Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-28@08:01:01 GMT

پرداخت بخشی از معوقات پرسنل عظیم خودرو بروجرد

تاریخ انتشار: ۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۷۳۹۶۰

پرداخت بخشی از معوقات پرسنل عظیم خودرو بروجرد

رئیس سازمان صمت لرستان از پرداخت بخشی از معوقات پرسنل عظیم خودرو بروجرد خبر داد.

به   گزارش   خبرگزاری   برنا  از   لرستان ؛  بهمن جعفری  در گفت‌وگوی خبری   درخصوص   وضعیت کارخانه عظیم خودرو بروجرد، اظهار کرد: با توجه به اینکه موضوع در مراجع قضایی در دست بررسی است، سال گذشته ۱۵۰ نفر از پرسنل و کارگران مجموعه حقوقی را دریافت نکرده بودند و با توجه به پیگیری‌های نماینده ولی‌فقیه در استان، نمایندگان مردم شهرستان بروجرد در مجلس شورای اسلامی، استاندار لرستان و پیگیری‌هایی که در وزارت صمت صورت گرفت، دو میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان که حقوق معوق شش ماهه اول سال گذشته این افراد بود پرداخت شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود : برای پرداخت معوقات نیمه دوم سال ۱۴۰۰ پیگیری‌های لازم را انجام خواهیم داد.

جعفری تصریح کرد: با توجه به پیگیری‌هایی که در وزارت صمت و مراجع قضایی در حال انجام است، امیدواریم مسائل حقوقی در اسرع وقت حل و فصل شده و امکان راه‌اندازی مجدد شرکت فراهم شود.

رئیس سازمان صمت لرستان تأکید کرد: راه اندازی مجدد شرکت عظیم خودرو بروجرد منوط به موضوعات حقوقی و قضایی، رفع مسدودی حساب‌ها و ثبت سفارش‌های مورد نیاز که منجر به تولید خودروهای مدنظر انتینگ X۷  و X۵ و فوتون ساوانا می‌شود، است.

جعفری بیان کرد: شرکت از قبل نیز پیش‌فروش‌هایی انجام دادند که متأسفانه در زمان مقرر به تعهدات خودشان عمل نکردند.

او خاطر نشان کرد: الان عمده مسائل حقوقی به عدم تعهدات شرکت عظیم خودرود بر می‌گردد که به موقع خودرو را به مشتریان تحویل ندادند.

 انتهای پیام

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: خودرو معوقات بروجرد صمت عظیم خودرو بروجرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۷۳۹۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت تسهیلات وام ها را پیگیری کنید

به گزارش سرویس شهروند خبرنگار خبرگزاری صداوسیما،  طرح ملی مسکن یکی از طرح هایی است که دولت با راه اندازی آن سعی در کمک به افراد کم درآمد جامعه برای خانه دار شدن دارد.

متن پیام شهروندخبرنگار ما:

سلام از تسهیلات مسکن ملی و تسهیلات مسکن بافت فرسوده و ودیعه مسکن بافت فرسوده خبری نیست. سامانه شرکت بازآفرینی شهری هیچ اقدامی نمی‌کند اصلا پاسخگو نیستن .ممنون میشم پیگیری بفرمایید.

دیگر خبرها

  • پرداخت تسهیلات وام مسکن را پیگیری کنید
  • وصول عوارض و معوقات آلایندگی محیط زیستی در استان سمنان پیگیری شود
  • پرداخت تسهیلات وام ها را پیگیری کنید
  • نمود موفقیت دولت در چهره شهرها مشخص است
  • توقیف تریلر حامل ۶۰ میلیارد پارچه قاچاق در بروجرد
  • شهرداران از مصائب شهری با استاندار سخن گفتند
  • دارندگان سهام عدالت برای دریافت سود عجله کنند / فرصت یک هفته‌ای برای دریافت معوقات سود سهام عدالت
  • ثبت میراثی از جهان اسلام در بروجرد
  • استاندار لرستان با خانواده شهید سید عباس صالحی روزبهانی دیدار کرد
  • اقدامات لازم جهت حفظ اموال فرهنگی در بروجرد ضروری است