Web Analytics Made Easy - Statcounter

باید توجه داشته باشیم که کرونا هنوز میهمان کشور ماست و همچنان می تواند انتقال پیدا کند، در نتیجه نباید غافل شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تیتریک، این روزها روند کاهشی آمار فوتی ها و مبتلایان ویروس کرونا در استان البرز با کاهش مواجه شده است.

خوشبختانه تعداد فوتی ها از ۱۶ نفر در آغاز پیک ششم به ۱ نفر رسیده است، البته همین روند کاهشی در مبتلایان هم دیده می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی البرز به خبرنگار تیتریک، می گوید؛ مراجعات به بیمارستان و اورژانس ثابت و بعضا نزولی است. جواد معظمی افزود: بر اساس اعلام وزارت بهداشت در کنار رعایت پروتکل های بهداشتی واکسیناسیون هم قطعا تاثیرگذار است. به گفته وی ۸۳.۲ درصد جمعیت البرز دوز اول، ۷۷.۶ درصد دوز دوم و ۴۳ درصد دوز سوم واکسن کرونا را تزریق کرده اند. کارشناسان وزارت بهداشت می گویند بهتر است مراحل واکسیناسیون تکمیل شود تا شرایط کرونا از وضع موجود خوب تر شود. خوشبختانه تمام واکسن ها در مراکز بهداشتی درمانی به جز اسپوتنیک موجود است که وارداتی و داخلی از این سبد سهم دارند. البته باید توجه داشته باشیم که کرونا هنوز میهمان کشور ماست و همچنان می تواند انتقال پیدا کند، در نتیجه نباید غافل شد. زمانی که سازمان بهداشت جهانی به این نتیجه برسد که کرونا صرفا در برخی کشورها متمرکز شده رعایت اصول بهداشت لازم است. اگرچه آمار فوتی ها و مبتلایان روند نزولی دارد اما نباید با عادی انگاری مجددا مسیر را برای جولان این ویروس در استان البرز باز کرد.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: فوتی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۷۵۱۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیین نامه توزیع دارو بر بستر سکو‌های اینترنتی ابلاغ شد


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مظهری، رئیس مرکز مدیریت آمار و فناوری اطلاعات وزارت بهداشت، گفت: نسخه پیچی و فروش دارو همچنان تحت کنترل مسئول فنی داروخانه هاست و فقط حمل دارو با ابلاغ این آیین نامه با استفاده از سکوهای اینترنتی انجام میشود.
وی افزود: این آیین نامه با رعایت اصول حفظ سلامت بیماران، موجب سهولت دسترسی بیماران به داروهای مورد نیاز میشود.
مظهری ادامه داد: توزیع دارو بر بستر اینترنت بزودی به صورت آزمایشی در چند شهر با دستور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی آغاز می شود و بعد از ۶ ماه در سراسر کشور پوشش داده می شود.
رئیس مرکز مدیریت آمار و فناوری اطلاعات وزارت بهداشت در پایان گفت: بیماران با استفاده از سکوهای اینترنتی برای انتخاب نزدیکترین داروخانه به محل سکونت میتوانند داروی خود را سریع تر دریافت کنند .

دیگر خبرها

  • احتمال افزایش مبتلایان به مالاریا و تب دانگ در پی بارندگی‌های اخیر در جنوب سیستان و بلوچستان
  • وال استریت ژورنال: شمار کشته‌ ها در غزه از دست مقامات در رفته
  • وال استریت ژورنال: شمار کشته‌ها در غزه از دست مقامات در رفته است
  • مرگبارترین اتوبان‌های تهران را بشناسید
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • نتیجه بررسی ادامه روند پرداخت طرح فجرانه به زودی اعلام می شود
  • آیین نامه توزیع دارو بر بستر سکو‌های اینترنتی ابلاغ شد
  • بهره‌مندی ۱۷۷ هزار البرزی از خدمات رایگان روانشناسی مراکز بهداشت
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • آمار مرگ در ایران | افزایش تعداد فوتی‌ها | آمار مرگ مردان ۱۱.۲ درصد بیشتر از زنان