Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر،، آیت‌الله سید احمد خاتمی، نایب رئیس مجلس خبرگان رهبری امام جمعه موقت تهران در جمع فرماندهان و دانشجویان دانشگاه افسری امام علی (ع)، گفت: شما امیدهای آینده نظام و ارتش جمهوری اسلامی ایران هستید چون حفظ نظام به حفظ مرزهای کشور وابسته است.

وی با اشاره به جایگاه والای دانشگاه افسری امام علی (ع) تصریح کرد: تعبیر فیضیه ارتش به راستی برازنده این مجموعه با برکت است چراکه پرورش دهنده و تربیت کننده افسران و فرماندهان ولایتمدار و انقلابی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری با اشاره به فرمایشات گرانبهای امام علی (ع)، نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران را «جنود» این نظام مقدس برشمرد و عنوان کرد: امیرالمومنین علی (ع) با صراحت مأموریت لشکریان را بیان می‌کند و آنها را دژهای مردم، زینت زمامداران، مایه عزت دین و امنیت کشور برشمرده‌اند.

آیت‌الله خاتمی، ارتش و فرماندهان این نیروی انقلابی را مطیع ولایت دانست و خاطرنشان کرد: عقیدتی بودن نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران یکی از عواملی است که آنها را به معنای واقعی بر سایر نیروهای مسلح جهان برتری می‌دهد و این اعتقاد مقدس آنها همواره در نوک شمشیرهای‌شان خودنمایی می‌کند.

کد خبر 5475810 هادی رضایی

منبع: مهر

کلیدواژه: ارتش جمهوری اسلامی ایران جمهوری اسلامی ایران آیت الله سید احمد خاتمی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران دانشگاه افسری امام علی ع مجلس شورای اسلامی افغانستان جمهوری اسلامی ایران محمد مخبر حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی ایران آیت الله جوادی آملی ایالات متحده امریکا فلسطین هیئت دولت آیت الله خامنه ای پیام تسلیت رئیس جمهور حجت الاسلام سیدابراهیم رئیسی نیروهای مسلح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۷۶۵۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارتش یمن لحظه حمله به کشتی اسرائیلی را منتشر کرد+فیلم

نیروهای مسلح یمن سه شنبه شب لحظه حمله به کشتی سیکلادیس (CYCLADES) را منتشر کرد.

به گزارش مشرق به نقل از شبکه المسیره یمن، این کشتی که عازم بنادر فلسطینی اشغالی بود، با چندین فروند پهپاد در دریای سرخ و بامداد امروز هدف حمله قرار گرفت.

در همین راستا، یحیی سریع سخنگوی نیروهای مسلح یمن بامداد سه شنبه با تأیید حمله به کشتی عازم سرزمین های اشغالی گفت: علیه کشتی‌های جنگی دشمن در دریای سرخ از جمله ۲ ناوشکن آمریکایی، با تعدادی پهپاد عملیات نظامی انجام دادیم.

وی با بیان اینکه این عملیات موفقیت آمیز بود، افزود: نیروی دریایی، موشکی و نیروی هوایی ما عملیات مشترکی را علیه کشتی سیکلادیس (CYCLADES) در دریای سرخ انجام دادند و ضربه دقیق بود.

سخنگوی نیروهای مسلح یمن، اضافه کرد: هدف قرار دادن کشتی سیکلادیس پس از آن صورت گرفت که این کشتی در ۲۱ آوریل (۲ اردیبهشت) عازم بندر ام‌الرشراش (ایلات اشغالی) با استفاده از روشی فریبنده و استتار با ادعای اعزام به بندری دیگر، شده بود.

سریع همچنین گفت: ما با تعدادی پهپاد کشتی اسرائیلی اِم‌اس‌سی اوریون (MSC ORION) را در اقیانوس هند هدف قرار دادیم.

وی افزود: ما با حمایت مردم بزرگمان و مردم آزاده امت اسلامی به عملیات نظامی خود در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و دفاع از یمن عزیز ادامه می‌دهیم.

سخنگوی نیروهای مسلح یمن در پایان تاکید کرد که عملیات این کشور تنها با برداشتن محاصره غزه و توقف تجاوز نظامی به مردم فلسطین در این باریکه، متوقف خواهد شد.

ارتش یمن در ماه‌های گذشته در حمایت از مقاومت ملت فلسطین در نوار غزه چند کشتی آمریکایی و انگلیسی و صهیونیستی یا کشتی‌های عازم سرزمین‌های اشغالی را در دریای سرخ و تنگه باب‌المندب هدف قرار داده است.

نیروهای ارتش یمن متعهد شده‌اند تا زمانی که رژیم صهیونیستی حملات خود به غزه را متوقف نکند، کشتی‌های این رژیم یا کشتی‌های عازم سرزمین‌های اشغالی را دریای سرخ هدف قرار دهند.

دیگر خبرها

  • ارتش یمن لحظه حمله به کشتی اسرائیلی را منتشر کرد+فیلم
  • گرامیداشت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران در اندونزی
  • امیرسرتیپ بختیاری: مرتضی رضایی و ابوشریف اعتقاد داشتند وظیفه سپاه جنگیدن با دشمن خارجی نیست
  • محسن رضایی و ابوشریف اعتقاد داشتند وظیفه سپاه جنگیدن با دشمن خارجی نیست /گروه‌های چپ به ارتشی‌ها تهمت‌های ناموسی زدند
  • امیر سرتیپ بختیاری: محسن رضایی و ابوشریف اعتقاد داشتند وظیفه سپاه جنگیدن با دشمن خارجی نیست /گروه‌های چپ به ارتشی‌ها تهمت‌های ناموسی زدند
  • شاهکار دیگر ارتش یمن در دریای سرخ و اقیانوس هند
  • روسیه: ۹۱۵ نیروی ارتش اوکراین کشته شدند
  • همدلی نیروهای مسلح مثال‌زدنی است
  • استقرار بالگرد نیروهای مسلح در استان ایلام ضروری است
  • استقرار تیپ مستقل ارتش در ایلام از مطالبات دیرینه مردم است