Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-27@21:21:45 GMT

طارمی و پورتو اولین باخت را تجربه کردند

تاریخ انتشار: ۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۷۳۹۵۰

خبرگزاری آریا- در هفته سی‌ویکم رقابت‌های لیگ برتر پرتغال تیم‌های پورتو و براگا مقابل هم قرار گرفتند که این مسابقه در نهایت با نتیجه یک بر صفر به سود براگا خاتمه پیدا کرد.
به گزارش آریا، مهدی طارمی، مهاجم ایرانی تیم فوتبال پورتو 90 دقیقه در این مسابقه برای تیمش به میدان رفت، اما در امر گلزنی ناکام بود تا تیمش بازنده میدان باش و نخستین شکست این فصل خود را تجربه کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پورتو که در 6 بازی اخیر لیگ و حذفی دروازه‌اش را بسته نگه داشته بود، در این بازی گل خورد تا طلسمش شکسته شود. به این ترتیب پورتو با 82 امتیاز در صدرجدول باقی ماند و براگا هم با 59 امتیاز در رده چهارم ایستاد.
در هفته سی‌ویکم رقابت‌های لیگ برتر پرتغال تیم‌های پورتو و براگا مقابل هم قرار گرفتند که این مسابقه در نهایت با نتیجه یک بر صفر به سود براگا خاتمه پیدا کرد. مهدی طارمی، مهاجم ایرانی تیم فوتبال پورتو 90 دقیقه در این مسابقه برای تیمش به میدان رفت، اما در امر گلزنی ناکام بود تا تیمش بازنده میدان باش و نخستین شکست این فصل خود را تجربه کند. پورتو که در 6 بازی اخیر لیگ و حذفی دروازه‌اش را بسته نگه داشته بود، در این بازی گل خورد تا طلسمش شکسته شود. به این ترتیب پورتو با 82 امتیاز در صدرجدول باقی ماند و براگا هم با 59 امتیاز در رده چهارم ایستاد.
در چارچوب دیدارهای هفته سی و یک لیگ برتر پرتغال، تیم فوتبال پورتو در حالی که مثل همیشه مهدی طارمی را در ترکیب و خط حمله داشت، از ساعت 21:30 دوشنبه شب در ورزشگاه مونیسیپال د براگا مقابل تیم رده چهارمی براگا قرار گرفت. یاران طارمی که از ابتدای فصل تا هفته سی‌اُم لیگ برتر پرتغال نمایش فوق‌العاده‌ای داشته و هیچ شکستی متحمل نشده بودند، پس از کسب 26 پیروزی و چهار تساوی نتوانستند مقابل براگا صاحب امتیاز شوند و بازنده زمین را ترک کردند.
تیم فوتبال پورتو در دیدار مقابل براگا با نتیجه یک بر صفر شکست خورد که این باخت آنها را 82 امتیازی و صدرنشین جدول لیگ برتر پرتغال نگه داشت، اما اجازه نداد فاصله 6 امتیازی یاران طارمی با اسپورتینگ لیسبون رده دومی بیشتر شود. مهدی طارمی که در دو هفته اخیر لیگ برتر پرتغال 4 گل به ثمر رسانده و یک پاس گل داده بود، در دیدار مقابل براگا با وجود نمایش خوبی ارائه کرد و خطرناک ظاهر شد، اما در نهایت نتوانست به روندی که در پیش گرفته بود، ادامه بدهد.
ستاره ایرانی پورتو در دیدار مقابل براگا یک شوت در چارچوب، دو شوت بیرون از چارچوب، یک شوت دفع شده، 42 لمس توپ، 21 پاس با دقت 84 درصدی، یک پاس کلیدی، یک سانتر دقیق، یک پاس بلند صحیح، دو برتری در دوئل‌های زمینی، چهار پیروزی در نبردهای هوایی، یکبار گرفتن خطا و یک دریبل موفق داشت.
موضوع روزه داری مهدی طارمی و زایدو سانوسی دو ستاره مسلمان پورتو همچنان مورد توجه رسانه های پرتغالی قرار دارد. در روزهای آغازین ماه مبارک رمضان بود که موضوع روزه داری طارمی و سانوسی به سوژه یکی از نشست های خبری سرجیو کونسیسائو تبدیل شد. در جریان دیدار پورتو و اسپورتینگ نیز، طارمی و سانوسی در میانه های نیمه اول افطار کردند و ویدیو آن نیز در فضای مجازی پرتغال حسابی مورد توجه قرار گرفت. حالا نیز روزنامه معتبر آبولا در گزارشی به روزه داری طارمی پرداخته و اینکه بازیکن ایرانی پورتو با وجود سپری کردن ساعات طولانی گرسنگی، عملکرد بسیار خوبی در ترکیب تیمش دارد.
آبولا در گزارش خود نوشته است: روزه ماه رمضان و گرسنگی نیز باعث کم شدن گلزنی طارمی نشد. این بازیکن ایرانی در دو بازی اخیر لیگ چهار بار گلزنی کرد  و یک پاس گل نیز داد. او در پیروزی یک بر صفر مقابل ویتوریا گیمارش یک گل زد و در جریان برد پر گل 7 بر صفر مقابل پورتیموننزه نیز سه گل زد.
هنوز یک بازی با ویزلا نیز در آخرین روز ماه وجود دارد، بنابراین دیدار با زرادخانه‌ها آخرین چالش طارمی قبل از پایان ماه رمضان خواهد بود. مراسمی از ستون دین اسلام بوده که به معنای عدم مصرف خوراکی ها اعم از مایعات و تنقلات از طلوع تا غروب خورشید است. همانطور که سرجیو کونسیسائو سرمربی پورتو پیش بینی کرده بود، طارمی و زیدو دیگر بازیکن مسلمانان تیم، بدون از دست دادن عملکرد خوب خود، تیم را مدیریت کردند.
او در یکی از نشست های خبری گفته بود: «ما یک بخش پزشکی داریم که شامل بهترین متخصص تغذیه در جهان، ویتور هوگو است. قبل از ماه رمضان درباره آن صحبت کردیم و همه چیز برنامه ریزی شده است. اینگونه نیست که آنها در ماه رمضان کمتر در دسترس باشند. آیا آنها 100 درصد آماده هستند؟ آنها 1000 درصد آماده خواهند بود.»

