Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-08@13:51:21 GMT

دستگیری عامل اصلی قتل دو طلبه اهل سنت گنبدکاووس

تاریخ انتشار: ۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۷۳۴۶۴

دستگیری عامل اصلی قتل دو طلبه اهل سنت گنبدکاووس

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار محمد قنبری از شناسایی و دستگیری سه نفر از عاملان قتل دو طلبه ترکمن شهرستان گنبدکاووس خبر داد و گفت: پس از قتل دو طلبه اهل سنت در محله چای بوئین گنبد کاووس با سلاح گرم در تاریخ سیزدهم فروردین ماه سال جاری، عوامل انتظامی بلافاصله ضمن انجام بررسی‌های میدانی، تحقیقات خود را آغاز کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: به دلیل حساسیت موضوع، تیم‌های ویژه تخصصی کارآگاهان مجرب پلیس آگاهی و پلیس اطلاعات انتظامی کشور و استان گلستان رسیدگی به این پرونده را عهده دار و به صورت شبانه روزی شناسایی و دستگیری عوامل این جنایت را در دستور کار خود قرار دادند.

سردار قنبری ادامه داد: علیرغم پیچیدگی‌های حادثه، در نتیجه اقدام هماهنگ اطلاعاتی و عملیاتی پلیس که حاکی از اشراف اطلاعاتی کامل انتظامی است، عوامل این جنایت روز دوشنبه پنجم اردیبهشت ماه شناسایی و دستگیر شدند و از آنان سلاح به کار رفته در قتل کشف شد.

وی در پایان با اعلام این که ضارب علت قتل را خصومت شخصی عنوان کرده است، اظهار داشت: تحقیقات از متهمان پرونده در جریان بوده و اطلاعات تکمیلی در این باره متعاقباً به اطلاع هموطنان خواهد رسید.

کد خبر 5475438 مهسا شمس

منبع: مهر

کلیدواژه: محمد قنبری پلیس آگاهی دستگیری شهرداری تهران شورای شهر تهران ماه رمضان 1401 آلودگی هوا آموزش و پرورش شهر تهران قوه قضاییه غلامحسین محسنی اژه ای علیرضا زاکانی سازمان محیط زیست کمیته امداد امام خمینی گردشگری تعلیم و تربیت نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۷۳۴۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری فیشینگ کار حرفه‌ای در کرج

آفتاب‌‌نیوز :

سرهنگ "محمد نادربیگی" روز یکشنبه اظهار کرد: کارشناسان پلیس فتا استان البرز با به کارگیری روش‌های نوین بررسی جرائم رایانه‌ای و به کارگیری اقدامات فنی و پلیسی از فعالیت یک اکانت تلگرامی در زمینه فیشینگ مطلع شدند.

وی افزود: پس از انجام اقدامات لازم مخفیگاه متهم مورد نظر در منطقه عظیمیه کرج شناسایی و نامبرده با هماهنگی قضایی دستگیر شد.

نادربیگی گفت: در بازرسی از تجهیزات الکترونیک متهم که به وسیله آن‌ها اقدام به ارسال پیامک‌های جعلی ابلاغیه قضایی می‌کرد، اطلاعات بانکی بیش از ۴۰۰ کاربر شناسایی شد که تاکنون ۱۸ نفر از مالباختگان شناسایی شده اند.

وی افزود: ارزش کلاهبرداری این متهم توسط کارشناسان بیش از ۲ میلیارد ریال برآورد می‌شود.

اجرای طرح مقابله با مالخران تلفن همراه سرقتی در البرز

رییس پلیس آگاهی استان از اجرای طرح مقابله با خریداران تلفن همراه مسروقه در سطح استان البرز خبر داد و گفت: در این زمینه از ۲۲۸ واحد موبایل فروشی بازدید و ۲۰۶ موبایل به ظن سرقت کشف شد.

سرهنگ "حکمت اله شجاعی" گفت: یکی از عوامل افزایش سرقت، سهولت فروش اموال به سرقت رفته توسط سارقان می‌باشد و این افراد با اطمینان از اینکه اموال سرقتی را به راحتی قادر به فروش خواهند بود بر تعدد و تکرار جرم اصرار می‌کنند.

وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی با همکاری سایر بخش‌های انتظامی طی ۴۸ ساعت از ۲۲۸ واحد موبایل فروشی بازدید به عمل آوردند که منجر به صدور ۱۷ اخطاریه پلمب شد.

رییس پلیس آگاهی استان البرز بیان کرد: در این طرح ۲۰۶ تلفن همراه مظنون به سرقت کشف و سه نفر در این زمینه دستگیر شدند.

به گزارش پلیس البرز، شجاعی خاطرنشان کرد: همچنین ۶۳۶ قطعه لوازم جانبی موبایل که مظنون به سرقت بودند، در این طرح شناسایی و جمع آوری شدند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • محکوم متواری ۳۰۰ میلیاردی در این شهر به دام افتاد
  • کشف ۲۱۵ کیلوگرم حشیش از یک منزل در رودبار جنوب
  • دستگیری محکوم متواری در گلوگاه
  • دستگیری سارقان ۲۲ دستگاه موتورسیکلت در تاکستان
  • دستگیری عامل خرید و فروش اشیای تاریخی در دهلران
  • بازداشت هشت نفر از عوامل درگیری در آبادان
  • دستگیری عامل تیراندازی و وقوع قتل در مراسم عروسی
  • دستگیری عامل تیراندازی در خرم‌آباد
  • دستگیری فیشینگ کار حرفه‌ای در کرج
  • دستگیری پسری که پدر خود را به قتل رسانده بود