Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-03@20:39:52 GMT

نحوه خرید ارزان‌ترین بیمه موتور سیکلت + جدول تخفیف ۱۴۰۱

تاریخ انتشار: ۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۷۶۰۷۱

نحوه خرید ارزان‌ترین بیمه موتور سیکلت + جدول تخفیف ۱۴۰۱

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، یکی از وسایل نقلیه که از ابتدای پیدایش حمل ‌و ‌نقل در میان مردم طرفداران خاص خود را داشت، موتور سیلکت بود. این وسیله حمل و نقل محبوب، بعد از گذشت سال‌های سال همچنان طرفداران خاص خود را دارد و روزانه جوانان بیشتری هم به تعداد آن‌ها افزوده می‌شود. یکی از مسائل مهمی که در این راستا لازم است به آن اشاره شود، نحوه خرید بیمه موتور سیکلت برای صاحبان این وسیله نقلیه است که قصد داریم در این محتوا به صورت کامل به آن اشاره کنیم و به شما اطلاعات ارزشمندی در این راستا عرضه کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چرا بیمه موتور ضروری است؟

اگر نگاهی به آمار تصادفات و سوانح رانندگی که روزانه در سراسر کشور اتفاق می‌افتد، بیندازیم متوجه می‌شویم که تعداد زیادی از این حادثه‌ها به خاطر مشکلات و سوانح رانندگی رخ می‌دهد. از جمله دلایلی که باعث می‌شود که افراد موتور سوار جزو افراد پر خطر و پر حادثه در این حوزه شناخته شوند، نگذاشتن کلاه ایمنی، سرعت بسیار بالای افراد در هنگام رانندگی با موتور سیکلت و انجام حرکات خطرناک در خیابان‌ها و اتوبان‌های بسیار شلوغ است.

پیشگیری از این رویدادها و سوانح ممکن است که به دلایل مختلف امکان‌ناپذیر باشد، اما می‌توانیم با پیش بینی تا حد زیادی از این خسارات مالی و جانی را کنترل کنیم. امروزه بیمه‌های موتور زیادی وجود دارد که هر کدام دارای انواع مختلفی هستند که می‌توانیم به آن‌ها اشاره کنیم تا از رخداد سوانح رانندگی جلوگیری کرد.

انواع بیمه موتور سیلکت موجود در بازار بیمه

موتور سیکلت‌ها همانند خودروها دارای دو نوع بیمه کلی هستند که عبارت‌اند از:

بیمه بدنه موتور

بیمه شخص ثالث موتور

شما می‌توانید برای محاسبه بیمه موتور سیکلت ۱۴۰۱ از روش های مختلفی استفاده کنید که یکی از آن ها کمک گرفتن از پلتفرم جامع ازکی است. برای این کار لازم است که تنها به لینک زیر مراجعه کنید:

https://www.azki.com/motorcycle-insurance

شما می‌توانید با مراجعه به این لینک و وارد کردن پلاک موتور خود استعلام‌های لازم را دریافت کرده و اقدامات لازم برای تمدید یا خرید را در صورت تمایل انجام دهید.

اگر در رابطه با انتخاب ارزان‌ترین بیمه موتور سیکلت سؤال دارید و می‌خواهید بدانید که چه عواملی در این زمینه می‌توانند تأثیرگذار باشند، خوب است که حتماً در رابطه با معیارهایی که در این زمینه وجود دارند، دقت کافی داشته باشید.

عوامل تأثیرگذار بر روی قیمت بیمه موتور سیلکت

اگر قصد داشته باشیم که هزینه بیمه موتور سیکلت را محاسبه کنیم، بدون شک عوامل مختلف و تأثیرگذار زیادی وجود دارد که در این راستا باید به آن‌ها توجه داشته باشیم که عبارت‌اند از:

نوع موتور (موتور می‌تواند از نوع دو چرخ، سه چرخ، گازی و یا حتی برقی باشد!)

تعداد سیلندرهای به کار رفته در بدنه موتور (موتور سیکلت تک سیلندر، موتور دو سیلندر و سه سیلندر یا بیشتر می‌توانند از انواع این مدل باشند. بدون شک با افزایش تعداد سیلندر، قیمت بیمه موتور نیز بیشتر خواهد شد).

