Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده سپاه در روزهای سخت جنگ ۸ ساله که کمتر از ۴۸ ساعت پس از برگزاری انتخابات ریاست‌جمهوری، برای اثبات حسن‌نیتش، برنامه اقتصادی را که مدعی بود به‌تناسب مشکلات ۳۱ استان کشور و به‌منظور رفع و رجوع این مشکلات طراحی و تدوین کرده بود، در اختیار رئیسی قرار داد، حالا با دستان خالی، دولت را ترک کرده و این درحالی است که به باور یک کنشگر سیاسی اصلاح‌طلب، این اتفاق نه‌تنها عجیب و دور از انتظار نیست، بلکه کاملاً قابل پیش‌بینی بود و شاید اگر چنین نمی‌شد، باید تعجب می‌کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جلال جلالی زاده در این رابطه گفته است: «آقای رضایی و برخی از دیگر کاندیداهای انتخابات درحالی پیش و پس از انتخابات به ستاد و دولت رئیسی پیوستند که تا حدود یک هفته پیش از انتخابات، همگی اصرار داشتند که حضورشان در انتخابات، به‌عنوان کاندیدای پوشش نبوده و به نظر می‌رسید که ظاهراً همگی مدعی ریاست‌جمهوری هستند. اما دیدیم که در عمل اینطور نبود.»

بیشتر بخوانید:

نگاه ها به تصمیم نهایی معاون اقتصادی رئیسی / محسن رضایی به جلسه امروز ستاد اقتصادی دولت رفت ؟

نماینده ادوار مجلس : محسن رضایی اصلا در جلسات کمیسیون اقتصادی دولت شرکت نمی‌کرد / دولت ، اساساً تیم اقتصادمنسجمی نداردی

این عضو ارشد حزب اتحاد ملت می‌گوید: «پیوستن کاندیداهای اصولگرای انتخابات به کاندیدای پیروز و حضورشان در دولت جدید اگرچه ازسوی خود این افراد به این شکل تبلیغ می‌شد که آن‌ها صرفاً برای خدمت به ملت به میدان آمده و برایشان جایگاه و مقام اهمیتی ندارد اما معلوم بود که اینطور نبوده است.»
او اضافه کرد: «ازطرفی ستاد رئیسی هم از این حربه استفاده کرد و امروز دیگر کاملا روشن شده که هدفشان از انتصاب و بکارگیری کاندیداهای رقیب در دولت، صرفاً این بود که رقبا را با کرسی و سمتی در دولت با خود همراه کنند. اما این به معنای آن نبود که قرار است این همراهی مداوم باشد.»
این نماینده پیشین مجلس گفت: «از همان بدو امر هم مشخص بود که این تیم و این افراد نمی‌توانند کنار هم دوام بیاورند و کار کنند. به هر حال آقای رضایی خود را مدعی مدیریت اقتصاد می‌داند و مشخص بود که اختلافاتشان دیر یا زود سر باز خواهد زد.»

این عضو شورای مرکزی حزب اتحاد ملت با بیان این‌که «هر یک از اعضای دولت و حتی برخی نمایندگان مجلس خود را مدعی اداره صفر تا صد امور می‌دانند»، در عین حال تاکید کرد: «در عمل اما دولت از بیرون اداره می‌شود و طبیعی است که نمی‌توان از دولتی که به این نحو اداره شود، انتظار ویژه‌ای داشت.»

او همچنین در واکنش به پرسشی درخصوص آن‌چه برخی ناظران درخصوص تشدید اختلافات دولت و مجلس انقلابی می‌گویند، خاطرنشان کرد: «اختلافات میان مجلس و دولت جدی است. درواقع طیف‌های مختلف جناح اصولگرا و محافظه‌کاران اعم از همین طیف موسوم به جمنا، پایداری‌ها و دیگران به‌شدت با یکدیگر زاویه دارند و این اختلافات واقعی و ریشه‌دار است.»

