ۴۸ میلیارد تومان اعتبار برای تأمین لوازم ضروری زندگی نیازمندان هرمزگانی
  • پیامبر منطقه محروم بشاگرد کیست؟! + فیلم
  • تمدید مهلت ثبت‌ نام در آزمون استخدامی معلمان ویژه بشاگرد و جزایر هرمزگان
  • بشاگرد مدال افتخار ایران
  • پرداخت ۳۵۷ میلیارد تومان کمک معیشت به مددجویان و نیازمندان ایلام
  • «کرایی مرغ» یک غذای مجلسی که باید امتحانش کنی
  • قیمت غذای محبوب ایرانی‌ها نجومی شد (اینفوگرافی)
  • کشف غذای سگ و گربه قاچاق در خوی 
  • مسابقات جام رمضان تنیس روی میز بانوان در سمنان پایان یافت