Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - امام جمعه شهرکرد با اشاره به مطالبات کارگران در سطح استانی و ملی، گفت: طبعاً اگر به دنبال عملیاتی شدن مطالبات هستیم باید افکار و دیدگاه‌ها به طور جدی به یکدیگر نزدیک شوند که در واقع در این زمینه در سطح ملی و استانی خلاء وجود دارد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهرکرد، حجت‌الاسلام , المسلمین محمدعلی نکونام امروز در دیدار تشکل‌های کارگری با نماینده ولی‌فقیه در استان چهارمحال و بختیاری، اظهار داشت: مطالبات کارگران و کارفرمایان به حق است و باید مورد توجه قرار گیرند، لذا باید هرچه بیشتر مطالبات کارگران و کارفرمایان مطرح شود و به یکدیگر نزدیک شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه شهرکرد گفت: طبعا اگر به دنبال عملیاتی شدن مطالبات هستیم باید افکار و دیدگاه‌ها به طور جدی به یکدیگر نزدیک شوند که در واقع در این زمینه در سطح ملی و استانی خلاء وجود دارد.

نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: ماه رمضان بهترین فرصت برای پیاده کردن مطالبات است چرا که آن چیزی که تولید انرژی و نیرو می‌کند، روزه است لذا باید این فرصت‌ها را فراهم کرد.

نکونام بیان داشت: کارفرماها باید هرچه بیشتر عبودیت را در محیط کاری خود گسترش دهند و قطعاً بدانند که با شکل دادن ارتباط کارکنان خود با خدا موجب افزایش درآمد و صحت و سلامت مجموعه کاری خود می‌شوند.

نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری با اشاره به روز قدس، تصریح کرد: امروز روز قدس یکی از عرصه‌های بسیار مهم ایمانی و ملی محسوب می‌شود، امسال روز قدس به دلایل متعدد با همه سال‌های گذشته متفاوت است.

بسیج کارگری استان کرمان به رفع مشکلات کارخانجات و مطالبات کارگران ورود کردمسکن از دغدغه‌های اصلی کارگران کردستانی استروایت تسنیم از قشری که صدایشان شنیده نمی‌شود/ کارگران با مشکلات اقتصادی بسیاری دست و پنجه نرم می‌کنند

نکونام در پایان خاطرنشان کرد: به دلیل وجود کرونا در دو سال گذشته و عدم برگزاری روز قدس این روز کمی کمرنگ‌تر شده است و صهیونیست‌ها فکر می‌کنند پشت فلسطین خالی شده است، از آنجایی که قدس، خدمت بزرگ به اسلام، نماد قرآن، نبوت و امامت و پشتوانه قوی مسلمان است باید این مسئله را جدی گرفت و همه با هم حق مطلب را راجع به این روز قدس ادا کنیم.

انتهای پیام/7540/ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مطالبات کارگران روز قدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۷۶۷۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حدود ۱۰۰ درصد مطالبات کارگران در مهاباد بروز است

محمد صالح پیروتی رئیس اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی مهاباد با اشاره به اینکه حدود ۱۰۰ درصد مطالبات کارگران در این شهرستان بروز بوده، گفت: ضروری است کارفرمایان بیمه‌های کارگران را متناسب با رسته شغلی خود پرداخت کرده و نسبت به طرح طبقه بندی مشاغل اهتمام داشته باشند.

وی یادآور شد: هر میزان سرمایه‌گذاری‌ها روی منابع انسانی در جوامع بیشتر باشد، به همان میزان قادر خواهند بود در توسعه اقتصادی، اشتغال آفرینی و رونق تولید اثربخش باشد.

مهاباد دارای ۲۶۰ هزار نفر جمعیت است.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • کارگران و کارفرمایان دو بال سخت‌کوش تولید هستند
  • تاکید ماموستا رستمی بر توجه به معیشت و زندگی کارگران
  • ظهور تحول در دانشگاه های جهان را باید نتیجه خون‌های ریخته شده در غزه دانست
  • حدود ۱۰۰ درصد مطالبات کارگران در مهاباد بروز است
  • دیدار روسای اتحادیه های صنفی با امام جمعه شهرکرد
  • عفاف و حجاب ریشه در فطرت زن دارد/ دلایل عقلی ضرورت حجاب را تائید می کند
  • قدردانی نماینده ولی فقیه از کارگران استان قزوین+ تصاویر
  • قدردانی نماینده ولی فقیه از کارگران استان قزوین
  • معلمان محور و مدار توسعه و تحول در کشور هستند
  • فرهنگ کار در کشور دچار آسیب شده است