عوامل بالا تنها برخی از عوامل عمومی هستند که معمولاً در این حوزه مورد توجه قرار می‌گیرند، اما همه آن‌ها نیستند و عوامل دیگری از جمله تخفیفات، وجود جشنواره‌ها و ... می‌توانند در قیمت نهایی که به شما اعلام می‌شود، تأثیرگذار باشند.

چگونه یک بیمه موتور سیلکت ارزان بخریم؟

اگر تمایل دارید که هر ساله هزینه نسبتاً کمی برای پرداخت حق بیمه موتور سیکلت پرداخت کنید، باید این موضوع را لحاظ کنید که شما می‌توانید در صورت استفاده از بیمه سعی کنید که شامل تخفیف‌های مختلف شوید. در این زمینه فردی که سعی داشته باشد آگاهی‌های لازم را در این حوزه بدست آورد، می‌تواند اطمینان داشته باشد که نتیجه بهتری را دریافت خواهد کرد.

بیمه شخص ثالث موتور از صفر تا صد

بیمه شخص ثالث را اگر بخواهیم به زبان ساده تعریف کنیم، باید بیان کنیم که اگر در هنگام تصادف با موتور، خود شخص مقصر باشد در صورتی که موتور سیکلت دارای بیمه بدنه شخص ثالث باشد، تمامی خسارات توسط شرکت بیمه پرداخت می‌شود.

این موضوع باعث می‌شود که به شکل بهینه‌ای قادر باشیم از خدمات بیمه‌ای در این حوزه بهره ببریم. شما می‌توانید در صورتی که تمایل داشته باشید و شرکت بیمه قبول کند، اقدام به خرید بیمه موتور سیکلت به صورت اقساطی کنید.

نرخ نامه ۱۴۰۱ برای بیمه موتور سیکلت

نرخ بیمه موتور سیکلت سال ۱۴۰۱ با توجه به انواع مختلف این وسیله که می‌تواند موتور گازی، دنده‌ای و ... باشد، متفاوت است. اگر بخواهیم بر اساس و در این راستا نرخ نامه ای را بیان کنیم که شروع قیمت برای انواع موتور سیکلت باشد، عبارت است از:

موتورهای گازی: ۵۸۲ هزار تومان

موتورهای یک سیلندر: ۷۱۱ هزار تومان

موتورهای دو و سه سیلندر: ۷۸۱ هزار تومان

موتورهای سه چرخ یا سایدکار: ۸۴۰ هزار تومان

خرید ارزان‌ترین بیمه موتور سیکلت از ازکی

ازکی به عنوان یک پلتفرم جامع که تمامی شرکت‌های بیمه‌ای در آن حضور دارند، می‌تواند به عنوان مرجع مهمی در این زمینه شناخته شود. شما می‌توانید با مراجعه به سایت azki.com به راحتی هر چه تمام، استعلام بیمه موتور سیکلت خود را انجام داده و اقدام به خرید بیمه نامه موتور خود کنید.

در این زمینه در نظر بگیرید که در صورت داشتن هرگونه سؤالی، کارشناسان تیم ازکی در خدمت شما هستند تا سؤالات، ابهامات و مشکلات شما در این حوزه را برطرف کنند.

نظر شما در مورد نحوه خرید ارزان‌ترین بیمه موتور سیکلت چیست؟ نظرات خود را در این حوزه با ما و سایر خوانندگان این مطلب در بخش مربوطه به اشتراک بگذارید.

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

کد خبر 5475689

منبع: مهر

کلیدواژه: موتور سیکلت بیمه خرید آنلاین گروه خودروسازی سایپا کسب و کار واحد صنعتی گرافیک تولید خودرو قیمت خودرو صنعت خودروسازی مشاوره حقوقی کیفیت خودرو آموزش زبان انگلیسی قرعه کشی خودرو گروه صنعتی ایران خودرو آموزش زبان خارجی طراحی ارزان ترین بیمه موتور سیکلت شما می توانید موتور سیلکت هزار تومان شخص ثالث

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۷۶۰۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مبلغ یارانه اعضای هیئت علمی، دانشجویان و طلاب برای نمایشگاه کتاب اعلام شد + نحوه ثبت نام