جلالی‌زاده در پایان گفت: «آن‌چه مسلم است هرچه به انتخابات بعد نزدیک شویم، این اختلافات بیشتر خواهد شد؛ چراکه به هرحال آقایان وعده‌هایی به مردم داده‌اند و برای این‌که در انتخابات حاضر شوند، طبیعتاً باید از هم‌اکنون توجهیاتی را فراهم کنند.»

۲۱۲۱۷

کد خبر 1625386

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: محسن رضایی دولت سیزدهم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۷۳۸۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۲۰۰ شعبه اخذ رای در مرحله دوم انتخابات مجلس در مشهد و کلات فعال می‌شوند

ایسنا/خراسان رضوی رئیس هیات نظارت بر انتخابات خراسان رضوی گفت: در حوزه انتخابیه مشهد و کلات در دور دوم حدودا ۱۲۰۰ شعبه اخذ رای داریم.

محمدکمال سرویها صبح امروز ششم اردیبهشت در حاشیه ضبط مناظره دو نامزد انتخابات مرحله دوم مشهد در صداوسیما و در گفت‌وگو با خبرنگاران، اظهار کرد: مناظرات تلویزیونی یک فرصت بسیار ارزشمند برای مردم است تا بهتر با برنامه‌های نامزدها آشنا شوند.

وی با بیان اینکه همچنین این یک فرصت بسیار مغتنم برای نامزدهاست، افزود: اگر نامزدی بخواهد در کلانشهر مشهد تبلیغات شهری داشته باشد، باید بسیار هزینه کند. اما در مناظره تلویزیونی می‌تواند تجربیات و برنامه‌های خود را به راحتی با مردم در میان بگذارد.

رئیس هیات نظارت بر انتخابات خراسان رضوی تاکید کرد: بی‌شک اگر افرادی کارآمد به مجلس راه یابند، مشکلات مردم حل می‌شود. به همین منظور صداوسیما در انتخابات مجلس دوازدهم فرصت مناظره تلویزیونی را برای نخستین بار فراهم کرد و اکنون در مرحله دوم انتخابات چون تعداد نامزدها بسیار کمتر است و در مشهد تنها دو نامزد با یکدیگر رقابت می‌کنند، مناظرات تلویزیونی از کارآمدی بسیار بالایی برای شناساندن نامزدها به مردم برخوردار است.

سرویها در پاسخ به سوال ایسنا در خصوص تعداد شعب اخذ رای مرحله دوم، گفت: در حوزه انتخابیه مشهد و کلات در این دور حدودا ۱۲۰۰ شعبه اخذ رای داریم که تقریبا ۶۰۰ عدد کمتر از تعداد شعب مرحله اول انتخابات است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • هروی: حاکمیت باید در انتخابات ۱۴۰۴ اندکی نرمش نشان دهد /برای حل مشکلات اقتصادی، درهای کشور برای تعامل با بیرون باز شود
  • پاشنه آشیل مجلس دوازدهم از نگاه سخنگوی حزب اعتدال و توسعه /جریان رائفی پور به دنبال هدایت و مدیریت مجلس است
  • قالیباف: منتظر برنامه دولت برای مدیریت بازار ارز هستیم
  • منتظر برنامۀ بانک مرکزی برای مدیریت بازار ارز هستیم
  • قالیباف: اگر بانک مرکزی برای مدیریت بازار ارز برنامه ندهد مجلس برنامه خود را ارائه خواهد کرد
  • قالیباف: بانک مرکزی برای مدیریت بازار ارز برنامه ندهد مجلس برنامه می‌دهد
  • منتظر برنامه مکتوب بانک مرکزی برای مدیریت بازار ارز هستیم
  • ۱۲۰۰ شعبه اخذ رای در مرحله دوم انتخابات مجلس در مشهد و کلات فعال می‌شوند
  • مقاومت سخت برای عزل وزیر اقتصاد؛ افاضات قبل از تکیه بر صندلی را ببینید | فیلم
  • پشت پرده مقاومت رئیسی برای عزل وزیر اقتصاد /همین افاضات برای برکناری آقای وزیر کافی نیست؟