Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-06@13:12:33 GMT

اجرای طرح آزاد سازی پهنه‌های اکتشافی معدن در استان بوشهر

تاریخ انتشار: ۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۷۴۲۰۱

اجرای طرح آزاد سازی پهنه‌های اکتشافی معدن در استان بوشهر

به گزارش خبرنگار مهر، رشید مرادی صبح سه‌شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به اتمام عملیات به‌روزرسانی سامانه کاداستر و انجام اصلاحات فنی ضروری اظهار داشت: امکان ثبت درخواست صدور پروانه اکتشاف طبق برنامه زمانبندی تعیین شده بر اساس ابلاغیه وزارت صمت در تاریخ ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ آزاد سازی خواهند شد.

وی با اشاره به اجرای این دستورالعمل در استان بوشهر خاطر نشان کرد: متقاضیان حقیقی و حقوقی می‌توانند با مراجعه به سامانه کاداستر معدن، نسبت به ثبت محدوده مورد در خواست خود در تاریخ یادشده اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کد خبر 5475529

منبع: مهر

کلیدواژه: بوشهر سازمان صنعت معدن و تجارت استان بوشهر معادن ماه رمضان 1401 شب قدر بوشهر کرمانشاه ویروس کرونا خطبه های نماز جمعه آمار کرونا شب احیا ماه مبارك رمضان راهپیمایی روز قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شهادت حضرت علی خراسان رضوی مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۷۴۲۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقبال طالبان از قهرمانان فوتسال افغانستان

تیم ملی فوتسال افغانستان پس از تاریخ سازی در جام ملت های آسیا و نخستین صعود به جام جهانی فوتسال پس از بازگشت به کابل مورد استقبال گرم مردم این کشور قرار گرفت.

 جمعیت زیادی از شهروندان کابل به ویژه جوانان ساعت ها در فرودگاه کابل و فدراسیون فوتبال در انتظار بازگشت قهرمانان فوتسال بودند تا آنها را به گرمی در آغوش بگیرند و تاریخ سازی آنان را در عرصه ورزش تبریک بگویند.

بیشتر اعضای تیم ملی فوتسال افغانستان جوانان مهاجر هستند که در ایران به دنیا آمده و فوتسال بازی کرده اند و در همانجا به تیم ملی افغانستان پیوسته اند.

 اعضای تیم ملی فوتسال افغانستان با سر مربی ایرانی خود چند روز است باعث خوشحالی مردم این کشور در شهرهای مختلف شده اند.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • دانشگاه خودباوری را در جامعه به منصه ظهور برساند
  • دانشگاه با فرهنگ‌سازی در جامعه خودباوری را به منصه ظهور برساند
  • سند تک برگی تمامی اراضی ملی محدوده و حریم شهر زهک اخذ شد
  • توسعه طرح‌های راه‌سازی در استان بوشهر از اولویت‌ها است
  • تخصیص ۵۰۰ میلیارد تومان برای طرح‌های راهسازی دشتستان
  • تاریخ‌سازی فرعون در لیگ جزیره
  • افزایش ۲۵ درصدی تردد خودرو بین استانی در بوشهر
  • نوآوری‌ها و محصولات دانش‌بنیان حوزه معدن تجاری‌سازی می‌شوند
  • ذخیره‌سازی ۲۵ میلیون مترمکعب آب باران در سدهای بوشهر
  • استقبال طالبان از قهرمانان فوتسال افغانستان