Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@04:21:09 GMT

توسعه آموزشی متوازن اولویت آموزش پرورش استان سمنان باشد

تاریخ انتشار: ۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۷۴۳۰۵

توسعه آموزشی متوازن اولویت آموزش پرورش استان سمنان باشد

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمدرضا هاشمی صبح سه شنبه در نشست شورای آموزش و پرورش استان سمنان به میزبانی استانداری با بیان اینکه از تمامی ظرفیت‌های موجود در بحث برگزاری هرچه بهتر برنامه‌های هفته گرامیداشت مقام معلم در استان و شهرستان‌ها استفاده شود، بیان کرد: در قالب برنامه شاد و در طی همه‌گیری کرونا، اقدامات خوبی توسط معلمان انجام شد و حجم وظایف آنها افزایش یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه همه دستگاه‌های اجرایی تکلیف دارند با ستاد گرامیداشت مقام معلم همکاری لازم و مطلوب را داشته باشند، افزود: مدارس غیر دولتی در حوزه مهارت آموزی و کسب و کار ورود جدی و مؤثر داشته باشند و لذا در استان نیز بسته‌های تشویقی برای این مراکز تدوین و ارائه خواهد شد.

استاندار سمنان بیان کرد: بانک‌های استان برای ارائه تسهیلات به متقاضیان تأسیس و راه اندازی مراکز آموزشی غیردولتی، آمادگی دارند.

هاشمی با بیان اینکه از مناطق کم برخوردار، بافت فرسوده و حاشیه شهرهای استان در حوزه ایجاد مراکز آموزشی، غفلت صورت نگیرد و توسعه متوازن آموزشی در دستور کار باشد، ابراز داشت: آموزش و پرورش نقش شایانی در تحقق شعار سال خواهد داشت که لازم است برنامه عملیاتی و کاربردی مدون خود را در این حوزه در استان، ارائه کنند.

وی افزود: تقویت امور مرتبط با آموزش و پرورش، به نوعی سرمایه گذاری و توجه به نیروی انسانی و مدیریت آینده نظام است که ضرورت دارد مورد توجه ویژه قرار گیرد.

کد خبر 5475532

منبع: مهر

کلیدواژه: اداره کل آموزش و پرورش استان سمنان استانداری سمنان سید محمد رضا هاشمی ماه رمضان 1401 شب قدر بوشهر کرمانشاه ویروس کرونا خطبه های نماز جمعه آمار کرونا ماه مبارك رمضان شب احیا راهپیمایی روز قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شهادت حضرت علی خراسان رضوی مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۷۴۳۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرکت‌های تعاونی استان سمنان به حوزه کشت کم آب‌بر ورود می‌کنند

هاشمی  در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان سمنان  با بیان اینکه از پتانسیل روستاها و با بهره‌گیری از ظرفیت شرکت‌های تعاونی و مشارکت مردم برای کاشت محصولات کم آب بر و گیاهان دارویی استفاده شود، گفت: توجه به روستاها با اولویت کشاورزی و همچنین شرکت‌های دانش بنیان از اولویت‌های ما در پرداخت تسهیلات در سطح استان است.

استاندار سمنان گفت: پیگیری مصوبات دور دوم سفر رئیس جمهور امری حائز اهمیت و اولویت دار است که دستگاه‌های اجرایی باید کارشناسی را ویژه این مهم تعیین و کمیته پیگیری مصوبات تشکیل و طی جلسات مستمر این امر محقق شود.

هاشمی همچنین بیان کرد: نظارت بر بازار نباید مختص زمان خاص همچون ایام تعطیلات نوروز و ماه مبارک رمضان باشد، لذا تقویت نظارت در طول سال امری حائز اهمیت است.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • افزایش ۵۰ درصدی مراکز آموزشی جوار کارگاهی در کشور
  • توسعه زیرساخت های آموزشی در استان سمنان/ افتتاح ۱۴ چمن مصنوعی
  • ۱۰۰۰ معلم استان سمنان تجلیل می‌شوند
  • تشکیل قرارگاه عدالت آموزشی با هدف توزیع متوازن امکانات در همه مدارس
  • رشد ۸ درصدی توسعه متوازن رشته‌ای/ شرکت ۲۷ هزار نفر در امتحانات نهایی خرداد ماه
  • شرکت‌های تعاونی استان سمنان به حوزه کشت کم آب‌بر ورود می‌کنند
  • دشمن از اقتصادوحجاب در حوزه امنیتی علیه کشورمان سواستفاده می کند
  • تقویت هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای از اولویت‌های جدی ما است
  • تکریم معلمان، زمینه تحول همه حوزه‌ها را فراهم می‌کند
  • سنجش ۲۴هزار نوآموز در کردستان