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: طارمی پورتو تیم فوتبال پورتو لیگ برتر پرتغال مقابل براگا مهدی طارمی ماه رمضان یک بر صفر اخیر لیگ هفته سی یک پاس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۷۳۹۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان شایعات؛ قرارداد سرمربی محبوب طارمی تا سال ۲۰۲۸ امضا شد

به گزارش همشهری آنلاین فاصله چند ساعت بعد از اینکه ژاوی با ‏اینکه گفته بود تابستان امسال بارسا را ترک می‌کند در این تیم ‏ماندگار شد، اتفاق مشابهی در باشگاه پرتغالی پورتو رخ داد. ‏

سرجیو کونسیسائو هم قرار بود امسال تابستان از پورتو جدا شود، ‏درحالی‌که قرارداد او تا تابستان ۲۰۲۵ اعتبار داشت. ولی ساعتی پیش ‏کونسیسائو با حضور در دفتر باشگاه قراردادش را سه ساله تمدید ‏کرد. به این ترتیب او تا تابستان ۲۰۲۸ سرمربی پورتو خواهد بود. ‏

دیروز رسانه‌های پرتغالی گفتند ماندگار شدن یا جدا شدن کونسیسائو ‏به نتیجه انتخابات ریاست باشگاه پورتو بستگی دارد. پینتو داکاستا، ‏رئیس پورتو، گفت اگر او در انتخابات برنده شود کونسیسائو خواهد ‏ماند. ولی امروز درحالی‌که هنوز انتخابات باشگاه برگزار نشده قرارداد ‏این مربی پرتغالی سه ساله تمدید شد. ‏

رئیس باشگاه پورتو بعد از تمدید قرارداد با سرمربی این تیم گفت: "با ‏کونسیسائو تمدید کردیم به‌خاطر همه کارهایی که برای پورتو انجام ‏داده و می‌دانم که در آینده انجام خواهد داد. حضور او گارانتی ‏موفقیت و پیروزی‌های بیشتر ما است".‏

سرجیو کونسیسائو هم بعد از تمدید قراردادش گفت: "می‌خواهم از ‏رئیس باشگاه و اعتمادش تشکر کنم. این تمدید فقط به‌خاطر رابطه ‏دوستانه صمیمی ما که همه از آن خبر دارند انجام نشد بلکه هدفش ‏موفقیت ورزشی پورتو بود. ما در چهار سال گذشته شش جام ‏گرفتیم. می‌دانم که به زودی شاهد انتخابات ریاست باشگاه هستیم. ‏من قراردادم را تمدید کردم ولی همه می‌دانیم که کار کردن در اف‌سی ‏پورتو به قرارداد ربط ندارد و عشق و علاقه می‌خواهد. این باشگاه، ‏باشگاه قلب من است و من این شانس و افتخار را داشته‌ام و دارم ‏که به آن خدمت کنم". ‏

کونسیسائو از سال ۲۰۱۷ هدایت پورتو را بر عهده گرفته و با ‏این تیم سه‌بار قهرمان لیگ پرتغال شده و سه جام دیگر هم به ‏دست آورده است. پورتو در حال حاضر با ۶۲ امتیاز در رتبه سوم ‏جدول لیگ پرتغال قرار دارد. ‏

کد خبر 847177 برچسب‌ها مهدی طارمی ویژه ورزشی

دیگر خبرها

  • قرارداد طارمی با اینتر نهایی شد
  • جزئیات قرارداد مهدی طارمی با اینترمیلان فاش شد
  • شکایت ۱۵ میلیاردی علیه پورتو به خاطر طارمی
  • غرامت ۲۳۰ هزار یورویی طارمی روی دست پورتو!
  • شکایت شرکت نقل‌وانتقالاتی از پورتو برای پول انتقال طارمی
  • شکایت از پورتو به‌خاطر مهدی طارمی!
  • شکایت جدید از باشگاه پورتو؛ پای مهدی طارمی در میان است!
  • شکایت از پورتو به خاطر مهدی طارمی!‏
  • پایان شایعات؛ قرارداد سرمربی محبوب طارمی تا سال ۲۰۲۸ امضا شد
  • مربی محبوب طارمی تا ۲۰۲۸ با پورتو!