Web Analytics Made Easy - Statcounter

روابط عمومی سازمان آتش‌نشانی شیراز اعلام کرد: این حادثه ساعت ۳:۴۴ بامداد امروز از سوی شهروندان به سامانه ۱۲۵ اطلاع رسانی شد که بلافاصله ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی شیراز، آتش نشانان ایستگاه ۱۷ به محل حادثه واقع در شهرک سامان رهسپار کرد.

در محل حادثه، یک ساختمان مسکونی دو طبقه مشاهده شد که طبقه همکف آن براثر نشت گاز، دچار انفجار شده بود و براثر شدت این حادثه، دیوار‌های طبقه همکف این ساختمان و درب و پنجره‌های ساختمان، دچار تخریب شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با توجه به مصدوم شدن دو نفر از ساکنان ساختمان مسکونی، آتش نشانان ضمن اطفای حریق ناشی از انفجار، بی درنگ با قطع جریان اصلی برق و گاز ساختمان، محل حادثه را ایمن سازی کردند و پس از انتقال ساکنان به محلی امن، دو نفر آقای ۳۰ ساله که دچار مصدومیت شده بودند را برای انجام معاینات پزشکی و انتقال به مراکز درمانی، تحویل امدادگران اورژانس دادند.

آتش نشانان پس از ایمن سازی محل حادثه و ارائه تذکرات ایمنی به مالکان ساختمان، ماموریت خود را به پایان رساندند.

نخستین نکته مهم مطمئن بودن از درست کار کردن وسایل گازسوز است. حتماً وسایل گازسوز را در صورت معیوب بودن به متخصصان امر و مراکز مجاز تعمیر و نگهداری وسایل گاز سوز، جهت کنترل و رفع عیب بسپارند. همچنین در صورت استشمام بوی گاز فورا شیر اصلی گاز را ببندند و شرکت گاز را مطلع و یا با سامانه ۱۲۵ سازمان آتش‌نشانی تماس بگیرید.

همچنین شهروندان باید از روشن کردن لامپ، کبریت و فندک خودداری کنند و برق را از فیوز اصلی قطع و هنگام نشت گاز در محل تاریک از چراغ قوه‌ای که در خارج از محل نشت گاز آن را روشن کرده‌اند استفاده کنند. علاوه‌بر این، افراد خانواده را از محل آلوده به گاز خارج و در و پنجره‌ها را باز کنند و با تکان دادن حوله پنبه‌ای مرطوب به جریان هوا و تهویه اتاق آلوده تسریع بخشند و همیشه یک کپسول خاموش کننده در منزل داشته باشند.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نشت گاز شهری آتش نشانی شیراز حوادث فارس منزل مسکونی محل حادثه نشت گاز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۷۵۰۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سومین حادثه برای مقامات صهیونیست؛ پای بنی‌گانتس شکست

منابع صهیونیستی امروز-دوشنبه- گزارش دادند که بنی‌گانتس، عضو کابینه جنگ رژیم صهیونیستی در نزدیکی شهرک صهیونیست‌نشین یاد مردخای واقع در غلاف غزه دچار حادثه شده و پای‌اش آسیب دیده است.

به گزارش ایسنا، منابع خبری گزارش دادند که بعد از انجام آزمایشات پزشکی مشخص شد که پای گانتش شکسته است.

این مقام صهیونیست اکنون تحت درمان است و قرار است در بیمارستان تل‌هشومیر آزمایشات بیشتری بدهد.

پیش از این «ایتامار بن گویر» وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی روز جمعه دچار سانحه رانندگی شده بود، وی روز گذشته با سه دنده شکسته از بیمارستان خارج شد.

روزنامه عبری «تایمز اسرائیل» گزارش داد این مقام صهیونیست در پی گذشتن از چراغ قرمز، تصادف کرد و دچار شکستگی در ناحیه دنده شد.

بر اساس گزارش‌ها، بن گویر و دخترش که در این سانحه در خودرو حضور داشت، کمربند ایمنی نداشتند. در تصاویری که از این حادثه منتشر شده، خودروی وزیر صهیونیست پس از عبور از چراغ قرمز در مسیر حرکت خودروی دیگری قرار گرفته و آسیب می‌بیند.

در گزارش رسانه عبری آمده است: «دفتر بن گویر عبور او از چراغ قرمز را تایید نکرده، اما اعلام کرده است که این کار در بعضی مواقع لازم است، زیرا بن گویر یکی از تهدیدشده‌ترین وزرای کابینه اسرائیل است. با این حال، شواهد نشان نمی‌دهد که او در زمان وقوع تصادف در معرض تهدید قرار داشته باشد.»

فردی که خودرویش به خودروی بن گویر برخورد کرده، می‌گوید بلافاصله پس از حادثه محافظان وزیر صهیونیست اسلحه‌های خود را به سوی او نشانه رفتند و مدتی طول کشید تا این فرد به آن‌ها اثبات کند یهودی است و قصد سوءقصد به جان بن گویر را ندارد.

پدر این فرد هم به رسانه‌ها گفت وقتی به صحنه تصادف رسیده، دیده است که بن گویر به بیمارستان منتقل شده، اما فرزند او هنوز در ماشین بوده و کسی به کمک او نرفته است.

روز شنبه نیز خودرو «حییم بیتون» وزیر آموزش رژیم صهیونیستی دچار حادثه شده بود. گفته شده پدر این وزیر در این سانحه مصدوم شده است.

دیگر خبرها

  • تصادف در محور لردگان ۷ مصدوم برجای گذاشت
  • پای عضو کابینه جنگ رژیم صهیونیستی شکست
  • ساختمان نیمه کاره‌ای که محل تجمع سگ‌های ولگرد شد
  • سومین حادثه برای مقامات اسرائیلی
  • سومین حادثه برای مقامات صهیونیست؛ پای بنی‌گانتس شکست
  • سانفرانسیسکو؛ پیشرو در بازیافت آب
  • پیگیری برای پرداخت غرامت به خسارت دیدگان بخش مسکونی سیل در استان
  • نابسامانی جمع آوری زباله در منطقه مسکونی مهر رازی کرمانشاه
  • اتفاق تلخ در بسکتبال/ سومین نوجوان حادثه تصادف هم پر کشید
  • ورزشکار نوجوان ایران آسمانی شد | سومین مرگ بعد از حادثه تلخ