Web Analytics Made Easy - Statcounter

مربی تیم فوتبال نساجی مازندران گفت: بازی نساجی و آلومینیوم مهیج‌ترین و جاندارترین دیدار امسال لیگ و جام حذفی ما خواهد بود و امیدوارم اتفاقات خوب برای ما رقم بخورد.

خبرگزاری میزان - مصطفی صداقت، مربی تیم فوتبال نساجی مازندران در نشست خبری پیش از بازی فینال جام حذفی مقابل آلومینیوم اراک، صحبت‌هایی انجام داد که گزیده آن را در زیر می‌خوانید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

*همیشه بازی پایانی و نهایی حساس، مهم و هیجان برانگیز بوده است. دو تیم با شرایط خاصی به فینال رسیدند و با پشت سر گذاشتن تیم‌های بزرگ شایستگی خود را اثبات کردند.

*اطمینان دارم بازی نساجی و آلومینیوم مهیج‌ترین و جاندارترین دیدار امسال لیگ و جام حذفی ما خواهد بود و امیدوارم اتفاقات خوب برای ما رقم بخورد.

*درمورد جزییات این موضوع که باشگاهی نساجی زیرساخت لازم برای حضور در جام باشگاه‌های آسیا را دارد یا خیر باید بگویم که مدیران باشگاه بهتر می‌توانند جواب بدهند، اما می‌دانم پس از سفر رییس جمهور و تاکید وی برای رفع مشکلات، تمام مسئولان استانی تلاش دارند مسائل استادیوم وطنی را برطرف کنند. در سایر موارد فکر نمی‌کنم مشکل خاصی داشته باشیم. من نمی‌دانم آیتم‌های AFC برای میزبانی چیست، اما مدیران باشگاه بهتر می‌توانند صحبت کنند.

*بعد بازی با مس کرمان، تمام مدیران نساجی تاکید کردند که تیم باید آرامش داشته باشد تا از فینال جام حذفی لذت ببریم. ساکت الهامی تاکید داشته است که باید از بازی لذت برد. باید از این فرصت برای نمایش کیفیت فوتبالی‌مان استفاده کنیم. شک نکنید که اتفاقات خوبی رخ خواهد داد.

*حدادیان بار تیم را یک تنه به دوش کشیدند و باید در شهر‌های مختلف بازی‌ها را برگزار می‌کردیم. این فینال یک هدیه به مجموعه تیم بود و یک هدیه به هواداران بود که حتی نتوانستند یک جلسه تمرینی تیم را ببینند. ما برای رسیدن به این رویا خیلی تلاش کردیم و ما به هواداران این قول را می‌دهیم که مانند یک جنگجوی مبارز تمام تلاش خود را می‌کنیم.

*بازی‌های این فصل نساجی و تقابل ما مقابل تیم‌های بزرگ نشان داده که ما می‌خواهیم بهترین کیفیت را ارائه دهیم. ما ورزشگاه امام رضای مشهد را به عنوان ورزشگاه خود انتخاب کردیم. زمین تمرین ما هم به لطف مجموعه مدیریت باشگاه نساجی شرایط خوبی دارد و یکی از بهترین زمین تمرین‌های موجود است.

*در بازی‌های بزرگ کیفیت خودمان را نشان دادیم و حتی اگر شکست خوردیم، کیفیت خوبی از خودمان نشان دادیم. شک نکنید تیم ساکت الهامی قطعا به دنبال فوتبال زیباست.

بیشتر بخوانید: فاضلی: اراک زیرساخت حضور در لیگ قهرمانان آسیا را دارد/ تماشاگر چاشنی فوتبال است

انتهای پیام/

برچسب ها: فدراسیون فوتبال جام حذفی فوتبال مصطفی صداقت نساجی مازندران

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: نساجی مازندران فدراسیون فوتبال جام حذفی فوتبال مصطفی صداقت نساجی مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۷۶۲۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک‌هشتم نهایی جام حذفی/ اعلام ترکیب پرسپولیس و آلومینیوم

ترکیب تیم‌های فوتبال پرسپولیس و آلومینیوم اراک در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال مشخص شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجو، تیم‌های فوتبال پرسپولیس و آلومینیوم اراک در حالی از ساعت ۱۸:۱۵ در مرحله یک‌هشتم نهایی جام حذفی در ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک به مصاف هم خواهند رفت که ترکیب دو تیم به شرح زیر اعلام شد:

ترکیب آلومینیوم:

احمد گوهری، احسان قهاری، مهدی لیموچی، امین جهان کهن، سیدمهران موسوی، یونس اکبرپور، بهروز نوروزی فرد، عارف حاجی عیدی، محمدامین کاظمیان، میلاد بدرقه و محمدمهدی لطفی.

ترکیب پرسپولیس:

امیررضا رفیعی، گئورگی گولسیانی، حسین کنعانی زادگان، عبدالکریم حسن، دانیال اسماعیلی‌فر، مسعود ریگی، محمد خدابنده‌لو، سروش رفیعی، اوستون اورنوف، مهدی ترابی و عیسی آل‌کثیر.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • جام حذفی فوتبال| تراکتور به مس خورد، سپاهان به ملوان
  • شروین بزرگ: وقتی پنالتی خراب کردیم، گفتم حتما پرسپولیس را می بریم!
  • بزرگی مقابل پرسپولیس: همه کاره در شب تاریخی(عکس)
  • بزرگ: جام حذفی همیشه برای من خوش‌یمن است
  • واکنش ستاره حریف پرسپولیس به قهرمانی در جام حذفی
  • موسوی: در جام حذفی هر بازی یک فینال است
  • شروین بزرگ: کم بازی کردم اما جواب اعتماد حسینی را دادم
  • حذف پرسپولیس از جام حذفی فوتبال ایران
  • یک‌هشتم نهایی جام حذفی/ اعلام ترکیب پرسپولیس و آلومینیوم
  • بازگشت سد دفاعی از پرسپولیس تا حذفی