Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، رضایی‌پور اظهار کرد: چهارشنبه و پنجشنبه بارش رگباری در بیشتر نقاط استان رخ می‌دهد، هر چند حجم این بارش‌ها زیاد نیست ولی با فعالیت این سامانه بر شدّت و وزش باد افزوده می‌شود و دمای استان تغییر چندانی نخواهد کرد.

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی افزود: در حال حاضر آسمان در بیشتر نقاط استان نیمه ابری است و با توجه به ورود هوای ناپایدار جنوبی ضمن افزایش ابرناکی، بارش رگباری در جنوب استان رخ خواهد داد و سپس این سامانه با گسترش، نواحی مرتفع نیمه شمالی استان را نیز تحت تاثیر قرار خواهد داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: این بارش به شکل رگباری همراه با وقوع رعد و برق و در برخی نواحی مستعد استان به شکل تگرگ است.

کد خبر 5475678

منبع: مهر

کلیدواژه: خراسان رضوی مشهد تگرگ رگبار و رعد و برق بارش باران ماه رمضان 1401 شب قدر بوشهر کرمانشاه ویروس کرونا خطبه های نماز جمعه آمار کرونا راهپیمایی روز قدس ماه مبارك رمضان شب احیا سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شهادت حضرت علی خراسان رضوی مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۷۵۴۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش بینی بارش های رگباری برای آسمان زنجان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ سلطانی با بیان اینکه هم اکنون آسمان مناطق مختلف استان تا حدودی ابری است، گفت: این شرایط جوی از بعدازظهر با وزش باد و بارش‌های خفیف به خصوص در ارتفاعات استان همراه می‌شود.

وی با اشاره به صدور هشدار سطح زرد هواشناسی برای استان، افزود: روز جمعه نیز بارش‌ها با شدت بیشتری در مناطق مختلف استان ادامه خواهد یافت.

کارشناس هواشناسی استان ادامه داد: با توجه به ماهیت رگباری بارش‌ها و احتمال آبگرفتگی معابر و سیلابی شدن مسیل‌ها و رودخانه‌ها شهروندان طی این مدت از توقف و تردد در حاشیه و حریم رودخانه ها اجتناب کنند.

سلطانی گفت: به تدریج دمای هوا به طور نسبی کاهش خواهد یافت و روز‌های خنک تری را پیش رو خواهیم داشت.

وی دمای فعلی شهر زنجان را ۱۶ درجه سانتیگراد اعلام کرد و افزود: این میزان دما نسبت به روز گذشته در همین ساعت یک درجه افزایش یافته است.

دیگر خبرها

  • هشدار نارنجی هواشناسی برای خراسان رضوی
  • هواشناسی خراسان رضوی هشدار نارنجی صادر کرد
  • فیلمی از هوای بارانی و دلنشین انابد
  • صدور هشدار نارنجی /بارش‌های رگباری خراسان شمالی را فرا می‌گیرد
  • بارش‌های سیل‌آسا در یزد/ آسمان یزد بارانی است + فیلم
  • باران و تگرگ آسمان قزوین را فرامی‌گیرد
  • هوای همدان تا شنبه بارانی است
  • آسمان قم فردا پنجشنبه در برخی ساعات بارانی می شود
  • پیش بینی بارش های رگباری برای آسمان زنجان
  • ۱۸ استان امروز بارانی می‌شوند | این دریا مواج است