Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران اکونومیست»
2024-05-06@16:18:41 GMT

صادرات پگاه به افغانستان افزایش می‌یابد

تاریخ انتشار: ۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۷۳۹۷۸

صادرات پگاه به افغانستان افزایش می‌یابد

صادرات صنایع شیر ایران به افغانستان در سال ١۴٠١ رشد محسوسی خواهد داشت.

به گزارش ایران اکونومیست به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شرکت صنایع شیر ایران (پگاه)، علی‌اصغر محمدپور مدیرعامل صنایع شیر ایران در جلسه هماهنگی صادرات به افغانستان در پگاه خراسان، گفت: عدم تامین سفارش‌ صادراتی به هیچ عنوان، قابل پذیرش نیست و ضرورت دارد تا تامین مواد اولیه و اقدامات از سوی مدیران عامل شرکت‌ها از قبل تدبیر شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با اشاره به اهمیت تامین سفارش‌ تاکید کرد: اگر امکان تولید در شرکت فراهم نبود، تامین از طریق برونسپاری انجام شده و اولویت هم، تامین توسط شرکت‌های تولیدی پگاه است.

مدیرعامل صنایع شیر ایران خاطرنشان کرد: در صورت عدم تامین سفارشات در ٢۴ ساعت، موضوع پیگیری جدی خواهد شد و مدیران شرکت‌ها در این خصوص باید پاسخگو باشند.

محمدپور با اشاره به کیفیت مطلوب محصولات تولیدی افزود: ذائقه سنجی محصولات جدید ویژه مصرف در بازار افغانستان انجام و توسعه صادارات گروه آبمیوه مورد توجه قرار گیرد.

وی افزود: صادرات به افغانستان از سوی پگاه خراسان به دلیل مجاورت این شرکت به افغانستان توجیه پذیر است ولی این موضوع به معنی عدم صادرات توسط دیگر شرکت‌های تولیدی پگاه به این کشور نیست.

گفتنی است، این جلسه با حضور نماینده فروش پگاه در افغانستان، سرپرست معاونت بازار یابی و فروش صنایع شیر ایران و سرپرست، معاونین و مدیران پگاه خراسان برگزار شد.

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: صنایع شیر ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۷۳۹۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ریل گذاری ایران و امارات برای افزایش صادرات

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، براساس آمار گمرک صادرات ایران و امارات در سال گذشته بیش از ۲۷ میلیارد دلار بوده که سهم واردات کالا از این کشور بیش از ۲۰ میلیارد دلار ثبت شده است. به گفته مدیرکل دفتر غرب آسیای سازمان توسعه تجارت ایران این کشور به دلیل اینکه هاب لجستیکی منطقه و واسط تجاری کشور هاست، برای ما با اهمیت است.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ۵٫۶ میلیارد دلار ارز برای واردات تامین شد
  • ۵.۶ میلیارد دلار ارز برای واردات تامین شد
  • رویداد صدرا بستر افزایش همکاری بین دانشگاه و صنعت است
  • ریل گذاری ایران و امارات برای افزایش صادرات
  • نوآوری‌ها و محصولات دانش‌بنیان حوزه معدن تجاری‌سازی می‌شوند
  • سالانه ۱۸۰ هزارتن پنبه مورد نیاز صنعت نساجی کل کشور است
  • افزایش دو برابری سقف ضمانت‌نامه‌های صنایع کوچک
  • سقف ضمانت‌نامه‌های صندوق ضمانت سرمایه‌گذاری صنایع کوچک افزایش یافت
  • افزایش ۲ برابری سقف ضمانت‌نامه‌های صندوق ضمانت سرمایه‌گذاری صنایع کوچک
  • بیش از ۱۲ هزار پزشک امروز با هم رقابت کردند/ ظرفیت پذیرش آزمون دستیاری ۱۲ درصد افزایش می یابد