Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-26@19:30:51 GMT

تمجید سرمربی حریف پورتو از طارمی

تاریخ انتشار: ۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۷۶۰۹۵

سرمربی براگا از مهدی طارمی ستاره پورتو تمجید کرد

سرمربی براگا پس از پیروزی مقابل پورتو از ستاره کشورمان تعریف کرد.

به گزارش طرفداری و به نقل از فارس، در چارچوب هفته سی و یکم لیگ پرتغال، شب گذشته پورتو به مصاف براگا رفت اولین شکست خود را تجربه کرد.

در این مسابقه اتفاقات زیادی برای طارمی رخ داد و حاشیه‌هایی برای ستاره کشورمان به وجود آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

(اینجا بخوانید)

با اینکه برخی به انتقاد از مهاجم ایرانی پورتو پرداختند ولی سرمربی حریف از طارمی حمایت کرد و عملکرد او را عالی دانست.

کارلوس کاروالیو، سرمربی تیم فوتبال براگا پس از شکست پورتو گفت:

ما می‌خواستیم کمی آنها را با حملات خود به عقب برانیم و موفق نیز شدیم. برای ما خیلی مهم بود که به حریف از خط جلو فشار بیاوریم تا بازیسازی آنها مختل شود.

او ادامه داد:

تلاش هدف ما بود و این شکل بازی در خون ما است. من خوشحالم جدای از پیروزی یک بر صفر، تیم ما وقت تلف نکرد و با افتخار بازی کرد.

کاروالیو گفت:

پورتو نیز یک یا دو موقعیت بسیار خوب داشت. آنها با طارمی خوب بودند. ما در نهایت بازی سختی را با برد به پایان رساندیم ولی باید به کونسیسائو تبریک گویم زیرا کارش را بسیار عالی انجام داد.

اخبار داغ 

رکنا برگشت با برگزیدگان تاریخ فوتبال ایران؛ قسمت هفتم / ناصر محمدخانی: افتخار می کنم نامم کنار قلیچ خانی، پروین و حجازی است اولین شکست پورتو رقم خورد؛ حضور 90 دقیقه ای مهدی طارمی آنچلوتی: سیگار را ترک کردم و به همین دلیل آدامس می جوم؛ نمی توان به مودریچ پاس دادن را یاد داد لیورپول و کسب 5 جام معتبر با وجود 70 میلیون پوند هزینه کمتر نسبت به اورتون

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۷۶۰۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکایت از پورتو به خاطر مهدی طارمی!‏

به گزارش ورزش سه، درحالیکه قرارداد مهدی طارمی با پورتو به زودی ‏به پایان می‌رسد و انتقال تابستانی او به اینتر قطعی شده است ‏باشگاه پورتو با شکایت جدیدی مواجه شده که موضوع آن مهدی ‏است. ‏

یک شرکت فعال در نقل و انتقالات بازیکنان فوتبال که در انتقال ‏طارمی از باشگاه قبلی‌اش ریو آوه به پورتو نقش داشته شکایتی ‏رسمی علیه پورتو به دادگاهی در پرتغال ارائه کرده و مدعی است در ‏زمان انتقال ستاره ایرانی از ریو آوه به پورتو کل مبلغ کمیسیون قانونی ‏که حقش بوده از طرف پورتو به این شرکت پرداخت نشده است.

گزارش‌ها در پرتغال حاکی است این شرکت نقل و انتقالاتی که نام آن ‏Xektalent‏ عنوان شده از دادگاه درخواست دریافت غرامتی 230 هزار ‏یورویی کرده است. شکایت این شرکت علیه شرکت اف‌سی پورتو ‏اس‌ای‌دی به دادگاه ارائه شده که شرکت مالک باشگاه پورتو است. ‏

در پرتغال در حال حاضر پورتو با دو شکایت مشابه مواجه است. یک ‏شرکت از این باشگاه در ماجرای انتقال لوئیس دیاز به لیورپول ‏شکایت کرده و خواهان 2.5 میلیون یورو است. از طرف دیگر  ایجنت ‏اوتاویو مونترو بازیکن سابق پورتو هم در شکایتی خواهان دریافت ‏غرامتی 500هزار یورویی از این باشگاه شده است. ‏

دیگر خبرها

  • شکایت ۱۵ میلیاردی علیه پورتو به خاطر طارمی
  • غرامت ۲۳۰ هزار یورویی طارمی روی دست پورتو!
  • شکایت شرکت نقل‌وانتقالاتی از پورتو برای پول انتقال طارمی
  • شکایت از پورتو به‌خاطر مهدی طارمی!
  • شکایت جدید از باشگاه پورتو؛ پای مهدی طارمی در میان است!
  • شکایت از پورتو به خاطر مهدی طارمی!‏
  • پایان شایعات؛ قرارداد سرمربی محبوب طارمی تا سال ۲۰۲۸ امضا شد
  • رسمی؛ قرارداد سرجیو کونسیسائو با پورتو تمدید شد
  • شرایط عجیب در پورتو؛ سرنوشت سرمربی طارمی وابسته به یک انتخابات!‏
  • سرنوشت سرمربی طارمی وابسته به یک انتخابات!‏