Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر بهداشت دولت نجات ملی یمن در سخنانی اعلام کرد که عربستان سعودی با عدم بازگشایی فرودگاه «صنعاء» عملا توافق آتش بس را نقض کرده است.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، «طه المتوکل» وزیر بهداشت دولت نجات ملی یمن از عدم پایبندی ائتلاف متجاوز سعودی به آتش بس اعلامی توسط سازمان ملل متحد به شدت انتقاد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



بر اساس این گزارش، وزیر بهداشت دولت نجات ملی یمن در این خصوص گفت: بازگشایی فرودگاه صنعاء مهمترین بند آتش بس در خصوص مسائل بشردوستانه است، اما ائتلاف سعودی آن را زیر پای گذاشته است.

وی افزود: عربستان سعودی با هدف افزایش درد و رنج بیماران، سفر آن‌ها از طریق فرودگاه صنعاء را لغو کرد. این نقض آشکار توافق آتش بس محسوب می‌شود. این مقام یمنی با اشاره به اینکه ۳۰ هزار بیمار یمنی از ۳ سال پیش در لیست انتظار کمیسیون عالی پزشکی یمن قرار دارند، تأکید کرد: ائتلاف سعودی برای حل این مسئله نیز تمامی طرح‌های پیشنهادی را رد کرد.

روز گذشته نیز «حسین العزی» معاون وزیر خارجه دولت نجات ملی یمن به لغو سفر‌های تجاری از فرودگاه صنعا از سوی ائتلاف متجاوز سعودی واکنش نشان داد و به شدت از آن انتقاد کرد.

معاون وزیر خارجه دولت نجات ملی یمن در این خصوص اظهار داشت: عقب نشینی سعودی از تصمیم قبلی برای انجام سفر‌های تجاری از فرودگاه صنعاء در حالی اتفاق افتاد که ساعاتی قبل، به‌صورت یک‌جانبه تعداد زیادی از اسرای ائتلاف را آزاد کرده بودیم.

این شخصیت یمنی در ادامه اظهاراتش در این زمینه همچنین عنوان کرد: این اقدام ائتلاف متجاوز سعودی نشان داد که ریاض هیچ تمایلی به حرکت به سمت صلح ندارند و به هیچ وجه به دنبال برداشتن گام‌های اعتمادساز نیست.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: عربستان سعودی آتش بس وزیر بهداشت یمن دولت نجات ملی یمن دولت نجات ملی یمن آتش بس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۷۳۳۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خیابان کشاورز بجنورد بازگشایی شد + فیلم

مدیر منطقه یک شهرداری بجنورد از تملک ملک واقع در مسیر خیابان کشاورز خبر داد و گفت: پرونده خیابان کشاورز در نهایت تعیین تکلیف و این خیابان بازگشایی شد.

مجید گریوانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خراسان شمالی از بازگشایی خیابان کشاورز خبر داد و اظهار کرد: ملک واقع در معبر عام در خیابان کشاورز به مساحت ۱۱۶ مترمربع توافق و تملک شد.

وی افزود: توافق با ملک کشاورز به جهت التزام قانونی شهرداری در قبال پلاک‌های تفکیکی شهرداری که پشت این ملک واقع شده بود، توافق شد و به دلیل اینکه الباقی ملک قابلیت صدور پروانه نداشت، شهرداری در باقرخان معادل ۱۱۶ مترمربع زمین معوض را در ۸۰ متر همکف مسکونی ساخت و به مالک تحویل داد.

مدیر منطقه یک شهرداری بجنورد خاطرنشان کرد: فرایند توافق با مداخلات دستگاه‌های قضائی به سرانجام رسید و شهرداری سرانجام موفق شد تکلیف پرونده خیابان کشاورز را به سرانجام برساند.

کد خبر 748223

دیگر خبرها

  • وزیر خارجه آمریکا به عربستان می‌رود
  • وزیر خارجه آمریکا به عربستان می‌رود؛ غزه محور اصلی گفت‌وگو با مقامات سعودی
  • ریاض اولین مقصد «بلینکن» در دور جدید سفر منطقه‌ای خاورمیانه
  • فرود هواپیمای مقامات اسرائیلی در عربستان سعودی
  • ‏رئیس‌کل بانک مرکزی عازم عربستان سعودی شد
  • سفر نخست‌وزیر پاکستان به عربستان
  • رئیس‌کل بانک مرکزی عازم عربستان سعودی شد
  • خیابان کشاورز بجنورد بازگشایی شد + فیلم
  • جزئیات تماس اخیر ترامپ و بن سلمان افشا شد
  • افشای جزئیات تماس اخیر ترامپ و بن سلمان