Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - رئیس جامعه هتلداران کیش در واکنش به فرافکنی‌های رسانه‌های غربی و معاند اعلام کرد: کیش از وضعیت و شرایط خوبی برای پذیرش گردشگر خارجی برخوردار است. - اخبار استانها -

مسیح‌الله صفا امروز در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کیش با اشاره به وضعیت و ظرفیت اسکان و هتلینگ در کیش اظهار داشت: در حال حاضر بیش از 19 هزار تخت اسکان استاندارد در قالب هتل و مهمانسرا در کیش وجود دارد که این به منزله یک توان بالا در ارائه خدمات حوزه گردشگری داخلی و خارجی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه از چهار سال پیش و پس از جام جهانی روسیه ما در کیش ستادی متشکل از بخش دولتی و هفت نفر از نمایندگان بخش خصوصی برای معرفی هر چه بیشتر ظرفیت‌های کیش در سطح دنیا با بهره‌گیری از جام جهانی قطر آغاز کردیم، اضافه کرد: با توجه به اینکه جام جهانی در فصل متبوع و مسافرپذیر جزیره کیش برگزار می‌شود ما در آن زمان و حتی الان هدفمان جذب مقطعی گردشگر از این رویداد برای رونق فصلی جزیره نبود بلکه ما به یک بسته تبلیغی، فرهنگی گردشگری درازمدت برای کیش و معرفی بیشتر این برند در سطح جهانی فکر می‌کردیم که این امر با سوق بخشی از ورزشکاران و تماشاچیان جام جهانی به کیش و ارائه خدمات ورزشی و گردشگری میسر می‌شد.

رئیس جامعه هتل‌داران کیش تصریح کرد: اگر خواهان تحقق اهداف و دستاوردهای بزرگ و مطلوب هستیم نیازمند برنامه‌ریزی‌های بلندمدت و اجرای صحیح برنامه‌های مدون در زمان‌های مناسب هستیم تا بتوان از این طریق حرفی برای گفتن در حوزه گردشگری خارجی و جذب منابع از این محل داشت.

برقراری نخستین پرواز مستقیم کیش به کنیادبیر شورای‌عالی مناطق آزاد: جزیره کیش برای پشتیبانی از جام جهانی در وضعیت خوبی قرار داردوزیر راه به همراه سفیر قطر وارد کیش شد/ جزیره کیش نقطه تمرکز ایران در پشتیبانی از جام جهانی فوتبال

وی در ادامه با بیان اینکه برخلاف ادعا و فرافکنی‌های برخی از رسانه‌های غربی و معاند، کیش از وضعیت و شرایط خوبی برای پذیرش گردشگر خارجی برخوردار است، اضافه کرد: امروز در دنیا بخش قابل توجهی از گردشگران به شاخه‌های گردشگری فرهنگی تاریخی، مردم‌شناسی و طبیعی علاقه‌مند هستند به نحوی که کیش می‌تواند همواره به عنوان دروازه‌ای برای پذیرش گردشگران خارجی و ارجاع آنها به سایر شهرهای کشور در برنامه‌های منظم گردشگری قرار گیرد.

صفا در ادامه به اقدامات اخیر دبیرخانه شورایعالی هماهنگی مناطق آزاد و سازمان منطقه آزاد برای برای آمادگی در میزبانی بخشی از گردشگران جام جهانی قطر اشاره و افزود: با توجه به مدت زمان باقی‌ مانده امید است مسئولان و بخش‌های مربوطه به طور جدی‌تر به موضوع نگاه داشته باشند تا بتوانیم کارها را به طور محسوس‌تر و اجرایی‌تر دنبال کنیم.

انتهای پیام/7558

 

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: برای پذیرش گردشگر جام جهانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۷۵۵۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عنوان بهترین دروازه بان آسیا کف آرزوهای من بود

به گزارش خبرنگار مهر، کاروان تیم ملی فوتسال ایران پس از قهرمانی در رقابت های جام ملت های فوتسال آسیا، امروز از طریق فردوگاه امام به ایران بازگشت.

باقر محمدی دروازه بان تیم ملی که در این بازی ها عنوان بهترین دروازه بان را هم از آن خود کرد گفت: خوشحالم که توانستیم عنوان قهرمانی را به دست بیاوریم و در مردم ایران را شاد کنیم. جایزه ای که گرفتم کف آرزوهای من است و دوست دارم بهترین دروازه بان جهان شود. این جایزه برای اولین بار است که به یک دروازه بان ایرانی رسیده است و آن را به همه مربیان و دروازه بان های کشورم تقدیم می کنم. امیدوارم این جایزه همیشه در ایران بماند و همیشه نصیب گلرهای ایرانی شود.

وی درباره حضورش در جام جهانی گفت: قول می دهم در جام جهانی به مراتب قوی تر باشم. من حدود ۴ هفته با مصدومیت تمرین کردم و با تلاش زیادی که کردم به بازی های آسیایی رسیدم. قطعاً برای جام جهانی این مسائل را ترمیم خواهم کرد.

او در خصوص انتظاراتی که از مسوولان برای موفقیت تیم در جام جهانی دارد گفت: وزیر ورزش و رییس فدراسیون فوتبال صحبت هایی کردند و قطعاً همه آنها تلاش می کنند تیم ملی بهترین نتیجه را بگیرد.

کد خبر 6092394

دیگر خبرها

  • اعلام نتایج آزمون ورودی جامعه الزهرا (س)
  • عنوان بهترین دروازه بان آسیا کف آرزوهای من بود
  • تناقض عجیب در پذیرش دانشجویان خارجی و کیفیت دانشگاههای ترکیه
  • رویکرد امتی و جهانی رسانه ملی
  • لزوم استفاده از شیوه‌های نوین در جذب گردشگر
  • حماس: احتمال پذیرش طرح صهیونیست‌ها پایین است 
  • محمد رهبری، پژوهشگر شبکه‌های اجتماعی: گشت ارشاد بیشتر از حمله ایران به اسراییل مورد توجه قرار گرفت/ جامعه از زمان ماجرای مادر قمی به مسأله حجاب حساس شده/ در ایتا یک جزیره جدا از جامعه شکل گرفته است
  • هم‌قسم شدن مدیران مناطق آزاد برای جذب گردشگران غرب آسیا
  • دردسرهای نخستین شهر جهان که ورود به آن پولی شد!
  • پذیرش دانشجویان خارجی نمایشی از مرجعیت علمی مراکز دانشگاهی