Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- سرمربی هلندی دوست دارد یکی از ارکان اصلی آژاکس 2019 خودش را در منچستریونایتد نیز در اختیار داشته باشد. 
به گزارش آریا، اریک تن هاخ دوست دارد دوباره با فرنکی دی یونگ همکاری داشته باشد. فابریتزیو رومانو اریک تن هاخ بارها تاکید داشته که می خواهد خودش شخصا در راس امور نقل و انتقالاتی تیم هایش قرار داشته باشد و به نظر در منچستریونایتد نیز چنین اختیاراتی خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با توجه به جدایی چندین بازیکن از جمع شیاطین سرخ به خصوص در خط هافبک (ماتیچ و پوگبا)؛ تن هاخ باید یک بازسازی در میانه میدان انجام دهد و در همین راستا، چشم به یکی از شاگردانش سابقش دوخته است. 
اریک تن هاخ به شدت دوست دارد که فرنکی دی یونگ را در منچستریونایتد داشته باشد تا او را به یکی از ارکان تیم جدیدش تبدیل کند. با این حال کار شیاطین سرخ برای جذب دی یونگ دشوار و پیچیده است. هافبک 24 ساله هلندی از بدو ورود به نیوکمپ مورد اعتماد تمام مربیانش قرار داشته و در مورد ژاوی نیز همین مورد صدق می کند. ژاوی همیشه سبک بازی دی یونگ را پسندیده و می خواهد او را در تیم حفظ کند. علاوه بر اینها، منچستریونایتد به احتمال فراوان در فصل آینده لیگ قهرمانان اروپا غایب خواهد بود و علاقه دی یونگ  به بازی در این تورنمنت، یکی دیگر از مانع های انجام این انتقال است. 
بارسا شب گذشته بازی خانگی عقب افتاده خود را به رایووایکانو باخت و حالا برای حفظ رتبه دوم خود نیز با مشکل مواجه شده است. بارسا با سویا هم امتیاز است و اتلتیکو را در یک امتیازی خود می بیند در حالی که 5 بازی تا پایان فصل باقی مانده است. یکی از ضعیف ترین های میدان برای بارسا فرانکی دی یونگ بود و در نهایت هم ژاوی دقیقه 60 نیکو گونزالس را به جای وی راهی زمین کرد، ولی ستاره هلندی این تصمیم را باور نداشت.
طبق ادعای دیاریو اسپورت، او با چهره ای عصبانی زمین را ترک کرد و با خشم ساق بندهای خود را از پا درآورد. دی یونگ تا پایان بازی با دلخوری روی نیمکت نشسته بود و اعتقاد داشت که باید تا پایان در زمین می ماند. او در یک هفته گذشته به خاطر انتشار اخبار انتقالش به منچستریونایند در کانون توجه بود ولی ژاوی در نشست خبری دیروز خود گفت که دی یونگ ماندنی است.

