Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین، محمدرضا شیخ‌بهایی درباره آخرین وضعیت ساخت پارکینگ در مناطق مختلف تهران توضیحاتی را داد که خلاصه آن به شرح زیر است: 

* ۳۰ زمین در مناطق ۲۲‌گانه تهران جهت ساخت پارکینگ مشخص شده است که اولویت ساخت پارکینگ حاشیه‌های شهر خواهد بود چرا که نباید پارکینگ‌سازی سبب ایجاد سفر شود و بر اساس مباحث علمی ترافیک در زمینه ساخت پارکینگ در حوالی مرکز شهر باید به اصطلاح دست به عصا حرکت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

* در انتهای سال ۱۴۰۰، زمینی ۲۷۰۰ متری با زیربنای حدود ۱۴ هزار متر در خیابان آستانه منطقه ۲۰ جهت تأمین حدود ۳۵۰ پارکینگ در نظر گرفته شده و مناقصه آن انجام و پیمانکار مشخص شده است. همچنین کارگاه عمرانی برای ساخت این پارکینگ فعال، عملیات اجرایی و طبق برآوردها پروژه ۲۴ ماهه است.

* در منطقه ۱۲ به دلیل اینکه در محدوده بازار قرار دارد، حدود ۱۲ زمین برای ساخت پارکینگ در نظر گرفته که مطالعات ترافیکی آن در حال انجام است.

* یک پارکینگ هم در منطقه ۱۶ در خیابان خزانه و پارکینگ دیگری در منطقه ۱۸ حوالی میدان شهید باقری مطالعات ساخت آن انجام شده و نقشه‌ها آماده است همچنین تفویض اختیار به شهرداران مناطق جهت ساخت پارکینگ از درآمد ناشی از عوارض پارکینگ پیش‌بینی شده است.

* پارکینگ‌های مکانیزه در منطقه ۱۵ و ۴ در نظر گرفته شده و دو زمین برای این منظور شناسایی، مطالعات انجام، نقشه‌ها آماده و ان‌شاءالله ماه آینده مناقصه آن برگزار خواهد شد.

* پارکینگ امیرکبیر در۱۷ شهریور در مجموعه تونل امیرکبیر با تلاش همکاران فنی و عمرانی در حال راهبری و انجام است که ان‌شاءالله خرداد ماه افتتاح و ۵۵۰ پارکینگ در این راستا برای شهروندان تأمین خواهد شد.

* اکنون حدود ۱۵۰۰ یونیت پارکینگ و یا پارکینگ اسمارت در ۱۲۳ محل داریم و بنا است که برخی از آنها را اضافه و برخی را اگر نیاز به اورهال دارد با همکاری بخش خصوصی انجام دهیم.

منبع: فارس

کد خبر 672531

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: ساخت پارکینگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۷۶۳۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حواله خودروی جانبازان هم‌قیمت خانه در نیاوران

یکی از گران‌ترین خودرو‌هایی که حواله‌های آن در بازار خرید و فروش می‌شود بنز است.

به گزارش روزگار خودرو، حواله بنز سی کلاس جانبازان هم اکنون تا قیمت ۱۲ میلیارد تومان در بازار به فروش می‌رسد. نکته جالب اینجاست که قیمت خودرو بعد از تحویل حداقل ۲۵ میلیارد تومان اعلام می‌شود. همچنین حواله خودرو برای معاوضه با آپارتمان ۱۰۰ متری در مناطق ۱ تا ۵ تهران هم گذاشته شده است.

در حال حاضر میانگین قیمت هر متر مربع واحد مسکونی در منطقه نیاوران تهران ۱۵۵ میلیون تومان است؛ بر این اساس با پول حواله خودروی مرسدس بنز c ۱۸۰ میتوان در منطقه نیاوران صاحب ملک ۷۷ متری شد.

دیگر خبرها

  • با ۵۰۰ میلیون تومان در کجای تهران می‌توان خانه رهن کرد؟
  • پیاده‌روهای خیابان ۱۹ دی قم نوسازی می‌شود
  • حواله خودروی جانبازان هم‌قیمت خانه در نیاوران
  •  ساخت ۳۰ هزار مسکن در حریم ریلی منطقه ۱۷ تهران
  • وزیر راه و شهرسازی: نوسازی بافت فرسوده از سیاست‌های اصلی دولت است / امکان ساخت ۳۰ هزار مسکن در منطقه ۱۷ تهران
  • قیمت جالب خانه‌های شرق تهران/ با ۳ میلیارد تومان خانه بخرید + جدول قیمت
  • امکان ساخت ۳۰ هزار مسکن در حریم ریلی منطقه ۱۷ تهران
  • ساخت ۳۰ هزار واحد مسکونی با آزادسازی حریم ریلی «منطقه ۱۷ تهران»
  • امکان ساخت ۳۰ هزار واحد مسکونی با آزادسازی حریم ریلی منطقه ۱۷ تهران
  • تاثیر سفر‌های نوروزی در بازار مسکن شمال