Web Analytics Made Easy - Statcounter

یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش در واکنش به گلایه تعدادی از فرهنگیان نسبت به شیوه‌نامه جدید نقل و انتقالات فرهنگیان اظهار کرد: شیوه‌نامه نقل و انتقال فرهنگیان مورد بازنگری قرار گرفته است و تغییراتی در آن ایجاد می‌شود.

وی با بیان اینکه با رویکرد تسهیل‌گری این شیوه‌نامه مجدداً بازنگری شد، افزود: از جمله تغییرات انجام شده، انتقال درون استانی است که به ادارات کل آموزش و پرورش استان‌ها واگذار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر آموزش و پرورش گفت: با هدف حمایت از تحکیم‌ نهاد خانواده، نقل و انتقالات برای زوج‌های فرهنگی و همچنین مبتلایان به بیماری‌های صعب‌العلاج تسهیل شد که جزئیات آن به‌زودی اعلام می‌شود.

نوری درباره نقل و انتقالات از آموزشی به اداری گفت: تا پایان خرداد که دانش آموزان در کلاس درس هستند، امکان انتقال آموزشی به اداری نیست چون حق دانش‌آموزان ضایع می‌شود و فقط در فصل تابستان نقل و انتقالات از آموزشی به اداری را داریم.

وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه کاهش سنوات هم از جمله مواردی است که در این آیین‌نامه پیش‌بینی شده است، افزود: اصلاحات شیوه‌نامه نقل و انتقالات فرهنگیان به‌زودی انجام و به ادارات کل آموزش و پرورش استان‌ها ابلاغ می‌شود.

4747

کد خبر 1625406

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش نقل و انتقالات شیوه نامه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۷۴۳۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۰ امتیاز برای دانشجومعلمان در مرحله ارتقای رتبه‌بندی

وزیر آموزش و پرورش گفت: دانشجو معلمان ورودی ۹۸ و ۹۹ در مرحله ارتقای رتبه‌بندی ۱۰ امتیاز ویژه کسب می‌کنند. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم وزیر آموزش و پرورش در صفحه‌ ویراستی خود نوشت: به منظور تقدیر از اقدام جهادی دانشجومعلمان ورودی 98 و  99 دانشگاه فرهنگیان ( که زودتر از فارغ‌التحصیلی به کلاس درس رفتند ) در مرحله ارتقا رتبه‌بندی 10 امتیاز ویژه به آنها تعلق خواهد گرفت.

در عنوان بخش مشارکت‌ها 6 امتیاز و در بخش سنوات تجربی 4 امتیاز به عنوان تقدیر در نظر گرفته شده است.

ارزش کار این عزیزان در کمک به اعتلای نظام تعلیم و تربیت بیش از این است.

پرداخت حق‌التدریس فصل زمستان معلمان تا پایان اردیبهشت

از تلاش‌ها و زحمات این معلمان جوان صمیمانه تشکر میکنم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آیین‌نامه توسعه و تقویت مهارت‌آموزی دانش‌آموزان تصویب شد
  • استخدام دانشجویان دانشگاه‌ها در آموزش و پرورش/جزییات طرح راتبه معلمی
  • دانشجویان سال سوم دانشگاه‌ها، بورسیه دانشگاه فرهنگیان می‌شوند
  • بورسیه شدن دانشجویان سال سوم دانشگاه‌ها برای آموزش و پرورش
  • وزیر تندرو صهیونیستی پس از واژگونی خودرویش به بیمارستان انتقال یافت
  • ۳۱ خرداد؛ آخرین فرصت ثبت درخواست نقل و انتقالات دانشجویان
  • دانشگاه فرهنگیان کرمان با کمبود شدید فضا روبه‌رو است
  • ۱۰ امتیاز برای دانشجومعلمان در مرحله ارتقای رتبه‌بندی
  • لزوم آمادگی بسیج فرهنگیان برای حل مسائل آموزش و پرورش
  • ریل جذب در آموزش و پرورش توسط فرهنگیان جوان انقلابی تغییر کرد