Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام والمسلمین حسین کثیرلو گفت: ثبت اراضی زراعی استان در سامانه کاداستر و صدور سند تک‌برگی برای تعیین تکلیف کردن ساختمان‌های فاقد سند استان در دستور کار قرار گرفته و به همین منظور تاکنون اقدامات اساسی در این زمینه انجام یافته و با تمهیدات به عمل آمده شاهد تحقق اهداف مورد نظر در این زمینه خواهیم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس کل دادگستری استان اردبیل می گوید: جلوگیری از وقوع اختلافات ملکی و پیشگیری از میزان ورودی پرونده‌ها به محاکم قضائی جزو اولویت‌های اساسی و مهم است که با توجه به پیشرفت خوب ثبت اراضی استان در سامانه کاداستر شاهد استمرار و تداوم وضعیت موجود برای ثبت در سامانه کاداستر و صدور سنک تک برگ برای زمین‌های ملی و اراضی زراعی باشیم که همکاری دستگاه‌های مربوطه در این زمینه اولویت اساسی است.

به گفته او، استفاده از ظرفیت شورای حفظ حقوق بیت‌المال و اتخاذ راهکارهای قانونی برای رفع موانع و مشکلات گام‌های اساسی در این زمینه برداشته شود تا بتوانیم شتاب قابل قبولی را برای روند ثبت اراضی در سامانه کاداستر در استان اردبیل شاهد باشیم که این مسئله به نوبه خود حائز اهمیت و اساسی است.

حجت‌الاسلام والمسلمین حسین کثیرلو گفت: سنددار کردن اراضی کشاورزی نیز یکی از اهم مواردی است که باید با همکاری دستگاه‌های اجرایی و دستگاه قضائی استان رقم بخورد که در این راستا تلاش‌های به عمل در خصوص صدور سند تک برگی برای اراضی ملی و منابع طبیعی بسیار شایسته تقدیر و قدردانی است و باید مورد توجه باشد.

رئیس کل داد گستری استان اردبیل می گوید: انتظار ما از دستگاه‌های فرهنگی و نیز اصحاب رسانه نسبت به فرهنگ‌سازی و اطلاع‌رسانی در این زمینه همکاری داشته باشند و برای اهمیت ثبت زمین در سامانه کاداستر و دریافت سند تک برگ اقدام کنند که در این زمینه عزم جدی دستگاه‌های اجرایی برای تسریع‌بخشی در صدور سند تک برگی برای اراضی کشاورزی قابل قبول است.

کثیرلو گفت: اقدامات قانونی برای تسریع در ثبت اراضی زراعی استان توسط دستگاه قضائی حمایت می‌شود و با هرگونه سهل‌انگاری و کوتاهی در موضوع مطابق با قانون متخلفان برخورد می‌شود که خوشبختانه با حمایت‌های به عمل آمده تمامی اراضی ملی استان اردبیل در سامانه کاداستر ثبت و سند تک برگ برای آن‌ها صادر شده است.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سامانه کاداستر صدور سند تک برگی اراضی ملی اردبیل دستگاه قضائی سامانه کاداستر صدور سند تک برگ استان اردبیل ثبت اراضی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۷۴۶۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمامی مدارس نوبت عصر خوزستان فعال هستند

به گزارش خبرنگار مهر، با اعلام دبیر کارگروه اضطرار آلودگی هوا، با توجه به اینکه شرایط آب و هوایی در استان خوزستان به سمت عادی شدن و بارندگی پیش می رود؛ بنابراین فعالیت کلیه مدارس استان در نوبت عصر سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ماه طبق روال عادی فعال هستند.

این در حالی است که با تصمیم این کارگروه و به علت آلودگی فعالیت تمامی مدارس نوبت صبح فردا سه‌شنبه در شهرستان‌های اهواز، باوی، کارون، آبادان، خرمشهر و شادگان به صورت غیرحضوری انجام شد.

کد خبر 6092959

دیگر خبرها

  • همکاری با آفریقای مرکزی در تمامی زمینه های محیط زیستی
  • هوشمند شدن خدمات دولت برای کسب وکار واحد‌های صنفی در اردبیل
  • تمامی مدارس نوبت عصر خوزستان فعال هستند
  • خدمات هوشمند دولت برای واحد‌های صنفی با صدور مجوز‌های الکترونیکی
  • رفع موانع تحقق حداکثری حدنگاری کرمان با همکاری فرمانداران
  • صدور سند تک برگ برای ۵۵۰ هزار هکتار از اراضی زراعی آذربایجان‌غربی
  • لزوم همکاری فرمانداران برای رفع موانع تحقق حداکثری حدنگاری استان کرمان
  • رفع موانع تحقق حداکثری حدنگاری استان کرمان با همکاری فرمانداران
  • فعالیت بیش از ۷۰ مرکز خدمات مشاوره‌ای در استان اردبیل
  • ممنوعیت خرید و فروش اراضی شهرک‌های صنعتی قبل از اخذ پایان‌کار