Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تقریب»
2024-04-29@04:00:18 GMT

برگزاری سومین شب شعر و موسیقی بین‌المللی قدس

تاریخ انتشار: ۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۷۵۶۳۷

برگزاری سومین شب شعر و موسیقی بین‌المللی قدس

به گزارش حوزه فرهنگ و هنر خبرگزاری تقریب،  در آستانه چهل ‌و ‌سومین سالروز برگزاری روز قدس، معاونت هنری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران سومین شب شعر و موسیقی بین‌المللی قدس را با حضور شاعران و اجرای سرودهای مقاومت چهارشنبه هفتم اردیبهشت ماه ساعت ۱۷ در فرهنگسرای اندیشه برگزار می‌کند.

در این آئین و با اجرای سید کمال هاشم‌زاده شاعرانی همچون مرتضی امیری اسفندقه، مصطفی محدثی خراسانی، علیرضا قزوه، یوسفعلی میرشکاک، علی محمد مودب، علی داوودی، مصطفی محدثی خراسانی، عباس احمدی، میلاد عرفان‌پور، مرتضی حیدری آل کثیر، محمدرضا طهماسبی، نغمه مستشار نظامی و فرشته حسینی از ایران و سید سکندر حسینی از افغانستان، سید حسن رضا نقوی از پاکستان، احمد الحجیری از بحرین حضور یافته و به شعرخوانی درباره موضوع قدس و مقاومت می‌پردازند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علی کمال قزلباش و احمد شهریار از کشور پاکستان نیز از طریق ارسال ویدئو مهمانان تصویری این آئین خواهند بود.

رونمایی از قطعه سه زبانه «قدس ای یقین» از تولیدات معاونت هنری سازمان فرهنگی هنری بخش دیگر این آئین خواهد بود. آهنگسازی این قطعه به همت محمدرضا عقیلی انجام شده است و شاعر فارسی آن علی‌محمد مودب است و عارف علیزاده آن را خوانده است. شعر عربی نیز توسط مرتضی حیدری آل کثیر سروده و خوانده شده و بخش انگلیسی این قطعه نیز توسط وهاب ابراهیمی سروده و اجرا شده است. همچنین اجرای سه قطعه موسیقی توسط بهرام پاییز، امیر حقیقت و سید مسافر خواننده افغانستانی با موضوع فلسطین بخش دیگری از این مراسم خواهد بود.

پیوستن به پویش جهانی «مقلوبه» بخش دیگری از این آئین است که در آستانه افطار اجرا خواهد شد. «مقلوبه» غذای سنتی در منطقه شامات و به ویژه فلسطین به شمار می‌رود که در فلسطین و قدس اشغالی به نماد پیروزی قدس و واژگون شدن سلطه دشمنان قدس تبدیل شده است. این پویش با همکاری موسسه نورقدس جوان برگزار می‌شود.

ورود علاقه‌مندان با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در این آئین آزاد است.

انتهای پیام/

منبع: تقریب

کلیدواژه: شب شعر موسیقی بین المللی قدس شریف قدس 1401

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۷۵۶۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات برگزاری حراج جدید شمش طلا | مبلغ وجه ضمانت به‌ازای هر قطعه شمش طلا چقدر است؟

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از تسنیم، بیست و یکمین حراج شمش طلا در مرکز مبادله ایران بناست فردا یک‌شنبه ۹ اردیبهشت سال ۱۴۰۳ برگزار شود.

زمان جلسه حراج از ساعت ۱۲ تا ۱۶ است و وجه‌الضمان مبلغ ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال (۳،۵۰۰،۰۰۰،۰۰۰ ریال) به‌ازای هر قطعه شمش طلای استاندارد است. متقاضی خرید می‌تواند تا ساعت ۲۴ روز شنبه هشتم اردیبهشت سال ۱۴۰۳ مبلغ وجه‌الضمان را پرداخت کند.

اعلام زمان هجدهمین جلسه حراج شمش طلا در مرکز مبادله | چه کسانی می توانند متقاضیان خرید شمش طلا باشند؟

طبق اعلام مرکز مبادله، مبلغ وجه‌الضمان باید به حساب واسط مرکز مبادله ارز و طلای ایران، مشروط به تأیید واریز وجه از سوی این مرکز واریز شود.

حراج حضوری شمش طلا از ۲۷ دی ماه ۱۴۰۲ در مرکز مبادله ایران آغاز و با گذشت ۳ ماه و برگزاری ۲۰ حراج، ۲۷۱۶ کیلوگرم شمش طلای استاندارد با عیار حداقل ۹۹۵ در هزار معامله شد.

کد خبر 847401 برچسب‌ها خبر مهم قیمت طلا و فلزات گرانبها - ایران مرکز مبادله ارز و طلا

دیگر خبرها

  • علیرضا طلیسچی: وضعیت موسیقی در ایران خوب است
  • فارس و بوشهر زیر ذره‌بین دفتر موسیقی رفتند
  • مشکلات موسیقی استان‌های فارس و بوشهر بررسی می‌شود
  • سومین سفر «شتر و آسیابان» به مراکش
  • سومین کنگره شهدای دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران برگزار می‌شود
  • ساز هنرمندان جنوب کرمان بر سکوهای بین‌المللی کوک می‌شود
  • جزئیات برگزاری حراج جدید شمش طلا | مبلغ وجه ضمانت به‌ازای هر قطعه شمش طلا چقدر است؟
  • حال موسیقی ایران خوب است
  • مرحله استانی دومین جشنواره سرود فجر بسیج در بوشهر برگزار شد
  • نظر علیرضا طلیسچی درباره حضورش در شب‌های زودیاک و آهنگ پرطرفدارش «پاقدم»