- انتقال روبرت لواندوفسکی به بارسلونا در گرو شرایط مالی باشگاه اسپانیایی است. سران بایرن مونیخ تاکنون تمایلی به فروش فوق ستاره لهستانی نشان نداده‌اند. به گفته جرارد رومرو از رادیو کاتالونیا، احتمال انتقال روبرت لواندوفسکی به بارسلونا در تابستان پیش رو 60 درصد است. خوان لاپورتا برای خرید لواندوفسکی تمام تلاشش را خواهد کرد اما جذب او به شرایط مالی بارسلونا بستگی دارد. توافق با CVC و اجرای این پروژه می‌تواند دست باشگاه را برای خریدهای جدید باز کند و مهاجم لهستانی یکی از گزینه‌های اصلی بلوگرانا است. لواندوفسکی و خانواده‌اش به زندگی در بارسلونا علاقه زیادی دارند و از انجام این انتقال استقبال می‌کنند. 
دتمار هامان، ستاره سابق بایرن و تیم ملی آلمان از لواندوفسکی به‌خاطر تردید در تمدید قرارداد انتقاد کرد و گفت:« لواندوفسکی می‌گوید که شرایط برای او سخت شده است و می‌خواهم یک سوال از او بپرسم و آن اینکه چرا در 5 سال قبل که با پیشنهادهای از رئال و سیتی همراه شد وضعیت برای او سخت نشد؟ گمانه زنی همواره درباره این بازیکن وجود داشته است با این حال او در ماندن شک نکرد. چرا امسال لواندوفسکی دچار شک و تردید شده است؟ به نظرم که او تنها به مصلحت خودش فکر می‌کند.»
هامان ادامه داد:« لواندوفسکی حتی از خوشحالی خود بعد از قهرمانی در بوندس‌لیگا صحبت نکرد. او با بایرن همه موفقیت‌های ممکن را به‌دست آورده است. لواندوفسکی سن و سال بالایی دارد و به همین خاطر باید باشگاه برای تمدید قرارداد او شتاب زده عمل نکند. طبیعی است که باشگاه بایرن نگران گلزنی یک مهاجم 34 ساله باشد. کسی چه می‌داند او فصل بعد یا دو سال آینده چه تعداد گل به ثمر خواهد رساند؟»
حسن صالح حمیدزیچ در این رابطه گفت: "رابرت لواندوفسکی آینده را تعیین می کند. البته که ما می خواهیم او را حفظ کنیم و بیشترین احترام را برای او قائل هستیم. معلوم است که لواندوفسکی برای فصل آینده قرارداد دارد و ما به داشتن چنین بازیکنی افتخار می کنیم."
در حالی که این مدیر بوسنیایی به وضوح اعلام کرد که مهاجم 33 ساله در بایرن مونیخ خواهد ماند، لواندوفسکی در این رابطه نظر متفاوتی داشت؛ "به زودی جلسه ای برگزار خواهد شد، اما تاکنون اتفاق خاصی رخ نداده است. من در جریان آنچه در حال وقوع است قرار دارم و شرایط برای خود من نیز چندان آسان نیست."
در چند روز گذشته لواندوفسکی که سال ها یکی از بهترین گلزنان جهان بوده، بارها و بارها با باشگاه بارسلونا در ارتباط بوده است. رسانه های لهستانی گزارش داده بودند که کاتالان ها و این بازیکن از قبل بر سر قرارداد به توافق رسیده‌اند. از آنجایی که قرارداد لواندوفسکی در تابستان سال 2023 تمام می شود، بایرن همچنان می تواند با فروش او در پنجره نقل و انتقالات آتی مبلغ انتقال مناسبی را به جیب بزند. لواندوفسکی از سال 2014 پیراهن بایرن را بر تن کرده و در 372 بازی 342 گل به ثمر رسانده است.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: فرنکی دی یونگ منچستریونایتد لواندوفسکی بارسلونا دی یونگ تن هاخ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۷۳۹۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علاقه ژیرونا به جذب سرجی روبرتو به عنوان بازیکن آزاد

سرجی روبرتو در این تابستان بازیکن آزاد است.

طرفداری | سرجی روبرتو، کاپیتان اسپانیایی بارسلونا ممکن است راهی تیم دیگری در کاتالونیا شود.

به گزارش موندو دپورتیوو، قرارداد سرجی روبرتو با بارسلونا در انتهای فصل به پایان می رسد و با وجود اعلام تمایل باشگاه به تمدید قرارداد او، هنوز این اتفاق رخ نداده است. در صورتی که قرارداد سرجی روبرتو با بارسلونا تمدید نشود، او در تابستان بازیکن آزاد خواهد بود. همین مسئله این بازیکن 32 ساله را به گزینه ای جذاب برای چندین تیم تبدیل کرده که در بین آن ها نام ژیرونا، شگفتی ساز فصل جاری لالیگا نیز به چشم می خورد. ژیرونا با سرجی روبرتو صحبت و به او اعلام کرده که از جذب او به صورت آزاد استقبال می کند. حال همه چیز به تصمیم سرجی روبرتو بستگی دارد که پیشنهاد تمدید قرارداد یک ساله با بارسلونا را بپذیرد یا با قراردادی بیش از یک سال، راهی ژیرونا شود.

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • پیام بایرن مونیخ به بارسلونا؛ معاوضه کیمش با فرنکی دی یونگ یا رونالد آرائوخو
  • ژاوی: سرشار از قدرت و انرژی هستم؛ هدف بارسلونا نایب‌قهرمانی لالیگا است
  • لواندوفسکی: بازیکنان، چشم‌بسته دستورات آنچلوتی را انجام می‌دهند؛ او یک مرد بزرگ است
  • تابستان داغ بارسلونا؛ به این 5 وینگر چپ علاقه داریم
  • احتمال جدایی رشفورد از منچستریونایتد
  • کمک بایرن به کین
  • خوشحالی کین: فعال شدن بند پاداش جذاب
  • علاقه ژیرونا به جذب سرجی روبرتو به عنوان بازیکن آزاد
  • چرا برناردو سیلوا دیگر اولویت نقل و انتقالاتی بارسلونا نیست؟
  • ادعای رلوو: منچستریونایتد علاقه‌مند به استخدام ژاوی بود!