Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-05-03@03:25:31 GMT

نایب رئیس بانوان فدراسیون کشتی منصوب شد

تاریخ انتشار: ۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۸۷۶۷۸۲

نایب رئیس بانوان فدراسیون کشتی معرفی شد

علیرضا دبیر در حکمی شیدا شهریان را بعنوان سرپرست نایب رئیسی بانوان فدراسیون کشتی منصوب کرد.

به گزارش طرفداری، شیدا شهریان از سال ۹۵ در فدراسیون کشتی به عنوان مسئول دفتر دبیر و پس از آن مسئول دفتر رئیس فدراسیون فعالیت می‌کرد و از سال ۹۸ با حفظ سمت، به عنوان مسئول واحد برنامه ریزی و بودجه فدراسیون به کار خود ادامه داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فدراسیون کشتی از زحمات و تلاش‌های فاطمه درخشانی نایب رئیس سابق بانوان فدراسیون کشتی نیز قدردانی کرد.

اخبار داغ 

رکنا برگشت با برگزیدگان تاریخ فوتبال ایران؛ قسمت هفتم / ناصر محمدخانی: افتخار می کنم نامم کنار قلیچ خانی، پروین و حجازی است اولین شکست پورتو رقم خورد؛ حضور 90 دقیقه ای مهدی طارمی آنچلوتی: سیگار را ترک کردم و به همین دلیل آدامس می جوم؛ نمی توان به مودریچ پاس دادن را یاد داد لیورپول و کسب 5 جام معتبر با وجود 70 میلیون پوند هزینه کمتر نسبت به اورتون

منبع: طرفداری

کلیدواژه: بانوان فدراسیون کشتی نایب رئیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۸۷۶۷۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) مالک جدید باشگاه استقلال در آغوش علیرضا دبیر

به گزارش فرارو، عبدالعلی علی‌عسگری مدیرعامل هلدینگ خلیج فارس (مالک جدید باشگاه استقلال)، برنا فیروزی معاون توسعه و مدیریت منابع وزارت ورزش و جوانان و احمد شهریاری مدیرعامل شرکت پارک‌های پتروشیمیایی افق خلیج‌فارس و نماینده تام الاختیار این هلدینگ در باشگاه فوتبال استقلال، عصر دیروز در کمپ تیم‌های ملی کشتی حضور یافتند.

علی عسگری، فیروزی و شهریاری پس از دیدار با علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی و بازدید از امکانات کشتی کشور، با ملی پوشان کشتی آزاد در اردو دیدار و گفتگو کردند.

دیگر خبرها

  • پورکیانی سرپرست دبیری فدراسیون بدنسازی و پرورش‌اندام شد
  • مازندران نایب قهرمان مینی گلف بانوان کشور شد
  • دیدار مالک باشگاه استقلال با رئیس فدراسیون کشتی
  • انتخاب صدیقه خادم به عنوان نایب رئیس بانوان فدراسیون کبدی
  • صدیقه خادم نایب رییس بانوان فدراسیون کبدی شد
  • نایب رئیسان فدراسیون کونگ‌فو مشخص نشدند
  • هادی‌زاده مسئول برگزاری روز ملی پارالمپیک شد
  • دیدار اعضای هیئت کشتی استان همدان با علیرضا دبیر
  • (عکس) مالک جدید باشگاه استقلال در آغوش علیرضا دبیر
  • نایب‌ قهرمانی ‌خوزستان‌ در کشتی فرنگی نونهالان ایران