Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-29@08:55:03 GMT

انتقال ۱۱۱۳ نفر به بیمارستان‌های بابل

تاریخ انتشار: ۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۷۴۸۱۰

انتقال ۱۱۱۳ نفر به بیمارستان‌های بابل

روابط عمومی سازمان اورژانس بابل اعلام کرد: اورژانس بابل در فروردین ماه امسال در مجموع ۲۴۱۷ماموریت انجام داده که از این تعداد ۱۱۱۳بیمار یا مصدوم به بیمارستان‌های شهرستان بابل منتقل شدند.

بر اساس این گزارش ۹۴۵ماموریت شهری و ۱۴۷۲ ماموریت جاده‌ای بوده که ۴۷۱ انتقالی به بیمارستان شهری و ۶۴۲انتقالی به بیمارستان جاده‌ای بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



میانگین زمان حضور بربالین بیمار یا مصدومان در فروردین ماه برای ماموریت‌های شهری ۸دقیقه و برای ماموریت‌های جاده‌ای ۱۴دقیقه بوده است.

در این ماه سازمان اورژانس بابل ۴۷۴ ماموریت تصادفی انجام داده است که از این تعداد ماموریت تصادفی ۱۵۵تصادفی شهری و۳۱۹تصادفی هم جاده‌ای بوده است

بعداز ماموریت‌های تصادفی که رتبه یک ماموریت‌های سازمان اورژانس پیش بیمارستانی بابل در فروردین ماه سال ۱۴۰۱بود، ماموریت‌های قلبی با ۱۳۱ مورد و ماموریت‌های تنفسی با ۸۶مورد و ماموریت مسمومیت با ۵۴مورد بوده است.

در فروردین ماه امسال، ۸۹۵۹ بار تلفن‌های اورژانس ۱۱۵ به صدا در امد که از این تعداد متاسفانه ۲۸۶مورد مزاحمت بوده است.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اورژانس بابل امداد و نجات حوادث رانندگی فروردین ماه جاده ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۷۴۸۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روز پرکار اورژانس در ورزشگاه یادگار امام تبریز

به گزارش خبرنگار مهر، وحید شادی نیا صبح شنبه در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: یک بازیکن فوتبال ذوب آهن و دو تماشاگر تراکتور توسط اورژانس به بیمارستان منتقل شد.

سخنگوی اورژانس استان آذربایجان شرقی افزود: در جریان مسابقه فوتبال دو تیم ذوب آهن و تراکتور تبریز بازیکن گرجستانی ذوب آهن بدلیل ضربه وارده به سر حین بازی توسط اورژانس به بیمارستان امام رضا (ع) تبریز انتقال یافت.

شادی نیا از ارائه خدمات فوریت‌های پزشکی به دو تماشاگر تراکتور خبر داد و افزود: مرد ۴۷ ساله بدلیل عارضه قلبی ومرد ۳۵ ساله بدلیل هیجانات تحت مراقبتهای درمانی اورژانس قرار گرفته و به بیمارستان‌های ارتش و شهید مدنی منتقل شدند.

کد خبر 6089547

دیگر خبرها

  • انفجار گاز در بستان‌آباد ۶ نفر را راهی بیمارستان کرد
  • حمله قلبی به دو هوادار تراکتور به خاطر استرس شدید
  • زن جوان شوهر سابقش را کشت
  • ثبت ۲۶ هزار و ۵۷۸ ماموریت توسط اورژانس تهران در هفته گذشته
  • برقراری ۶۴ هزار تماس با اورژانس تهران در هفته گذشته/ انجام ۴۲۴۲ تماس مزاحمت آمیز
  • حمله قلبی به دو هوادار تراکتور در استادیوم یادگار
  • شناسایی مهم ترین عامل تصادفات درون‌شهری در کردستان
  • انتقال مسافران دچار مسمومیت به بیمارستان در قم
  • روز پرکار اورژانس در ورزشگاه یادگار امام تبریز
  • اعزام بیمار قلبی از سلماس به ارومیه با بالگرد اورژانس هوایی