یارانه اعتباری خرید کتاب از سه روز قبل از آغاز نمایشگاه، ۱۶ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳ به اعضای هیئت علمی، دانشجویان و طلاب سراسر کشور تخصیص داده می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از نوزدهم تا بیست‌ونهم اردیبهشت در مصلای امام خمینی (ره) برگزار می‌شود و بنا به روال سال‌های قبل قرار بر این است که به اعضای هیئت علمی، دانشجویان و طلاب یارانه اعتباری خرید کتاب تلق بگیرد؛ طبق اعلام مسئولان این یارانه از سه روز قبل از آغاز نمایشگاه (۱۶ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳) تخصیص داده می‌شود و محمد خلج مدیر کمیته اداری و مالی نمایشگاه در این باره اظهار کرد: معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در راستای سیاست‌های ترویج کتاب و کتابخوانی و حمایت از نشر کشور، اقدام به توزیع یارانه اعتباری خرید سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران برای اعضای هیئت علمی، دانشجویان و طلاب سراسر کشور می‌کند.

وی با اشاره به سقف یارانه اعتباری خرید کتاب ویژه دانشجویان، طلاب و اعضای هیئت علمی افزود: سقف یارانه اعتباری خرید کتاب برای دانشجویان و طلاب ۷۰۰ هزار تومان است که از این مقدار ۴۲۰ هزار تومان سهم مشارکت دانشجویان و طلاب بوده و ۲۸۰ هزار تومان سهم معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است، همچنین سقف یارانه اعتباری خرید کتاب برای اعضای هیئت علمی ۸۰۰ هزار تومان است که از این مقدار معادل ۴۰۰ هزار تومان سهم عضو هیئت علمی و ۴۰۰ هزار تومان نیز برعهده معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با مشارکت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی خواهد بود.

مدیر کمیته اداری و مالی ادامه داد: یارانه اعتباری خرید کتاب (بُن کتاب) صرفاً در بخش مجازی سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران قابل استفاده است و به‌صورت «اعتبار خرید» به کد ملی متقاضیان اختصاص پیدا می‌کند. برای دریافت این یارانه در هنگام درخواست نیازی به واریز وجه نیست و یارانه اختصاصی در زمان خرید کتاب محاسبه و کسر خواهد شد.

خلج در پایان گفت: اعضای هیئت علمی، دانشجویان و طلاب سراسر کشور درصورتی که اطلاعاتشان از سوی مراکز ذیربط (وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، دانشگاه آزاد اسلامی، دانشگاه‌های غیرانتفاعی، مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه کشور و …) به ستاد نمایشگاه ارسال شده باشد، می‌توانند سه روز قبل از آغاز سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران (از ۱۶ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳) به نشانی اینترنتی مراجعه کنند و پس از ثبت‌نام / ورود به سامانه نمایشگاه مجازی کتاب در قسمت پروفایل، درخواست خود را برای دریافت یارانه اعتباری ثبت کنند.

سی‌وپنجمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با شعار «بخوانیم و بسازیم» از ۱۹ تا ۲۹ اردیبهشت (۱۴۰۳) در محل مصلی امام خمینی (ره) به شکل حضوری و در سامانه به صورت مجازی برگزار می‌شود.

کد خبر 749869

دیگر خبرها

  • این مناطق تهران خانه‌های ارزان‌قیمت دارند + جدول
  • آموزش ساخت پمپ آب قوی با مواد اولیه ساده و ارزان در خانه (فیلم)
  • 12 محصول ایران خودرو و سایپا ارزان شد + جدول قیمت
  • رئیس اتاق اصناف کشاورزی مشکلات کشاورزان را به معاون وزیر منتقل کرد
  • مبلغ یارانه اعضای هیئت علمی، دانشجویان و طلاب برای نمایشگاه کتاب اعلام شد + نحوه ثبت نام
  • تصادف ۲ موتور سیکلت با پراید ۱۳۲ در محور ماکو به خوی 
  • ️جریمه میلیاردی برای نگهداری موتور سیکلت‌های قاچاق در قزوین
  • قیمت محصولات سایپا +جدول
  • ۵ علت خرید اتوبوس شهری از چین | تفاوت اتوبوس داخلی با چینی چقدر است؟
  • آیا با هواپیما می‌توان سفری ارزان به مشهد داشت؟